B.C. kijk er nog iemand naar uit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chief Bram, 2 jun 2003.

1. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    kijkt er nog iemand naar B.C. uit? Ik den dat ie leuk gaat zijn, je eigen stam opbouwen en op dino's jagen. alleen maar jammer dat het nog zolang duurt:'-( .

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    JAJAJA IK! Maar meer naar Fable of Halo 2 :p

3. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat heel veel gamers erop wachten idd jammer dat ie in 2004 pas komt

4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

ja ik:d
    Hij lijkt me echt vet

5. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ik zat me hier ff rot te denken en ook te schelden op jou omdat je weer zon afkortingen n00b bent, maar het spel heet gewoon BC hahahaha. ik moet eens wat minder gaan gamen en weer naar school gaan denk ik :)

6. mischa

mischa Guest

wat is de toevoegende waarde StormX??
    Ik zit er niet zo op te wachten want het duurt nog zo lang voor dat dat spel uitkomt!
    ik moet ook nog zien of het wel wat word.

7. nielzo

nielzo Guest

Hee man jij hebt zeker nog niet een screen gezien!

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een screen zegt weinig, en de filmpjes kunnen dan zo mooi zijn, als het net zo'n matige game wordt als Black 'n White magtie van mij blijven liggen :)

9. mischa

mischa Guest

ik heb wel een screen gezien maar het spreekt me neit zo aan, lees het beleid en als je dat gedaan hebt de faq om er achter te komen dat je je mening mag uiten maar dit geen democratie is :cool:

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    B.C. is zeker een game wat ik nog even afwacht. Het is een erg leuk concept en de uitwerking ziet er tot nu toe ook erg goed uit! Maar wat weten we nou echt van de gameplay.. al heb ik wel de volste vertrouwen in Peter Molyneux en Lionhead. Maar ik wacht zeker op deze game al kijk ik eerst nog even de kat uit de boom.

11. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    B.C. is ook weer van Lionhead huize. 1. Die staan erom bekend te kunnen rekken met de release-date. 2. Zal waarschijnlijk in de buurt van Fable ook op de markt komen.

12. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    waaschijnlijk veel later of ze moeten fable nog een half jaar uitstellen en BC helemaal niet:D

13. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou echt niet weten wat ik van deze game moet vinden. Het ziet er allemaal gaaf uit enzo, dus dat wordt zeker is een keertje huren :)

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Eigenlijk vind ik dat maar positief, weet je teminste dat ze een product afleveren die af is. Wat veel te vaak niet gebeurt.

15. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    BC

Volgens mij, als ik die trailers zo heb gezien moet je je gezin/groep in leven houden door te jagen voor voedsel (vis vangen, op minder gevaarlijke dino's jagen) en resources verzamelen (botten, huiden, hout enz.) voor wapens en structures en natuurlijk het verdedigen ervan.

zoiets denk ik

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Samen met Halo 2 en Fable de titel waar ik het meest naar uitkijk.

17. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me (samen met Fable; zelfde engine :confused: ) eindelijk een echt Xbox spel.

Kijk ik echt naar uit. Wat ik niet begrijp is dat zelfs in het mei nr. van XBM magazine (uk) (EUR 8,30 bij AKO) de release datum ergens in junli 2003 zou zijn.

Hier op XBW lees ik enkel 2004 (kan toch niet waar zijn !!!)

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het duurt nog te lang om er over na te denken. Als hij er is, zie ik wel of ik hem koop ja of nee.

Het concept staat me trouwens wel aan.

19. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    hoe word het gespeed?? weet iemand dat, ben je een mannetje of word het RTS achtig, als dat laatste is hoeft het van mij niet

20. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent geloof ik net als in black and whaite een god en je moet je volk begeleiden, dus je speelt denk ik met 1 mannetje tegelijk en je kunt dan als je wilt naar een ander persoon switchen ofzo :)

Of je bekijkt het als je wilt gewoon uit de "hemel" net als in black and white.

Deel Deze Pagina