1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor Skyward Sword en AC:R gaan, maar ik ga mezelf er vast wel weer op betrappen dat ik Skyrim en Uncharted 3 ook meeneem.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo. De enige relevante games. :cool:
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je bent Uncharted 3 vergeten
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    En Skyward Sword. En je bent uitgeschoten op Halo, volgens mij. :+
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wie weet nog zo'n handige site waar de releasedate's per maand weergegeven staan?
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    vgreleases? Helaas kloppen ze niet altijd... maar dat heb je met meerdere release lijsten, ook bij gamespot/ign etc...
     
  7. Puswond

    Puswond Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: ik probeer een beginners pakket samen te stellen met 360 games voor een euro of 50. Het doel is om zoveel en cheap mogelijk goede games uit de gameshop te halen (mag tweedehands zijn) om in het pakket te stoppen.

    Denk nu zelf aan een selectie met iets van 4 games, bioshock, gears of war, halo, assassins creed oid. Nog iemand ideeen wat de beste opties zijn om in het pakket te stoppen, ook ivm prijs?
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Koop:

    Fifa 12
    COD MW3
    GOW 3
    BF 3
    Saints Row The Third

    Word een dure eind van het jaar voor mij :mad:.
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan denk ik redelijk goedkoop een pakket Oblivion/BioShock 1 krijgen, Oblivion ben je sowieso lang zoet mee als je het gaaf vind. Assassin's Creed vinden veel mensen ook geweldig, de klacht over deeltje 1 is dat hij te herhalend en een beetje saai is, moet je maar even kijken of je 1 of 2/Brotherhood wilt halen ivm de prijs.
    Verder hangt het er gewoon erg vanaf wat je leuk vind.
    Voor racegames, misschien Forza, of Blur, 2 hele verschillende dingen.
    Shooters, Call of Duty, Battlefield, Gears of War... allemaal ook goedkoop en tweedehands te verkrijgen.

    Verder wordt, maakt niet uit wat iemand zoekt, ALTIJD Batman Arkham Asylum aangeraden, dus hierbij heb ik dat alvast gedaan :+
    Verder moet je even wat specifieker zeggen wat voor genres je zoekt, dan kunnen we je beter helpen :thumbs:
     
  10. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die 50€ kan je een mooie combo maken van Bioshock (!), Oblivion (ev. combo met Bioshock), Batman AA, Gears of War, Fallout 3, Blur, Modern Warfare,... ;).
     
  11. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van plan Sniper Ghost Warrior te kopen, omdat vandaag de classic version is uitgekomen voor 25 eu.
    Alleen over 20 dagen komt de Extended Version ervan uit voor 5 euro meer, maar is dit nou echt de moeite waard?
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je alle CoD's , Battlefields, Medal of Honor's , Rainbow 6's, Ghost Recon's al gespeeld?

    Zo nee, lees dan nog even wat reviews door voor je aan Sniper begint. Er zijn voor 25 euro veel betere shooters op de markt
     
  14. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist dat de reviews niet goed waren, maar dat ze zo slecht waren wist ik niet ..

    Bedankt jongens!
     
  15. Sensationeel

    Sensationeel Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een race-game die ik samen kan doen via splitscreen. Bij voorkeur een arcade racer, Need for Speed: Hot Pursuit leek mij perfect, echter heeft deze geen splitscreen mode. Iemand enig idee welk spel ik zou kunnen kopen?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Blur heeft splitscreen toch? En schijnt erg goed te zijn (en is niet duur meer)
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja en ja :)
     
  18. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup Blur!
     
  19. Sensationeel

    Sensationeel Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk dank, lijkt me een leuk spel. :) Iemand mischien nog meer suggesties?
     
  20. niebels

    niebels Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar een goede shooter of een goede RPG.
    Mijn budget is alles 30 euro. Ik weet dat het een laag budget is maar volgens mij is er wel iets goeds voor te krijgen. Ik heb (of al gespeeld) TES:eek:blivion, Fable II, Fallout 3, CoD MW2, CoD BO.

    Zo ik hoor graag zo veel mogelijk ideeën!

    Groet.
     

Deel Deze Pagina