1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit! Prima te doen dus met gamen? waar zit m het verschil dan in met tv's die €100-200 duurder zijn?
    Andere die ervaring hebben met deze tv?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    met hdmi kabel echt topbeeld op de xbox dus ja :D
    Je kan ook de tv op game mode zetten dan is het beeld en geluid wat anders, vind het zelf erg fijn werken..
    Geen idee trouwens :+ nieuwigheid? ander merk? ben daar niet zo bekend mee :p
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vanochtend mijn Panasonic DMP-BDT310 opgehaald in Harderwijk.

    Thuis aangekomen, mijn PS3 afgekoppeld, en de nieuwe speler aangesloten.
    Even de tekst op de receiver aangepast naar Bluray, en op mijn gemak de speler zelf in gaan stellen.

    Alles ging lekker vlot en bijzonder gemakkelijk, en in no-time zat ik mijn eerste film op de nieuwe speler te kijken.
    Tron : Legacy was mijn keuze.

    Het beeld is simpelweg geweldig. Lijkt iets kleurrijker en levendiger (voor zover dat mogelijk is bij Tron...)
    Ook het geluid lijkt iets voller.

    De speler zelf is klein, maar dan ook echt klein.
    Het frontje oogt wat fragiel, maar daar zit ik toch zelden aan.
    No-touch open/close is geinig, al verwacht ik niet dat ik het echt vaak zal gebruiken.

    Ik was van plan om de Panasonic op mijn Canal Digitaal tuner te zetten, met mijn 360 daar nog eens bovenop.
    Maar, de Panasonic is te klein in diepte om de 360 fatsoenlijk te kunnen ondersteunen.
    (En het zou ook nog eens zonde van de bovenkant zijn.)

    Denk dat ik binnenkort toch maar eens aan het tekenen ga voor een DIY meubeltje voor mijn apparatuur.

    Volgende (hopelijk) upgrade zal een Panasonic VT30 worden. :)
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    waarom n blu-ray speler kopen als je al n ps3 hebt? Zie je verschil in beeldkwaliteit?
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, zoals ik aangaf, kleuren lijken levendiger en kleurrijker.
    Dat, en de PS3 was al geruime tijd wat luidruchtig bij het afspelen van films.

    Deze Panasonic is muisstil. :)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Piepklein en muisstil :+


    Ik heb ook een BDT-310 maar ik vind het beeld/geluid mooier dan van mijn oude Sony S350.
    Ik heb de BDT-310 eindelijk gekocht omdat de Onkyo 606 het 3D-signaal niet doorstuurt naar de Panasonic.
    De BDT-310 heeft 2 HDMI-uitgangen.
    HDMI 1 (video) is rechtstreeks aangesloten op de GT20 en HDMI 2 (audio) gaat naar de Onkyo.
     
  7. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Check hieronder een eerdere uitleg, het dikgedrukte is niet meer van toepassing sinds firmware 2.70:

     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een stand-alone bluray speler gekocht omdat alle PS3's (ook de slim) een kabaal maken. Iets wat ik me 70% van de tijd aan zit te ergeren.
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik kan bij mijn ps3 alleen merken dat die aanstaat als ik t lampje zie branden! 100% geruisloos!
    ik heb de 40 of 60 gb en die schijnen nogal stil te zijn :)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een 250GB Slim en heb die altijd als erg stil ervaren. De fans van mn Xtreamer Ultra en 360 slim maken meer lawaai
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb vandaag Avatar 3D gekregen van Panasonic !
     
  12. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde het net vragen, ik ook namelijk!
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jou interpretatie van geluid. Een vriend van me heeft alle PS3's gehad die tot op heden uit zijn gebracht. 40 / 60 / 80 / 160 / 250 gb. Normal en slim. Maar bij elke consoles blijf ik de fan horen. Ik wil gewoon een fan-loze bluray speler.

    Dat jij hem niet hoort, wil niet zeggen dat het niet te horen is. Wel mooi trouwens dat jij hem niet hoort, maar geef mij maar een fan-loze media / bluray speler :).
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je merkt soms pas iets op als het er niet meer is :)
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Weet iemand hier of een monteur bij Ziggo gratis is? Ik kan het nergens vinden...
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Hangt ervan af of het probleem door hun komt, of door je eigen bekabeling ofzo...

    Tenminste, zo is het bij UPC. In principe.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is afhankelijk van het pakket wat je kiest.
    Alles in 1 : Basis = € 29,95
    Alles in 1 : Plus = gratis.
    Alles in 1 : Extra = gratis.

    Alleen internet abonnement = € 69,95
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Neen, dit is geen interpertatie van geluid ;) De eerste keren dat ik m aanzette dacht ik werkelijk dat die het niet deed! Totdat ik het lampje zag branden.

    Mn xbox is de laatste maand ineens wel heel veel geluid gaan maken, lijkt weer op een opstijgende boeing.
    Gelukkig heb ik er nog eentje, dus ik denk dat ik deze s ga openmaken om te kijken of er iets aan de fans te doen is.
     
  19. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even advies nodig. Ik ben op zoek naar een 40"+ tv. Nou was in de eerste instantie mijn oog op de UE40D5000 gevallen, maar nu zag ik in de rentepunten (ing) winkel een goedkope philips. (pfl7675) Probleem is alleen dat er weinig info is over deze 76** serie en in dit topic ook al niet al te positief over Philips gesproken wordt. Dus ben ik erg gaan twijfelen. Beide tv's liggen nu rond de 550 euro. De Philips is normaal zo rond de 850 euro (kwaliteit?!), dus daar gaat wel een stevige korting vanaf. Maar als ik vervolgens met een slechtere tv kom te zitten heb ik daar ook weinig aan.

    Of is er een totaal ander model voor een meer game- dan filmliefhebber meer geschikt?
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan het kloppen dat ik een SD-card nodig heb om de firmware van mijn BDT-310 te updaten?

    Ik heb gister 3 keer geprobeerd te updaten, maar iedere keer werd deze afgebroken na enige tijd.
    (Heb geen SD-card in huis, vandaar dat ik het niet kan testen.)
     

Deel Deze Pagina