[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ach, boeien. :cool:

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het lijkt me mooi als je een klein kasteel met een wapenzaal kan kopen, waarin je alle wapens die je niet gebruikt kan stallen, als in Assassin's Creed. Zonde om ze allemaal weg te gooien/verkopen. Heb de vorige Elder Scrolls games niet heel diep gespeeld; is dit iets wat in een van de vorige games terugkwam?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Weapons and armour don't degredate

Bevestigd door pete Hines van Bethesda...

Vinden we dit erg? Ik vind t wel jammer!!!

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja , vind ik jammer. Repair was een belangrijke skill in Oblivion. Voegde wel wat toe aan voorbereiding etc voor lange quests/dungeons

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Toch..uiteindelijk was het meer spammen op die repair hammer, dus dit is niet zo erg. Maar ipv het te implementeren bij de nieuwe smithing skills gooien ze het er volledig uit. Maar we hebben wel weapon and armour making.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hm, ik vond het wel iets hebben eigenlijk. In Fallout 3 en Vegas zat het ook gewoon.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jammer, het is natuurlijk geen groot probleem maar zal het wel degelijk missen.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

In Fallout 3 en Nv klikte je de wapens op elkaar. Maar dit repairen bracht wel een uitdaging met zich mee.

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Was dat niet in Oblivion dan? Het is ook al erg lang geleden dat ik Oblivion heb gespeeld.

10. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhhhmmm, weet niet wat ik nu als minorskill moet kiezen ipv repair.

Hoezo bracht dit uitdaging met zich mee. Het is gewoon een kwestie van genoeg hamers kopen en op 'a' rammen.
    vind het wel jammer dat het er uit is gehaald btw.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vond repair trouwens ook wel iets toevoegen, alleen het vinden van die ellendige repairhammer in m'n inventory was altijd hoerig.

Hopelijk versimpelen ze Skyrim niet teveel om meer publiek te trekken, de ongekend uitgebreide opties is juist wat Morrowwind/Oblivion zo vet maakte.

12. Seh

Seh Guest

Zolang de invisible spell er maar in zit maakt het mij allemaal niet uit. :cool:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hoerenzooi, wil mijn armorer skill terug. :'-(:mad:

14. Seh

Seh Guest

Waarom? Vond dat maar onnodige shit, voegt niets toe aan de game imo. Behalve speeltijd. 8)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nou, vond het gewoon een klein stukje realisme in de game. Nu kan ik alles verkopen zonder op de reparatie te moeten letten.

Ik had Armorer zelfs als major. Vond het gewoon een leuke skill.

Nu moeten ze er voor Skyrim al helemaal geen Mehrunes Razor achtige DLC in doen. Dan hoef ik helemaal nergens op te letten meer, behalve mijn health. Hij kon namelijk best pittig zijn. Je armor stond zo op nul op bepaalde plekken met gevechten.

16. Seh

Seh Guest

Realisme ja? Jij kan in het echt jouw kleren repareren door er met een hamer op te meppen?

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Het is wel een vorm van dumbing down, er is nu nog een ding minder om aan te denken. Voor ik in Oblivion ergens aan begon checkte ik meestal eerst nog potions-repairhammers-torches-lockpicks.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wat verwacht je dan? Dat er ook nog naaien, breien en knippen bijkomt. 8)

19. Seh

Seh Guest

Nee, dat die onzin waardoor ik niet door kan gaan met het verhaal eruit wordt gehaald. Wat nu dus het geval is. :thumbs:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In plaats van volledig te verwijderen uit de game hadden ze het zo kunnen doen dat je zwaard na een tijdje opnieuw geslepen moet worden. En er zal ook geen visuele schade zijn aan de zwaarden en armors, vind ik opzich wel jammer..had ik echt wel tof gevonden.

Ik zou het echt zwaar kut vinden als ze dit allemaal doen om meer voor de casual mensen te gaan, de fanbase van TES is groot genoeg, nergens voor nodig. Het verwijderen ervan lijkt nu wel voor een goed doel te zijn :

@DCDeacon
    Pete Hines
    @elderscrollsftw We replaced that w/ creating/improve weap/armor, instead of spending lots of time getting them back to where they were

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina