1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Spanje is wel lekker. Monaco reken is sowieso altijd op 0 punten. Een paar rondjes kan ik wel rijden, maar meer dan 10 en ik raak altijd wel de zijkant ergens.
     
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Monaco is daarom juist vet; opperste concentratie en des te gaver is t als je dan die race wint!
     
  3. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet te hopen... dan ben je lekker aan het racen en dan moet je vervolgens 1 ronde verplicht toekijken hoe de autopilot achter de SC aan rijdt.
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dat lijkt me wel kut, als het compleet automatische piloot zou zijn. Maar je kan niet helemaal vrij rijden achter de safetycar, dat zei een codemaster dude al. Dus zal wel een tussenweg worden. ben benieuwd hoe het uitpakt.
     
  5. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad erg frustrerend aan Monaco. Ook al rijd je enkele rondjes vrij vlekkeloos en heb je de indruk dat je er eindelijk eens een deftig resultaat kan rijden, dan raak je weer ergens de kant of spin je helemaal rond na een bocht. Kutcircuit, maar toch heeft het wel de charme om er telkens voor te gaan.

    Itt tot een Silverstone, op 1 of andere manier krijg ik daar geen poot aan de grond, of Singapore, waar ik gewoon hard in de muur knal nadat ik al voor de tiende keer gedraaid sta of geparkeerd in de grindbak |:-
     
  6. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    AHHHHHHH Singapore |:- |:- |:- heb ik meer moeite mee dan monaco.. maar moet de mening delen, als je eindelijk eens 10rondjes zonder je vleugel kwijt te raken het gereden wil ik altijd weer proberen iets sneller te gaan.. en dan |:-
     
  7. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Cool, wanneer is de 2e race? :thumbs:
     
  9. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen staat die erop als het goed is.
     
  10. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang reden jullie wel niet op die options? Was je niet beter nog eerder binnengegaan? :eek:
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk spin je in F1 2011 iets minder snel wanneer je de curbstones toucheerd..
    Het is echt frustrerend als je al je flashbacks hebt gebruikt en in de laatste rondjes je opnieuw spint en je doelstelling dus niet haalt.

    Circuits die opvallend moeilijk zijn t.o.v. de overige circuits zijn Spanje en Monaco en in mindere mate Silverstone, Singapore, Japan en Brazilie.
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het alleen in Singapore en de laatste chicane in Barcalona dat ik vaak spin :mad:

    Wat ook irritant is dat je soms opeens stil staat doordat er een 'randje' zit tussen de vangrails.
    Als je dan te dicht langs de vangrails gaat dan blijf je eraan haken..
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  13. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Brazilië na deel ik uw mening. Interlagos vind ik wel nog vrij goed gaan, went makkelijk en vrij veel bochten die snel te nemen zijn. Suzuka is idd een ramp, zeker online. Een uitstekend circuit voor de 'ik vind het leuk om iedereen in de vangrail te rijden' racers |:-
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Monaco vind ik een vertiefte rotbaan en Spanje, die voor Monaco, is ook echt verradelijk. |:-
     
  15. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben in mijn eerste seizoen aanbeland op Suzuka, in FM3 heb ik die wel aardig in het snotje maar op één of andere manier heb ik hier veel minder snelheid in het eerste gedeelte dan de AI. Iemand tips voor vooral de bocht na de twee s-bochten in het begin, deze draait twee keer links in 1 lange bocht en ik krijg mijn bolide er gewoon veel minder hard doorheen dan de AI.
    Ik rij meestal ook de practices erg uitgebreid net zolang ik mee kan in de top 5 maar krijg dat op Suzuka maar niet voor elkaar.
     
  17. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie de bocht niet echt voor me, maar Suzuka is dat het circuit waar je itt tot andere circuits vrij ver over de curbstones mag? Denk dat je in die S-bochten bijna met 4 wielen erover mag waardoor je telkens een ideale lijn maakt die ervoor zorgt dat je niet hoeft te remmen, maar enkel kort de gas lossen. Zo kon ik perfect de AI volgen.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In het filmpje wordt op 04:32 gemeld dat jij de volgende baan mocht kiezen en vervolgens kom je er achter dat Robert Spa heeft gekozen? :confused::9

    Wel spannend, ben benieuwd naar de uitslag!
    Ik dacht trouwens ook gehoord te hebben dat je in een 2-pers F1 mocht plaatsnemen, maar het blijkt een driftdemo te betreffen. 8)
     
  19. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die keuze ging nergens over, eerst mocht hij kiezen > Montreal, toen won ik, mocht ik kiezen > Silverstone, toen werd besloten dat ik weer mocht kiezen omdat ik verloor maar toen werd het opeens Robert omdat ik de vorige baan al gekozen had. |:-
     
  20. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    is het nou waar dat het spel is uit gesteld tot begin 2012?
    want zoiets haalde ik uit de mail van codemasters.
     

Deel Deze Pagina