[Xbox 360] Xbox 360 Data Migratie Kit (Data Transfer Cable)

Discussie in 'Gezocht' gestart door Conscience, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik ga een Xbox 360 Slim aanschaffen en heb een kabeltje nodig om mijn gegevens van mijn oude Xbox 360 naar de Slim over te zetten. Dit kabeltje kost nieuw €20,- wat ik erg veel vind voor eenmalig gebruik.

Ik bied hier €10,- inclusief voor. Het moet uiteraard in goede staat zijn en compleet met alles wat er oorspronkelijk ook bij zit zijn.

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon een USB-stick gebruiken. Scheelt je weer 10 euro.

3. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Dat werkt gewoon? Want mijn oude Xbox 360 heeft weer een RROD. Hij doet het 10 minuutjes, maar dan komt de RROD weer. Ben bang dat als ik die savegames over zet naar de USB dat ze misschien corrupt worden, omdat hij weer een RROD tijdens dat proces kan krijgen.

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  4. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ah zo, dan zou ik inderdaad maar zo'n kabel aanschaffen ;)

5. rickymadness

rickymadness Guest

dit is eigenlijk totaal onnodig :)

xbox zelf saved al jouw gegevens van jouw account op hun server
    dus als jij laat zeggen oude xbox niet meer gebruikt dan kun je gewoon inloggen op de slim en al je gegevens worden opgehaald van die server

ik had zelf ook 1 xbox pro 120GB had ik toen de tijd gewoon gerformateerd en xbox 360 slim 250GB aangeschaft en ik logde gewoon in met mijn account en het duurde ongeveer 15 minuten voordat al mijn gegevens waren opgehaald
    ik hoop dat je hier wat mee kunt succes _0/

ps wel je installed games verwijderen want anders ben je ruim 2 uur onderweg :p

Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2011
  6. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Ah kijk daar kan ik wat mee rickymadness _O_ Zal het gelijk uitproberen.

7. rickymadness

rickymadness Guest

zover ik weet werkte dit bij mij zo! dus dan lijkt het mij logisch dat het ook bij jou werkt O-)

8. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Hmm... ik heb recover gamertag op de Xbox 360 S gedaan, maar hij heeft geen savegames opgehaald?

9. rickymadness

rickymadness Guest

ik had niks gezegt over recover gamertag :9

ik ging gewoon inloggen op de slim zonder recover en toen kreeg ik 1 scherm waarin ik moest inloggen op mijn msn account en toen ging hij automatisch al mijn gegevens ophalen

10. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Of je nou recover gamertag doet, of gewoon inlogt, maakt toch niet zoveel uit? En toen ik dat deed was hij wel een aantal minuten bezig met gegevens ophalen, maar ik zie geen save games staan.

11. rickymadness

rickymadness Guest

vreemd? ik had gelezen over je RROD

je kunt gewoon usb stick erin proppen en zelf die savegames eraf halen
    duurt niet zo lang denk 4-5 min :) er gebeurt niks mee want je xbox 360 is kapot en niet de files die erin staan :)

mijn stiefmoeder werkt bij microsoft en heb zelf voor je nagevraagt zolang je RROD xbox 360 niet uitvalt zal er niks gebeuren met je saved games :)

12. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Hmm nee ok, dat is wel logisch. Maar stel dat hij tijdens dat proces wel de RROD krijgt... dan is de kans groot dat ze misschien corrupted worden?

13. rickymadness

rickymadness Guest

RROD zal jouw saved game files niet beschadigen daar kun je op vertrouwen

als dat wel het geval zou zijn dan zou jij je xbox 360 dashboard ook niet moeten kunnen laden omdat dat ook op je xbox staat :p en ook geinstalleerd staat op die HDD als 1 bestand ;)

wat kun je doen? stop watch gebruiken en kijken hoe lang het duurt voordat die xbox 360 uitvalt - 2 tm 3 tests!
    daarna verwijder je al jouw installed games!
    en dan je usb stick erin en saved games erop
    dan snel uitzetten en verkopen die RROD xbox 360

voor zeker heid zal ik bij elke optie wat ik hier opschijf je xbox uit en aan zetten per keer! geduld is 1 mooie zaak :D

14. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Het is gelukt; heb de saved games op mijn USB stick gezet en de Xbox heeft gelukkig geen RROD in dat proces gehad. Heb de save games succesvol overgezet naar de Slim, dus dit topic gaat dicht :)

Oh en Rickymadness, thanks voor alle hulp :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina