1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt een BAL freak,ik speel de eerste 4 maanden echt 99%BAL...om mijn speler zo snel mogelijk boven de 100 te krijgrn.En dan online met z'n 4en spelen...echt geweldig...telkens je poppetje een nog stommere kop geven en dan de reacties weer horen van je teammaten...en BAL liep volgens mij Online altijd beter dan alle andere modussen,dus ik heb er zin in!
     
  2. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk nooit eecht tijd gestoken in BAL. Ik vond het allemaal maar langzaam gaan. Heb de BAP van Fifa wel heel even gespeeld maar boeide me uiteindelijk ook niet echt. Maar BAL begint me nu wel weer aan te spreken. Ben wel toe aan wat nieuws
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit heb ik nooit online gedaan. Hoe werkt dat dan, dat je met zijn vieren speelt?
    Alle vier in hetzelfde team tegen vier anderen in een ander team ofzo?
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    BAL offline:
    Je begint met een selectie wedstrijd,nadat je een speler hebt aangemaakt..een spits,CM,winger...of what ever.Dan wordt je gescout door bijv de graafschap,ga je daar spelen en gaan je stats per wedstrijd omhoog.Je begint met stats overall van 65 ofzo en die kan je helemaal(instellen naar eigen voorkeur op of speed,shooting,defense,passsing etc.) verbeteren naar boven de 100.Je speelt competitie,beker,europa cup,champions league en interlands(als je na een tijdje goed genoeg bent en wordt geselecteerd)ieder half jaar krijg je aanbiedingen naar gelang je prestaties en zo kan je heel europa door om uiteindelijk bij Barcelona,Madrid,Milan en Manchester terecht te komen.Ik vind dit echt altijd een geweldige modus.

    Online ga je met zn 4en in 1 team tegen de CPU,kan je op verschillende moeilijkheidsgraden instellen, met de huidige moeilijkheid belooft dat wat!
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh ja, ik zie het. Heb het boekje er even bijgehaald. Ik zie dat je ook 4 tegen 4 kan spelen, klopt dat? Dan lijkt het toch een beetje op FIFA's clubs, maar dan op beperkte schaal.
    Speel je met 4 tegen 4 alleen je eigen mannetje ( fixed ) of kan je ook andere posities besturen zoals je dat in een gewone wedstrijd 1 vs 1 ook zou doen ( dus 'any' position, zoals dat in FIFA heet ) ?

    Speel je ook in de community?

    Al die vragen stel ik met PES 2012 in het achterhoofd, want met een beter uitgewerkt BAL ( vooral qua online verbindingen ) zou je toch een alternatief voor FIFA's club-mode hebben...
     
  6. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er ook een pes 2011 community door digitaal gras aangemaakt? Is die een beetje levendig? Zo ja dan zou ik mezelf daar graag aan toevoegen
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hij is er, maar ik denk dat het qua levendigheid beter kan ;)
    Er zit een password op en als je interesse hebt kan je me mailen.
    Hopelijk heb ik het paswoord goed onthouden ;)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zowel een digitaalgras als Xboxworld community, maar het werkt beide volgens principe 'alleen op afspraak' :+.
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan vanaf 2011 geloof ik ook,weet ik niet meer zeker,want in PES 2009 en 2010 heb ik echt major time in BAL gezeten in 2011 niet zo en is bijna jaar geleden in november 2010.Ik heb in het begin in de digitaal gras community gespeeld.Ik koop FIFA en PES allebei en ik zie wel,ik hoop dat PES het meeste in mn Xbox komt,want dan betekent het dat PES voor mij weer terug is en kan ik na anderhalf jaar lang vreemdgaan met FIFA toch weer dat ultieme PES gevoel krijgen wat zo moeilijk te beschrijven is.

    O en Han,nee je kunt alleen je eigen mannetje besturen
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  10. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de BAL mode best wel nog te doen, alleen werd het me iets te repetitief na een tijdje en vaak te makkelijk. Hopelijk is het met die moeilijkheidsgraad al een grotere uitdaging. Maar wss steek ik weer teveel tijd in ML en de online-toestanden waardoor ik er niet aan zal komen :9
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [yt]QwBOnV8mk1I[/yt]

    Filmpje van mijn wedstrijd tegen Santos, met Barcelona (ja, lekker oneerlijk :+) om even te kijken hoe goed die keeper nou wel niet is.

    Conclusie (ook gebaseerd op andere wedstrijden): Het valt nog best mee, vaak haalt hij ze er wel goed uit, maar bij afstandsschoten is toch altijd grabbelen of zelfs helemaal niet (:+). Beetje raar dus op de demo. Voor de rest, tov. vorig jaar een geweldig spel. Dribbelen gaat veel lekkerder en schietsysteem van PES blijft baas _O_.
     
  12. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral die 2-0 zit er lekker in!! Kan niet wachten tot het spel uitkomt!!
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nice.
    Heb je btw wat gepatched? Of is dat ESPN scoreboard van PES zelf? :eek:
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb hem gepatched ja. Anders kan je volgens mij ook niet met Barcelona spelen, en ook niet tegen Santos (als je niet die Liberatostrololos speelt). :)

    Dat scoreboard zat in de patch.
     
  15. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Die patch is wel aardig, maar beetje overrrated, veel ''kale koppen'' voor de spelers die PES 12 qua faces nog niet kent. Ook als je met Spanje speelt, en je scoort, moet je de juich-scene eens bekijken, als Silva daarin voor komt heeft hij een brilletje op... geen grap
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ronaldo, Özil, Di Maria, allemaal kaal. Maarja, wat moeten ze, zijn gewoon die patchers die deze teams erin hebben gezet, gaan niet al die spelers perfect namaken. ;)
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Embargo eindigt niet woensdag, zoals verwacht was, maar 8 september.
    Wel mag er over de nieuwste code gesproken worden. Daarvan geeft WENB morgen een podcast.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  18. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een maand komt die game uit he?

    Ben zo benieuwd naar de online modi.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In Duitsland zal het er over een maand zijn, maar de release datum in Nederland is 14 oktober.
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik begrepen heb, maken ze niks na, maar unlocke ze die teams in de broncode van de demo. Spelers die kaal zijn hebben dus in hun physics elementen ( haar etc ) die nog niet in de demo ( verborgen ) zitten, of dat het veel tijd vergt om die te achterhalen in de broncode..

    De nieuwe versie van deze patch zullen meer ''echte '' spelers hebben, extra teams, stadions etc
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina