1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] True Crime

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt inderdaad , nah dat was vorige zomer dan , ik dacht dat het een paar weekies geleden was gezegd, maargoed het zegt wel wat over de game als concurrerende collega's dat zeggen.

    Maar ik denk dat deze game echt niet zomaar in de prullenbak gaat eindigen hoor , daarvoor zag het er te goed en te af al uit.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    'Barring a surprise from Rockstar this summer' betekent 'Tenzij Rockstar ons deze zomer verrast' ;)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Precies zoals met Brutal Legend dus toen, iets waarmee Activision niet (alhoewel Activision kan alles uitmelken) elk jaar met een deel kon komen. Zwaar zonde, hopelijk brengt een andere uitgever de game uit.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hoop het ook, even afwachten maar...
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Erg jammer! Had wel weer zin in een True Crime. Heb deel 1 destijds grijs gespeeld! Hopelijk pikt een andere studio het op... :)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    It's alive!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Goed nieuws, dit spel zag er best aardig uit.

    Zou niet de eerste keer zijn dat Activision een prima spel zomaar laat vallen (Brutal Legend) omdat ze denken dat ze er geen 4.000.000 van gaan verkopen
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik ben benieuwd. Ik was tot dusver nog niet echt onder de indruk van wat ik las en zag in de previews, maar ik ben gek op GTA-games en Hong Kong, en ik heb meer vertrouwen in de lui van Square dan in Activision.

    Ik vind het alleen jammer dat TC zich voornamelijk richtte op HK Island, terwijl ik juist de rest van Hong Kong veel boeiender vind...
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond het er eigenlijk helemaal niet zo speciaal uitzien, en ik weet nog hoe op verschillende sites, mensen de game aan het afkraken was. Toen werd de game gecanned en ineens was het 'neeee wat zonde, deze was echt veelbelovend...' goeeeeeeed!

    Maar toch goed om deze game tussen al die ontelbare vele shooters te hebben, zoveel van dit soort games hebben we niet meer ook. Trouwens deze video heb ik nog nooit gezien, die achtervolging is cool zeg.

    [yt]FNsLgh2eB-Q[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dat was het zoveelste voorbeeld waarin duidelijk te zien is dat het voor geen meter op het echte Hong Kong lijkt helaas, ondanks dat die gasten wel beweren dat ze daar heel lang ter plekke hebben gewerkt voor referentiemateriaal enzo...

    ... maar het lijkt gewoon ECHT totaal niet op HK.
     
  11. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de True Crime sfeer en gameplay altijd wel tof, ik heb hier True Crime: Streets of LA nog liggen en ik moet zeggen dat ik die toch veel heb gespeeld. Dat gevoel zie je wel een beetje terugkomen in de game en die sfeer vind ik dus toch wel een pluspuntje afgezien van de environment.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet Hong Kong? Hmmm dat is dan wel jammer, het is meer fictief dus?
     
  13. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat deze titel toch wat in de vergetelheid is geraakt. Keek er wel naar uit om in Hong Kong rond te lopen & de True Crime games konden me toch altijd genoeg boeien.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nou, de makers zijn wel in Hong Kong geweest als het goed is, dus het zal er vast wel losjes op gebaseerd zijn, maar het is gewoon niet echt trouw aan het echte HK. lijkt meer een Hollywood versie van Chinatown, en het is 'chinked up', en de wegen en paden enzo zijn veels te breed en te leeg, en het is er veels te rustig, etc etc.

    Het klopt gewoon absoluut niet met het echte HK.

    Weet je hoe Liberty City echt die 'vibe' heeft van New York? Het is ook niet 1-op-1, maar het VOELT als New York en het ziet er op ieder moment ook 100% uit als New York.

    Dat is hier dus absoluut niet het geval.

    Van wat ik in de previews las en zag, lag de focus ook voornamelijk op HK Island, en wat mij betreft is dat zo'n beetje het minst interessante stuk van HK.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Awesome! Ben benieuwd, Augustus is een mooie maand voor zo'n titel.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het eerste plaatje in Dulle's post ziet er wel goed uit, qua HK sfeer. Nog niet ideaal want het bankje ziet er een beetje 'out of place' uit, maar voor de rest toch wel een beetje die Hong Kong vibe.

    Ze hebben de hoofdpersoon ook wat meer 'chinees' gemaakt zo te zien, ipv zo'n gestroomlijnde LA chinky mooiboy...
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit eens terug zitten kijken van 2 jaar terug, en ik moet zeggen; als ze hier gewoon verder mee zijn gegaan en het lekker gepolished hebben wordt zeker wel een aankoop.

    Lekkere actie op de motor. :9
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    wtf dit ziet er vet uit, houd ons ff up to date Dulle!
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809

Deel Deze Pagina