[Enter the Matrix] hacking

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 15 mei 2003.

  1. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Oops, klopt, mijn fout!
    Ik bedoel: ik zit op de B schijf, dan ga ik naar Virtual, en dan vraagt 'ie een security code. (GUEST heb ik dus al gedaan, en ik heb ook al de 010010 code gedaan)
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je het password invoeren dat in het bestand password.txt staat (op de a:\ drive)




    Het password is 'frozenfish'
     
  3. Konyn

    Konyn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    @ err0r : hoe kom je aan die site en inlog gegevens?

    ik ben zelf nog op zoek wat ik nou met die sites en password "23631BE6"
    moet doen die staan beschreven in de password.txt file
    ik heb die code ingevuld bij de optie "input code" op de matrix site, maar er gebeurt niks.


    Je kunt bij de matrix site wel een andere code invoeren (alleen op de high bandtwith versie) maar dat is om een virtueel bouwpakket van de Nebuchadnezzar te downloaden, mocht iemand dit willen,

    druk dan op de meet recter knop, deze heet "options" en er schuit dan een nieuw menu'tje uit, druk hiervan op het kleine grijze vierkantje rechts en er verschijnt een groen knopje genaamd " binary acces"
    vul dan 01101111 in met de switches
    en daarna op dezelfde manier 1010 0011 1011 0001 1010 0100 0010 1000 in het binairy acces panel.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2003
  4. Konyn

    Konyn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, die code in de password.txt (23631BE6) kun je volgens mij ook invullen op diezelfde plek wel even omzetten naar binair (staat daar aangegeven hoe dat moet) ik krijg alleen niet veel bijzonders, "Data not yet compiled" het lijkt me wel de goede plek om het in te vullen want als je een foute code invult doet ie helemaal niks.
     
  5. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af waar in hemels naam de wapens worden gespawned in het eerste level... ik heb geen idee waar ik zoeken moet.

    EDIT:
    Keb em al, net nadat je de lift in bent geweest, in dat kamertje.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2003
  6. Konyn

    Konyn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    *bump*
     
  7. Ajax

    Ajax Guest

    yes dat hacken bij mij is completed maar waar had sparks erover dat hij een cadeautje had iets van een loading screen.
    kan iemand me daar iets meer over vertellen?
     
  8. Konyn

    Konyn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    cadeautje is een 2player optie, nou niet gelijk gaan juichen want het is een redlijk simpele beat-em up, geen co-op jammergenoeg.
    maar omdat te krijgen moeten er minstens 2 controllers in je Box zitten, je kunt dan in het Loading-scherm (waar je de levels kan kiezen) een paar keer naar links drukken, als het goed is staat ie er dan bij.
     
  9. Ajax

    Ajax Guest

    ok

    had al multiplayer voordat ik alles had gehackt
     
  10. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    maar weet iemand nou al hoe je zoon wreede kick tegen hoofd doet en daarbij de camera 360 graden laat ronddraaien?
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Is nog niet precies bekent, maar kijk anders ff in de ETM:moves thread, die staat in het gamesforum
     
  12. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel met ghost uitgespeeld en heb net dus dat sword.dsk geactiveerd, maar als ik nu een level laad dan heeft ghost geen zwaard in zn hand. Weet iemand wat ik nog meer moet doen?
     
  13. Ajax

    Ajax Guest

    je moet hacking helemaal uitgespeeld hebben en je moet et met niobe ook uitgespeeld hebben dan pas krijg je het zwaard
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je 'krijgt' het zwaard alleen in gevechten als je een throw uitvoert. In plaats van een trhow maakt je character dan een zwaard combo.
     
  15. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    kan het ook in de centrale thread vragen maare is deze een beetje leuk en dat hacken is dat ook leuk?
     
  16. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een vraagje hoe ziet het hacken eruit ik wil wel een screenshot zien
     
  17. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je eigenlijk in schijf B: een wapen image selecteren dat lukt me niet.
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Open het programmatje view.exe. Dan kan je files selecteren die je wilt bekijken, waaronder de wapens.
     
  19. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een plaatje van dat hacken?? had ik al eerder gevraagd dacht ik maar wordt niet ech op gereageerd
     
  20. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Yo kan iemand mij uitleggen hoe dat hacken gaat....snap er geen hol van.
     

Deel Deze Pagina