1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    edit://nvm
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Yep, Modem en Router zijn al gereset, dus dat helpt niet.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb al een probleem sinds ik deze pc een paar maanden geleden in elkaar gezet heb. Ik heb af en toe (de laatste tijd wat vaker) dat m'n pc volledig vastloopt uit het niets. Ik ben dat niet uitermate zware programma's aan het draaien. Hooguit Firefox, PS, WinAmp en wat kleine programma's. Met mijn Quadcore, 4GB Ram, SSD (met Windows 7 Ultimate N) en een HD (7200RPM, met wat programma's erop) zou dit geen enkel probleem moeten zijn. Ik ben bang dat het een probleem is met m'n SSD. Ik heb zojuist zo'n check laten doen door Windows maar dat ging aan het einde zo snel dat ik niet kon lezen wat het resultaat was. Iemand een idee wat dit kan zijn? Zal het inderdaad m'n SSD zijn, een driver probleem of toch iets anders? Bedankt alvast. :)
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Even terugkomend op dat DMZ host, ik kijk daar nu, maar ik kan alleen een getal invoeren. in dit geval staat er:

    192.168.178.x die x kan ik dan aanpassen. Maar de router zit op 192.168.1.1 . Hoe pas ik dit dan aan?

    edit:

    Heb in ddwrt het lan ip aangepast naar 192.168.178.2 het ziggo modemrouter is 192.168.178.1 .

    Maar, ik kan nu de ziggo modem.router niet meer benaderen?
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Dit is trouwens uit de DDNS log:

    vreemd, hij geeft als WAN-IP aan, 192.168.178.11
    -----

    EDIT:

    De situatie zoals ik het nu heb.

    Internet komt binnen --> Ziggo Modem/Router (Ubee) --> UTP kabel aangesloten op de LAN1 van de ubee Modem, naar de internet poort van de Netgear router.

    De ziggo modem router heeft als IP 192.168.178.1
    De Netgear heeft inmiddels het IP : 192.168.178.2

    De ziggo modem router zend op dit moment geen WIFI netwerk uit.
    De Netgear Router zend een wifi netwerk uit met de naam Ons Huis.

    maar, als ik op het wifi netwerk van de netgear zit, kan ik via 192.168.178.1 niet in de ziggo modem komen, om DMZ toe te passen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2011
  6. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer je nu vanaf intern je externe adres te bereiken, volgens mij zit je dan met de loopback van je router? (staat wat info: http://www.dyndns.com/support/kb/loopback_connections.html)

    Maar volgens mij werkt je linkje nu wel, hij vraagt om een user en pass met als type je router (DD-WRT).
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch best wel slim. Daan haalt een klus binnen, krijgt ervoor betaald maar laat jullie hier al het werk doen. Hij hoeft het alleen maar in te voeren!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hou een lopende rekening bij , factuur volgt nog (Daan's adres heb ik al :+ )
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Op random momenten, soms een minuut na het starten en soms pas veel later begint mn videokaart (MSI R5850 Twin Frozr II) opeens te blazen en zegt mn monitor dat ie geen signaal meer krijgt, weet iemand waar dat aan ligt?
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
  11. mikalanca1

    mikalanca1 Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik heb een vraag
    ik speel nu al een tijdje battlfield bad company 2 en speelt prima.
    Totdat me pc beeld zwart wordt en me fan van me videokaart 2 hard gaat draaien, dan word het beeld wit ... en dan loopt hij vast.
    Wat kan daar de oorzaak van zijn?

    specs:
    AMD athlon ll x4 620
    EAH4850 hdti 512mb clocks: 770/1125
    3gig ram
    320 harddrive
     
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Oké, mijn PC is sinds zaterdag een beetje naar de klote geloof ik. Krijg telkens Bluescreen, en vage meldingen over CoinMiner. Die zorgt er volgens mij voor dat mijn CPU voor 100% wordt gebruikt. Heb al wat standaard dingen gedaan (adaware gedraaid en de virusscanner van de PC), maar dat helpt natuurlijk allemaal niet. Ik heb er verder ook niet zoveel verstand van. Dit krijg ik telkens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]





    Ik krijg nu ook opeens meldingen dat MCI command (oid) ook niet werkt, en mn PC gaat opeens vanzelf mijn browsegeschiedenis en cookies verwijderen.

    Iemand een idee wat ik moet doen? Ik kan zo niet werken, en ben redelijk wanhopig. :)

    /edit: als het goed is is dat CoinMiner bestand er wel af, dat is verwijderd door de virusscanner. Heel veel ben ik daar dus nog niet mee opgeschoten.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    even een verse install is wel zo lekker denk ik :)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was gisteren bij een 75+ en heb geconstateerd dat de monitor is overleden.
    Hij vandaag met de LG (21" FullHD) naar de MM en heeft daar een leenmonitor meegekregen Acer (15") , beter iets dan niets.

    Hij belde me vanavond op en vertelde dat op het scherm ( Geen Signaal ) staat.
    Dacht eerst dat de pc van hem nog in 1080p staat maar hij krijgt helemaal niets op het scherm zelfs niet de BIOS test.

    Zou het kunnen dat de kortsluiting in de LG doorgeslagen is naar de PC ?
    Ik heb de komende 1,5 week geen tijd om bij hem langs te gaan en meneer is te eigenwijs om een andere te vragen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zou kunnen maar hoe zeker ben je ervan dat het probleem in eerste instantie in die LG zat?

    en hoe zeker ben je dat die nieuwe monitor correct is aangesloten en op de juiste input staat?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De MM heeft de LG gecontroleerd en geconstateerd dat de monitor is doorgebrand.
    Ik heb gisteren alleen de vga- en spanningskabel uit de LG gehaald en deze heeft 75+er zelf kunnen aansluiten.
    Hij vertelde dat hij de vga-kabel in de monitor heeft gedrukt en vervolgens de 2 schroeven heeft aangedraaid.

    Tijdens het opstarten van de pc komt er meteen Geen Signaal op het scherm.

    Op de pc gaat tijdens het opstarten wel het powerledje en hdd-ledje branden ik hoorde via de telefoon geen piep van het moederbord.
    Heb hem tijdens het opstarten gevraagd om een paar knoppen indrukken om toegang te krijgen tot de BIOS of Veilige Modus Vista , allemaal zonder succes.

    Ik ga er vanuit dat de MM de leenmonitor getest heeft.
    --
    Bel hem morgen wel en geef hem het nummer van pc-reparatie Oldenzaal.
    Alleen is de man zo stronteigenwijs.
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello,

    Laatste tijden is mn laptop echt supertraag. Opstarten duurt 20 min ofzo, niet alle programmas functioneren naar behoren. Lijkt gewoon op een enorme framedrop als het ware. Ik wou formatteren / windows opnieuw installen maar heb geen enkele recovery cd. Toshiba heeft een aparte format partitie maar die heb ik zelf aleens gewist blijkbaar. Recovery cd bestellen via Toshiba kost 40€, Iemand enig idee? Heb een product key voor vista home premium maar dus geen installatiecd.

    Heb een Toshiba Satelitte A350d-20k.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  18. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Vista of 7? Je kan gewoon een van deze 2 downloaden op internet. En dan je eigen serial nummer invoeren.
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje, waar is het mogelijk om een emailadres aan te maken zonder dat je @Live- @Yahoo en @Hotmail hebt ed.
    Ik wil een emailadres aanmaken met een eigen verzonnen woord achter de @ tekentje, is dit mogelijk? zoja, hoe?
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kost geld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina