1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zag vandaag een filmpje van de PS3-demo en toen viel me ook op dat het véél sneller ging dan op mijn PC. Dan is de vraag of anderen op de PS3 ook zo een snelheid hebben. Je kan dat altijd aanpassen, want je kan ergens ( dacht het profiel ) de snelheid lager zetten. Hij staat nu ( bij mij ) op 0 en hij kan naar -2 ( langzamer ) of +2 ( sneller ).
     
  2. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    je zou hem wel lager kunnen zetten in de offline modus , maar online niet.

    ik ben persoonlijk echt meer een online gamer. (behalve games als skyrim dan)

    ik heb in de pes 2012 demo ook een match gedaan met dat spaanse gedoe (ff naam kwijt) maar ook daar sprinten ze veel te snel .

    hoop dat dit in demo 2 is opgelost. ik snap dat dit voor de die hard,s best een tegenvaller kan zijn .
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon niet waar. Vorig jaar vond de helft de demo kut en de ander vond dat PES de goede kant op ging maar er duidelijk nog niet was. De jaren daarvoor hoeven we het al helemaal niet meer over te hebben.

    Dat iedereen nu redelijk lyrisch is, is voor mij iig nieuw dus ben erg benieuwd. Des te kutter dat die demo misschien niet eens komt.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar er komt in september wel een tweede demo en die is nog veel beter ook, want gelijk aan de retail-code. :)
     
  5. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, maar ik had 'm zeker al graag eens gespeeld op men Xdoos. Voor de PC down ik 'm niet, vermaak me nog wel wat met andere games, zoals de 2011 versie
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Castolo was in PES5 op de PC echt een topspits. _O_
     
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een potje of 25 is ie nog steeds vet. Hij wordt eigenlijk steeds vetter, omdat je gewend raakt aan de pace of the game.

    Alleen schijnbewegingen, ''speciale'' verdedigingknop en andere controlzaken moet ik nog uit zoeken. Maar daar heb ik nu ff geen tijd voor, nu zoveel mogelijk potjes spelen.


    De keepers worden beter, maar dat moet ook, wnt die zijn tergend. En 1 ding wat me op valt en toch wel jammer vind. Gebeurd best vaak dat er een bal door iemand zijn benen gaat alsof ie er niet staat. Of dat ie net voor een speler langs gaat en hij doet niks. (was al oud ''probleem'', maar dat is er zeker nog niet uit.)

    Maar misschien kan ik er zelf nog wat aan doen, zou kunnen.

    Maar ik ben zeker enthousiast.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als zelfs een ouwe azijnzeiker als Bertje Sim tevreden is, dan kan het niet anders dan een top titel zijn! ;)
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Mag ik het nog zeggen? De keepers zijn zwaar bagger! Ze duiken niet, ze laten hun lichaam als het ware vallen op de plaats. Ik vind dit deeltje heerlijk spelen, alleen de keepers verpesten alles. Een goal is absoluut niet meer bevredigend als het een houdbare shot was. Elke afstandshot vliegt erin. :F: pppff ik durf te wedden dat de keepers precies hetzelfde zijn in de final versie.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Helemaal dit topic gemist. Ben 'm nu aan het downloaden voor m'n PS3. :)
    Gaat alleen erg langzaam. :mad:
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je mag het nog zeggen dat de keepers bagger zijn, maar het heeft helemaal geen nieuwswaarde. Practisch iedereen weet het en iedereen weet dat het allang voor de nieuwe versies hersteld is. Deze demo is namelijk - als je het nog niet wist - een zes weken oude build.
     
  12. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal geen zeikerd, dat maken jullie er van als je 1 keer wat negatiefs zegt.

    Grow up.
     
  13. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Jammer dat het dit jaar weer Manchester United is met de volledige team and kits. Had liever City gezien.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij is nu aan het installeren. Eindelijk. Zometeen maar 's proberen.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ha Rivanov, da's zeker wel een tijd geleden dat jij een voetbalspel speelde hè? :)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    FIFA 11 speel ik. :)
    Heb PES 2011 ook hoor, maar die raak ik nauwelijks aan. Vrienden van me spelen alleen maar FIFA online.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Terug van vakantie dus de PS3 zo maar even aanslingeren. Can't wait :p
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat haat ik dat trouwens toch ook gruwelijk aan die PS3, heb je een demo gedownload moet je hem daarna nog 'installeren'. 8)
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je hebt het zo zwaar :+
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren dat proces al gecompleted hoor. :+
    Maar ben toch blij dat ik ook een 360 heb, controller van de PS3 is ook niet mijn ding.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina