1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste potje met 4-1 verloren, haha! Dit ben ik niet gewend!

    Het spel voelt echt goed aan! Ook omdat alle goals terecht waren, vooral slap verdedigen van mij. Je moet weer echt timen met je tackles en slidings ipv op die A knop rammen! Daarnaast loopt het allemaal heerlijk soepel en zit er veel meer bewegelijkheid in het spel! Happy !
     
  2. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met verdedigen en spelers wisselen? Werkt dit een beetje?
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Cursor change is in mijn ogen echt verbeterd! Verdedigen bak ik nog weinig van, maar dat zal wel oefening zijn! Misschien moet ik ook niet op top player beginnen... ;)
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is goed en geeft mij terug dat pes gevoel,CPU wel sterk ja.
     
  5. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg fijn deze PES. Ze lijken de stijgende lijn die vorig jaar is ingezet door te trekken. Verdedigen is nog even aftasten maar het loopt zeer vloeiend allemaal.
    Eindelijk schieten de spelers weer met een curve en kan je snel wegdraaien bij een tegenstander.
    De keepers halen soms wel rare fratsen uit en de collisions zijn ook nog niet helemaal top.

    Als ze dit fiksen zie ik FIFA 12 er qua simulatie en spelvreugde niet overheen komen dit jaar.
     
  6. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Best uitdagend toch? Oke, echt overdreven mag het ook niet zijn, maar meer tegenstand van de cpu dan in de 2011 versie is zeker geen overbodige luxe.
    Bovendien is dit nog maar een pre-versie, als het echt te irritant wordt zal dat wel lichtjes gefixed worden neem ik aan.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je bent er tot nu toe dus niet echt blij mee begrijp ik?
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Scoorde net een goal zoals ik ze in FIFA ook vaak maakte, voorgeven vanaf links en in de 16 inkoppen. Voorzet Evra en Rooney kopte raak. Daarna ook gelijk een halve omhaal goal gezien van Hamsik. Toen 2-1 in de rebound gemaakt met een glijdende Rooney en de 2-2 van hun was een van richting veranderd schot van Cavani. De Gea ging verschrikkelijk in de fout maar da's wel realistisch bij hem (:+). Top Player hoef ik me nog niet aan te wagen merk ik wel.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    [​IMG]

    Ronaldo approved!
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nooit gedacht dat zoveel mensen hier een PlayStation 3 zouden hebben. Wow! :eek:

    En heb je op die demo meer teams dan die 5 op de PC Demo?
     
  11. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat YES gevoel blijft maar 10 potjes, daarna denk je gewoon van jaja. Ieder jaar komt dat yes gevoel terug :emo:

    Robinho is onmogelijk te stoppen, wil niet denken aan Ronaldo dan.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Bij 2011 had ik dat YES gevoel 4 maanden lang :+
     
  13. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan scoor je zeer weinig :D
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Maak eens een foto van je stat page, ik ben benieuwd!
     
  15. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een FIFA-ert. 300 w 50g 150 v zoiets . PES speel ik enkel 1 vs 1 met 1 vriend omdat ie fifa haat.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is niet al te best, als ik zo veel zou verliezen zou 'dat YES gevoel maar 10 potjes blijven'. ;)
     
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je leren verdedigen, je weet dat PES 12 een nieuw ''verdedig optie'' heeft he? als je de knop van ''speciale besturing'' ingedrukt houdt wanneer de tegenstander de bal heeft, gaat je mannetje heel anders staan ( soort van door de knieƫn ) en dan moet je op A drukken om de bal af te pakken;)

    je zal zien dat de AI niet meer zo makkelijk door je verdediging heen dribbelt. wanneer je dit doorhebt wordt de game wel weer aanzienlijk makkelijker, heb nu 10 potjes achter elkaar gewonnen op Top Player..

    Maar ik ga deze PES zeker weer halen :D speelt weer lekker :)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Is best wel een coole demo, wel flink wennen omdat ik Fifa gewend ben maar als ik hem vergelijk met de PES 2011 demo (vandaag nog gespeeld) speelt het veel fijner.
    Verdedigen is best lastig vind ik, maar er zijn wel leuke combinaties te maken in de aanval. Een herhaling bij elk schotje op doel irriteert me wel.

    En daarnaast: de PS3 controller blijft gewoon een vreselijk ruk ding.
     
  19. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    5200 punten ofzo heb ik.. ben er dik tevreden mee hoor :)
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben een stuk minder enthousiast dan de meeste mensen hier... Natuurlijk zal ik misschien nog meer moeten spelen, maar simpele zaken als het wisselen van speler loopt nog helemaal niet soepel vindt ik. Daarnaast lopen spelers die ik ben niet altijd in de lijn naar de bal zoals IK dat wil. Dus wel de snelste manier, maar misschien wil ik wel een tegenstander de bal geven en deze afsnijden.

    Het passen en combineren zoals 1-2tjes verlopen wel een stuk beter dan in PES2011. Dus dat is positief, en het goed moeten timen om te verdedigen vindt ik erg goed! Dit geeft de gameplay een uitdaging die je onder de knie moet krijgen wil je beter worden.
    Toch zie ik nog een hoop verbeteringen. Het maken van truukjes vind ik wat dat betreft weer erg makkelijk. De mooiste bewegingen heb ik al tegen mijn kameraad gemaakt. Tegen iemand die vervolgens ook nog niet goed is in verdedigen, kun je zo makkelijk de solo aangaan.

    Maar goed... We spelen nog geen volledige versie. Wat niet is, kan nog komen...!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina