1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik denk dat het ongeveer het zelfde verhaal als vorig jaar is.. basis is goed maar er moeten nog dingen (als die ingooi, herhalingen, keepers??, etc.) gefixt worden en dit was vorig jaar precies het zelfde alleen was vorig jaar de "basis" goed en die is nu fucking fijn\o/

    //Heb hem net even op de ps3 gespeeld bij een vriend.. lekkere game hoor!! maar niet veel potjes hij moest alweer werken.. dus veel kan ik er niet over zeggen
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ach, er zijn altijd wel minpuntjes aan te geven, zoals ik ook deed over de keeper. Verder heb ik ook aangegeven dat de animaties ( hoewel beter aanvoelen met de soepele gameplay ) toch nog wel minder zijn dan FIFA's animaties.

    De powerbalkjes zijn uit te zetten: Ga naar 'systeem-instellingen'-->'Wedstrijdscherm-instelling' en zet de 'krachtmeter' op 'UIT'. Klaar, weer een negatief puntje minder :D

    Wist je trouwens dat je met ingooien en vrije trappen met je rechter stick een speler kan aanwijzen waarmee je dan kan gaan vrijlopen? Vervolgens druk je op A en dan gooit-ie de bal naar dat mannetje. Dat is toch veel waardevoller verbeterd dan de manier van FIFA :)

    Inderdaad, ik heb weinig negatieve punten, al is het wel zo dat het verschil tussen een volledig manuele pass en een geheel geassisteerde pass NOG te klein is.
    Ik zeg "NOG" omdat ik weet dat dat ondertussen verbeterd is; zie de nieuwe demo van half september.

    Nog even terug komen over de CPU die door je verdediging slalomt:
    Heb jij de challenge-training al geprobeerd? Het is voor mensen die de manier van verdedigen in PES 2012 niet kennen inderdaad wel een probleem. De CPU loopt rustig twee, drie man voorbij :eek:
    In de challenge-mode gaan ze in op de manier hoe je daar tegen moet verdedigen ( door de jockey-button ). Je leert daar niet te happen en op een getimed moment toe te slaan. Dat gaat iets anders dan vorig jaar. Challenge mode is echt aan te bevelen om het spel goed te kunnen beheersen.

    Ik moet trouwens zeggen dat de dingen die jij aangeeft allemaal in de categorie 'verfijningen' horen, wat mij zegt dat jij ook geen grote problemen kan vinden. Misschien is the King toch echt wel back ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten ze maar nu met die Xbox demo komen kan ik hem ook eens testen.
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, hoor er niks meer over...
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar ze hebben toch al eerder gezegd dat die in september komt?
    Dus even wachten. Woensdag is er weer een dag met veel PES-nieuws van Konami, dus misschien zeggen ze bij die gelegenheid ook wanneer precies in september die demo voor de Xbox komt...
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch een raar gedoe van MS.
    Weet niet juist wat er mis is met de demo maar we betalen toch 60 euro per jaar dus zou ook graag de demo eens testen.
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    60 euro per jaar :p? Ik hou het mooi op 30 euro per jaar xD!
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Als je in dit tijdperk 60,- euro betaald om online te kunnen gamen leef je echt onder een steen. Desalniettemin ben ik het met je eens dat wij die demo ook wel eens mogen spelen ook al ligt de schuld waarschijnlijk niet bij Microsoft.
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses als deze als geplaatst is, maar mocht je je afvragen waarom deze pes zo vet is, kijk dan dit filmpje, en zie wat er allemaal kan. (let niet op de keepers, is bekend)


    http://www.youtube.com/watch?v=hgvPFBxlsas&feature=player_embedded

    Niks floaty, niks te snel, niks te sluggish. Gewoon skills aan leren en het lijkt meer op voetbal dan elk ander voetbalspel ooit uit gekomen. Met flitsende actie, op snelheid, harde schoten, mooie combi's ect etc etc.

    Kopuh, kopuh, kopuh! ;-)

    --

    Even een beetje vooruit lopen.....Moet je voorstellen, deze gameplay, hier en daar een tweakje, de keepers goed uit werken, en dan de animaties en collissions eens goed aan pakken. Dan krijgen we volgend jaar een pes waar je tanden van uit je mond vallen.

    Maar goed, ik ga me zeker vermaken met deze pes, en dat is toch al jaren geleden.

    --------

    Ff nog een vraag waar ok zelf maar niet achter kom. Is er manual keeper aanwezig? Denk het niet he? AL bekend of de gouden versie die wel gaat krijgen? (en dan voornamelijk online)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet dat het bijna niet geaccepteerd word, om negatief over PES te zijn.. maar ik doe het toch. Al die filmpjes vind ik tot nu niet iets om warm te lopen voor PES.. Die trucjes, man komop het is toch PES street ofzo? Te overdreven trucjes. De bal lijkt niet te rollen, maar te "glijden" over het veld. Er hangt een rare waas over de spelers ( maar dat zal hier op het forum wel verteld worden als dat zit er niet in in het "echte" spel). Mensen zijn altijd zoo snel positief over PES maar waar dat toch altijd op gebasseerd is :confused:
    En nee ik ben geen " Fifa fanboy" daar ben ik te oud voor..
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik kan je geruststellen, je kan ook een passing game spelen met dit spel ;)
    Ik doe feitelijk niet anders en dat gaat prima.
    Maar ja, mensen vinden het leuker om een passeer-actie te laten zien...
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Maar de trucjes te overdreven? Dat is juist het geval bij FIFA. De trucjes bij PES mogen van mij juist wel wat meer overdreven en uitgebreider dan wat het nu is.

    Verder ben ik het met je eens dat er altijd heel snel positief gedaan wordt over PES. Ik hoop vurig dat ik weer zoveel plezier eruit ga halen als vroeger maar daarvoor moet ik toch de final build weken hebben gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven.

    Ik zie wel erg veel potentie en de demo speelt al stukken beter dan 2011 dus ook ik heb goede hoop. Maar ik durf niet te enthousiast te worden omdat ik al jaren teleurgesteld word.
     
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Niks te snel?! Kijk hoe onrealistisch snel die mannetjes bewegen man.. Dit is echt gewoon puur arcade en totaal niet bedoeld om realistisch te zijn. Het ziet er redelijk mooi uit, maar nogmaals denk ik dat PES opnieuw niet kan tippen aan Fifa.
     
  14. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebaseerd op die gameplay die weer écht terug is van weleer, er lijkt weer echt een Pes te staan die voor lange tijd het spelen waard is en probleemloos de concurrentie aankan. Vorig jaar was er al een stevig fundament, na enkele magere jaren, dit jaar zijn ze daar enkel maar op doorgegaan. Ik kijk er alvast enorm naar uit, zeker als de Cpu duidelijk verbeterd is en er weer net als vroeger écht verwacht wordt dat je er tijd en moeite insteekt om volwaardig tegenstand te bieden en je eigen team en speelstijl te kneden tot zoals jij die wil.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ben het met je eens! Ik zie allemaal gare tricks die me niks doen en er ook totaal niet vloeiend uitzien 8).
    PES horen juist om de teamplay te gaan, niet om een Neymar die iedereen dolt. Met die controls zijn tricks daarnaast nog erg makkelijk uit te voeren...
    Ook vind ik de ball physics maar maf, ziet er alles behalve soepel uit.

    Eigenlijk wil ik mijn mening bewaren totdat ik zelf met PES aan de slag kan, maar dit moest ik even zeggen.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Na paar potjes gespeeld te hebben valt mij op dat er wel heel vaak onrealistische fysics in het spel voorkomen. Spelers die volgens hun lichaamshouding en positie een bal onrealistisch hard raken en/of de bal volgt een onlogische traject tov waar de voet de bal raakt. Bijv met de rechterbuitenkant voet een bal raken en de bal vliegt naar links :confused: Of een speler die bijv net met zn linkervoet neerkomt en vervolgens in 1 beweging kan uithalen met dezelfde been. In de replay zie je dan dat hij gewoonweg glijd over het veld om in positie te komen voor het schot
    Dit soort dingen moeten wel in orde zijn willen spelers statistieken enigszins nut hebben.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zoiets heb ik in veel ergere vorm bij de vorige deeltjes gezien, bijvoorbeeld een volley waar de speler de bal nooit raakt, zoals uit de herhaling was te zien. Ook bij FIFA komt dat dikwijls voor, bijv. een been dat dwars door het lichaam van de tegenstander gaat. Dat heeft met collissions te maken en dat is heel moeilijk goed te krijgen. We moeten dan ook oppassen het spel niet onder de microscoop te leggen om toch maar een foutje te kunnen ontdekken...
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Weekje weggeweest, maar wat is de exacte kutreden dat de demo niet op de 360 is?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    MS heeft hem afgekeurd, verder weten wij net zoveel als jou :D.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een homo's.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina