[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel leuk die celebrations, maar ik vind dat ze dat dan wel mogen uitbreiden, nu ziet het er zo standaard uit en een optie voor die tussenfilmpjes zal wel leuk zijn, maar dan moeten ze wel ala PES zeg maar dat het wel klopt met waar de speler naar toe rent en niet een random filmpje.
     
  2. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik hoop juist dat er nooit meer tussen filmpjes komen. Dat je ze in game naar de zij lijn ziet lope om in te gooie of op ziet staan voor vrijetrap en bv terug joggend naar de middellijn na het score (en dus bv de keeper boos ziet zijn op zijn verdediging enzo :)). Blijf je er meer in dan steeds die black outs of filmpjes
    \o/
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.818
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik wil gewoon langere replays. Niet dat je de laatste 5 seconden van een aanval hebt, plus dan nog 5 seconden je goal celebration :mad:

    Doe gewoon 30-40 seconden mogelijk maken aan replays, en dat je er ook meer dan 5 kunt saven, en dat je ze ook fatsoenlijk achteraf terug kunt bekijken ipv zo'n waardeloze 'theatre-mode' etc etc. En dat je er meer dan 5 kunt uploaden. Etc etc etc.
     
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Well offline hoop ik dat je bedoelt, want het lijkt me niet zo prettig om online een tegendoelpunt 40 seconden te moeten aanschouwen xD!
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, al die filmpjes zijn echt onnodig in m'n ogen. Druk ze altijd zo snel mogelijk weg. Zo irritant als iemand al z'n kansen 3x wil zien...
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.818
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Uiteraard offline.
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dat ja! Wanneer de bal over de zijlijn wordt geschopt moeten niet opeens alle spelers op een andere plek staan. Of dat je bv met RT kan rennen naar de bal om uit te gooien zodat je flink door kan lopen.
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in FIFA 12 ook snel ingooien nu hè, Chrizzle
     
  9. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het met een rode kaart voor de doelman? Als die bijvoorbeeld een doorgebroken speler buiten of binnen de 16 tackelt... of juist als die buiten de 16 de bal aanraakt met zijn handen... Dat scenario moet maar eens realistisch worden!
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    In fifa12 zal er een clubcompetitie worden gehouden op fifat.be

    Heb je een actieve en serieuze club in Fifa11 en wil je daarmee door of ben je van plan een club op te richten in Fifa12. Schrijf je dan in !!

    Fifa12 clubcompetitie
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb erg zin in fifa12 maar toch begin ik me in elk deel weer te irriteren aan de gameplay. Het gaat soms allemaal zo perfect. Passen en scoren, er gebeurd na 150 potjes eigenlijk nooit meer iets verrassend. Je scoort een kopbal. Je scoort 1 op 1 met de keeper. Je scoort van net buiten de 16 met een geplaatst schot. Ik mis iets extras. hoop dat fifa12 me dit gaat bieden want het word allemaal een beetje voorspelbaar. Ook wat de tegenstander doet!
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja je noemt eigenlijk alle manieren om te scoren.. Dit wat jij zegt vind ik ook altijd zo raar he.. Hoe scoren ze in het echt dat anders ipv een kopbal een afstandschot of 1 op 1 met de keeper? En mensen zijn gewoon voorspelbaar, en als jij het allemaal zo goed weet is toch mooi voor jou? Dan wordt je fluitend de beste speler van de wereld!
     
  13. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk. Fifa is na een tijdje elke keer hetzelfde. Geen verrassingen meer, en ik kan het weten want ik speel fifa al vanaf 1995. Maar hopelijk is het dit jaar iets beter geworden anders ga ik toch een keer PES proberen..
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij bedoelt misschien dat er in real-life ook wel eens gescoord wordt uit een van richting veranderd schot of dat je a la Arjen Robben van rechts naar binnen trekt en m dan door de benen van de verdediger strak en laag in de korte hoek legt?;)

    Volgens mij is het gewoon erg lastig als ontwikkelaar om een schiet-systeem te ontwerpen waarbij je na een jaar intensief spelen nog steeds unieke doelpunten blijft scoren..
    Desondanks vind ik juist dat Fifa er ieder jaar beter in slaagt om meer variatie in de doelpunten te vinden.
    Meestal is het inderdaad een balletje plaatsen in de lange hoek met RB, puur omdat hieruit de meeste doelpunten worden gescoord. Maar dat ligt natuurlijk aan de bestuurder zelf:+
     
  15. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je bijvoorbeeld naar nba 2k11 kijkt daar zitten zoveel animaties en verschillende dingen in die soms maar 1 speler in het spel kan doen. En dan zit je afentoe van wow dat had ik nog niet eerder gezien en dat maakt een spel ook ontzettend gaaf.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daar kan je moeilijk FIFA de schuld van geven. Ofja, je kan ze de schuld geven voor het feit dat ze er niet honderdduizend animaties voor hetzelfde soort schot geven, oké. Maar het is je eigen schuld dat je alles zo perfect laat gaan. Als je alles op manual zet, zal echt niets meer zo perfect gaan als tevoren hoor. Dan moet je écht goed gaan leren passen, voorzetten en schieten. Je schiet ze er soms nog wel mooi in, maar dan zullen het op het begin vooral balletjes richting cornervlag zijn.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Punt wat hij bedoeld is, dat je na een half jaar pes spelen, iedere wedstrijd nog steeds anders is. Goals zijn veel meer divers. Daar kan je niet met iedere speler bij randje 16 gaan staan en de bal met rb in de lange hoek planten... Tenminste zo was het vroeger. Weet niet hoe het nu is.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nou, ligt er maar aan. Als je steeds hetzelfde doet met aanvallen en schieten is het logisch dat de wedstrijd steeds hetzelfde is. Bij mij zijn de meeste wedstrijden van fifa nog steeds elke keer wel anders.
     
  19. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het wel mee eens. Ben dik tevreden met Fifa 11 op dit punt na, en na het spelen van de demo van PES ben ik alleen maar gaan twijfelen.
     
  20. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er ook wat je er van maakt, als je elke keer weer een hoge voorzet geeft is het toch logisch dat daar een kopbal uit komt? of als je de bal elke keer door het midden speelt komt er een schot of een 1 op 1 situatie uit. laatst maakte ik een keer een mooie volley die doorkaatste over de grond de goal in, in real voetbal gebeurt dat ook niet vaak. Een keer een speciale goal is leuk maar bij PES ofzo zie je altijd een mooi afstandschot die voor de keeper makkelijk houdbaar is maar toch erin gaat. Bij Fifa zijn schoten van 30m mogelijk maar hij vliegt er niet zomaar in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina