1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Damn wat een toffe demo. Ik heb een wedstrijd Porto vs Napoli gespeeld. Wat me opviel.

    - Oude penalty systeem is weer terug. Niet de gare view van 2011 en het werkt gewoon zoals je het wil dat het werkt. Richten en schieten.

    - Als je een andere speler kiest voor een vrije trap dan gaat het beeld niet weg maar zie je gewoon de andere speler aankomen lopen en gaat achter de bal staan.

    En dit is alleen nog maar van 1 wedstrijdje:). Bring on the full game:)

    Won trouwens met 2-0. 2x Hulk.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    PES5 had gewoon prima keepers hoor. IDD ook wel wat minpunten zoals het irritant over de lijn lopen van ballen enzo, en nog wel een aantal die ik inmiddels vergeten ben, maar na de optelsom van plus- en minpunten bleef er een geweldige game over :)
     
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Genk is kampioen geworden

    Goed geprobeerd, though :lol:
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dat is eigenlijk wel een 'minpuntje'. Je maakt nu iets te vaak een 'mooie' goal (qua finishing) vergeleken met de oude PES5, waarbij als je toen een omhaal of volley maakte het echt zeldzaam was, vooral als ie er ook nog invloog.

    Omdat je een stuk of 5-10 volleys per wedstrijd maakt is toch de 'wow-factor' er een beetje vanaf.

    Wat trouwens wel echt heerlijk is, is wanneer je de bal keihard via binnenkant paal erin knalt, of onderkant lat. Wat een geweldig geluid. :D
     
  5. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    na 30 matchen: 2. Genk, 3. Gent
    na de play-offs: 1. Genk, 5. Gent
     
  6. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeit het iets? :)

    Balen dat die er nog niet is op marketplace, heb wel zin om mij dringend weer eens te vermaken met PES, de 2011 editie heb ik ondertussen wel een beetje gehad
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Net ook een potje gespeeld op de PS3 en wat heb ik genoten. Speelde 1-1 tegen Porto met Manchester waarin de kansen gelijk waren. Valt me ook op hoe goed de AI is. Ze creeren hele goeie kansen en zoeken de diepte goed op.

    Heb de AI ook een soort van dash zien doen. Ze houden de bal heel dicht bij de voet en als ik een tackle wil inzitten tikken ze de bal ietsjes naar voren om mij voorbij te lopen. Is een heel handig truckje maar heb geen idee hoe je em moet uitvoeren. Iemand een idee ?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ergens in de help-file kan je vinden welke toetsen waar voor zijn. De help-file krijg je als je de select-knop indrukt.
     
  9. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee nee,absoluut niet.. Er zijn inmiddels redelijk wat doelpunten gevallen in de potjes die ik heb gespeeld en deze waren allemaal totaal anders.. Het gaat vooral om het 'YES'-gevoel wat je bij een goal krijgt,dat is nu weer helemaal terug,waar ik dat in voorgaande jaren erg gemist heb. En dan heb ik nog niet eens via een omhaal of volley gescoord :)
    Maar bijv. een afstandschot dat via een been van een verdediger over de doelman krult,een schot dat via een stuit over de doelman valt,binnenkantje paal en snoeihard onderkantje lat,en zojuist scoorde de CPU via een hakballetje... Bovendien doet de CPU erg leuke dingen ; combineren goed,zoeken de diepte en maken leuke acties.. Net een schot vanaf de middenlijn omdat mijn keeper een aantal meters voor zijn doel stond,bal ging net naast :+
    Ik heb de gehele PES-reeks gespeeld,en het is heel lang geleden dat ik er weer zoveel plezier aan beleef.. En dit is nog maar een vroege demo! \o/
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Man die AI lijkt me zo tof, dat de CPU je opeens keihard gaat dollen _O_
    Gebeurde te weinig in 2011. Ik wil dat m'n keepers worden gestift (niet zo pervert), en dat m'n verdedigers panna's krijgen.
    Inmiddels staat m'n PC download maar aan...
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ben ik de enige die het maar matig vind? De CPU is god, dollen je als gekken. Je kunt amper verdedigen.
     
  12. emek10

    emek10 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Cpu is idd oppermachtig:D maar dat vind ik juist leuk !!! laatstaan het hoogste moeilijkheidsgraad die je kan unlocken:D dat wordt pas een GOD!
    Ik kijk er nu al naar uit! wetende dat ik mijn potjes in ML flink aan de bak moet!
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bedankt. Zal het straks opzoeken.

    Net werd ik dik uitgekapt door de AI bij de cornervlag. Nani sprintte om een voorzet te geven in de 16 maar hij stopte ineens, doet een 2x schaar en tikt em naar zijn rechtervoet voor een voorzet op Rooney. Helaas ging ie er niet in maar dit zijn juist momenten wat PES koning maakt.

    Publiek vind ik ook veel levendiger dan de vorige delen. Je hoort ze echt zingen ipv alleen de clubnaam te roepen :D
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    O man, ik kan niet wachten! Wanneer is het voor het laatst geweest dat je echt bang was voor je tegenstander?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als ze té goed worden weten wanneer jij wat gaat doen is het niet tof, maar een betere weerstand van de computer zou wel tof zijn voor een voetbal game.
     
  16. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Kan ook niet anders zeggen dan dat ik echt blij wordt van deze demo :) Erg grote kans dat het dit jaar dan eindelijk weer PES wordt voor mij. Ik geniet van alles tot nu toe, kijk er al naar uit om met Ajax aan de slag te gaan.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Op de PC vind ik de CPU opzich nog wel meevallen, maar ik heb het nog niet heel lekker kunnen spelen hoor. Het is goed, maar ze lopen mij niet de hele tijd te dollen ;) Kan ook aan mijn oude beestje liggen die het niet aankan :D

    Valt mij gewoon op dat als je je best doet, dat je lekker kunt combineren. Balletje lekker rond laten gaan. Wat wel goed is, is dat het spel ook echt verschuift. Als je te lang de bal vast houdt in een hoek wordt je vast gezet en moet je of helemaal terug, of maar op goed geluk een voorzet geven.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, deze game is een lachertje.. de CPU vernietigd je gewoon...
     
  19. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Je speelt op Top player neem ik aan?
    Van een footie die pas net een paar uur speelbaar is hoef je ook niet te verwachten dat je de CPU gelijk helemaal wegtikt op de hoogste moeilijkheidsgraad... Wel? Zou ook niet leuk zijn.

    Lekker op Regular beginnen :)
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, als ik naar PES2011 kijk. Daar deden ze niks.. alleen verdedigen. Ik kreeg vrijwel nooit een goal tegen omdat ze de schaarse kansen die ze kregen ook al verprutsten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina