1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Driver: San Francisco

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 25 apr 2009.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je kunt dus echt niet fatsoenlijk cruisen in deze game he..... Echt elke auto toetert als een debiel naar je zodra je normaal langs rijdt. Ook wanneer auto's uit tegenovergestelde richting op de andere rijbaan langs je af rijden dan toeteren ze als een gek. Het verkeer slaat werkelijk nergens op, soms halen ze je gewoon in via de stoep. En ze gaan meteen al toeteren en met lichten gooien als ze achter je rijden. Wie heeft dat in godsnaam bedacht.

    Ik word er in ieder geval knettergek van om alleen maar dat idiote getoeter te horen als ik gewoon rustig en netjes volgens de regels rondrij.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2011
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    De multiplayer demo vond ik eigenlijk wel leuk. Complete chaos _O_
     
  3. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de multiplayer demo ook erg tof! :)
    Alleen de 'blauwe gloed' op heb beeld tijdens een race had van mij niet gehoeven.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De 'Lichtspoor' modus boeit me niet zo veel en daarnaast zijn de auto's wat slippery. Maar verder wel een oke game, ook wel tof dat de AI gewoon in bestaande auto's rijdt.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat shiften werkt wel erg goed in multiplayer. Word je ineens van de weg gebeukt door zo'n truck, maar gebruik je shift en zit je meteen weer in het spel :)
     
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Persoonlijk vind ik dat je dat in de MP-modus moet houden en ver, heel ver weg moet stoppen in de SP. Dat je van de weg afraakt tijdens een achtervolging en daardoor de missie niet haalt, so - fucking - what? Dat maakt het juist uitdagender om missie's te halen en niet als een debiel enkelt maar de linker trigger te gebruiken.
     
  7. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit. Op sommige momenten had ik echt het gevoel dat ik enkel maar aan het shiften was (zeker omdat ik redelijk wat last had met de besturing) en niet aan het racen. Tijdens zo een rit is het allemaal wel leuk en spannend, maar keer op keer had ik na een afloop een teleurstellend gevoel, alsof er iets ontbreekt, zowel in SP als MP. Voor mij wordt het ook de reviews afwachten maar ik denk dat ik me eerder op de nieuwe NFS ga richten en 'm misschien ooit eens uit de budgetbakken vis.
    Een terugkeer naar de heerlijke old-school driver toestanden is het al zeker niet, laat dat duidelijk zijn.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Als je het Shiften een goede punt van de game vindt, dan zal je de game ook leuk vinden. Van mij had het er echt niet in hoeven zitten, in Driver 1 zat het tenslotte ook niet. Ik denk dat de nadruk teveel op het Shiften is gelegd waardoor je maar weinig zult rijden, in ieder geval een stuk minder dan wanneer ze het Shiften weg gelaten hadden. En waarom zou de game dan nog Driver heten, zo kun je het beter Shifter noemen.
     
  10. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het een andere racer geweest, dus niet de driver franchise, had ik er denk ik veel minder aandacht aan besteed. Vermits het nu een Driver was, keek ik er wel naar uit. Maar het heeft inderdaad bitter weinig meer met de Driver serie van voorheen te maken. Daarmee zeg ik niet dat het geen goede game is, maar alleen al deze deceptie heeft me doen beslissen deze, voorlopig althans, links te laten liggen.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heeft iemand in Nederland Driver:confused:F al? Ik kan hem in de Walmart van Carson City nog niet vinden.
     
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    zou 2 september uit moeten komen dus is nog wel vroeg als je m nu hebt
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    Kijk, dit is awesome. _O_
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben toch wel benieuwd naar deze game. De demo vond ik toch onverwacht leuk. Vraag me alleen wel af of de Shift mode nou echt lekker werkt in de SP.
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, director mode is terug!
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    het is overigens 1 september, dus misschien wel vandaag :b:, ga straks toch naar zuidplein, ff rondje maken
     
  17. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Dulle dit al gezien? ;)
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    freecordshop Amsterdam Kalverstraat heeft hem liggen.
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ook al in de verkoop. Frs zuidplein heeft em ook maar ze verkopen niet
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Pff vroeg op, 05:00 hier aan de westcoast USA, zodra de Walmart open is rijd ik er meteen naar toe om te kijken of ze hem al hebben...
     

Deel Deze Pagina