[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Die spin zit ook in die video van quakecom die ze ook uit zouden brengen in HD. Weet iemand of dat inmiddels al gebeurd is?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    HD DVD zelf. Vooral de marketing en mogelijkheden er achter. BR heeft zowat, of meer, het dubbele van een HD DVD. Ook de manier waarop MS er support aangaf was totaal niet goed.

Het is nu toch een dooie boel, dus niet echt meer aan de orde. ;)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oftewel, het is onmogelijk dat Microsoft weer de fout maakt want HD-DVD bestaat niet meer, waarom begin je dan over een angst dat Microsoft wél de fout maakt? 8)

Jij praat zó veel poep!

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ach, MS is nu ook hun tablets aan het reanimeren. Al bevalt dat wel te beargumenteren geloof ik(understatement).

5. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er echt totaal geen problemen mee. Las hier een tijdje geleden ook dat mensen helemaal blij zijn met 'night eye' ik gebruik dat nooit en ook geen licht of zo. Mijn tv/ xbox zal wel verkeerd ingesteld zijn of zo :D

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Night Eye is inderdaad redelijk godlike in Oblivion. Misschien moet je je brightness even zetten zoals ie hoort?(Als dat het is) Mijn broer had hem ook lekker omhoog gedraaid zodra ie door die die tunnel moest in de dungeons op het begin, de pussy.:emo: Dan is er inderdaad geen kunst aan om te zien in het donker, maar ik zie dat een beetje als cheaten, dus dat wordt hem niet voor mij.

Dankzij Night Eye vind ik de Khajit eigenlijk het superieure ras in Oblivion, vooral als je voor een sneaky char gaat, waar dan zijn de rest van zijn dingen ook nog eens goed voor. Helaas zijn de Khajit niet zo tof in het roleplay gedeelte, wie wil er nou een stomme kat zijn?:9

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vond die torch wel wat hebben eigenlijk, beter blijft dat er wel in dus. Voegt zoveel toe aan de sfeer.

Night eye was juist altijd zwaar kut omdat alles dan blauw was eigenlijk, al was het wel relax op m'n Kahjit Marksman om die campjes te snipen gebruik ik liever gewoon Detect Life ofzo.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Van de Bethesda forum :

Gstaff confirmed the PAX demo is the full game with the MQ turned off, just like the hands on press demo at QuakeCon. If someone had ran 15 minutes North, or any direction, everything would have been there. It wouldn't have been endless terrain with removed dungeons, cities, Points of interest, etc.

Ik heb het laatst getest in Oblivion, van de linkerkant naar de rechterkant gelopen, en ik deed er duidelijk langer dan een kwartier over, ik had heavy armor aan, dus dan ren je niet zo snel. Maar dan klinkt Skyrim wel duidelijk een stukje kleiner. Maar dat is geen ramp als het echt waar is wat Bethesda zegt, dat ze veeeeeel meer content in de wereld gegooid hebben nu. Want Oblivion had echt genoeg lege plekken en in het begin was het cool om erdoorheen te lopen, maar nu fast travel ik echt alleen maar :D

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Daggerfall is gratis te downloaden lees ik nu op Facebook!!!

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik was eerst altijd zo'n iemand die gewoon met zwaarden zat te meppen. Nu wil ik wel iets andere dingen doen. Misschien wat meer stealth met boog. Ook weer lekker met alchemy kloten. Verder wat spreuken (zoals detect life, misschien wat andere spreuken, maar zonder directe damage) in combinatie met een kort zwaard. Ik wil tenminste niet meer zo standaard met een 2 handen longsword iedereen in 1 mep doodmaken. :+ En dan zit ik vaak nog iedereen hun huis leeg te stelen. :9

Maar welk ras zal hier eigenlijk het best bij passen?

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Altijd nice, maar ja...ik ben niet een extreme graphics hoer (wel een beetje) maar ik denk dat ik dit niet meer kan spelen, qua hoe het eruit ziet dus :D

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Al lang, maar nog niet gespeeld omdat ik Dosbox niet snap. :+

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel balen dat stealth niet zo goed werkt in morrowind , dat merk je wel. Nu maar even een mage aanmaken. Skyrim sowieso een stealthy character, dat geeft zulke vette gameplay.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    gezien de 10 jaar versie van Halo I zou ik deze game, Daggerfall, graag op een dergelijke manier verwelkomen. :)

15. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, me too. Ik probeerde laatst Vice City op m'n Xbox 360 en damn, ik kan gewoon niet meer spelen met die graphics... :p

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Er zijn er die het nog uren en uren doen.

Heb hier KOTOR I voor de Xbox ook nog liggen. Nog niet eens gespeeld, maar kan me er ook niet echt toe dwingen.

Ben wel bij dat ik hem niet weg gedaan heb. Antiek is geld waard. :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Niks nieuws qua beelden maar Todd zegt hier volgens mij dat draken ook in steden de rust kunnen verstoren als ze dat willen? Of versta ik dat nou verkeerd..zo ja...fucking bruut.

[gt]720075[/gt]

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wil je de 2d sprites graag in HD zien dan? :cool:

maar een echte next gen remake zou zeker meer dan welkom zijn.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Doe dan gewoon Morrowind maar dan renewed (en niet in de wegstaand van een nieuwe elder scrolls game).

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dus de PAX demo was de volledige game,niet een ingame stuk gebied gemaakt speciaal voor de demo. En iemand die dus de game speelde vond het er erg klein uitzien, lijkt me sterk hoor. Todd Howard blijft continu zeggen 'big would be an understatement, crazy big world, etc..' time will tell.

Maar in TES games gaat het er niet om, om van begin van de map naar het eind te lopen, je verkent de omgeving, neemt alles in je op, gaat zo nu en dan eens een dungeon/grot in wanneer je die tegenkomt, dat is één ding dat zeker is. En was trouwens Fallout 3's wereld niet al een stuk kleiner dan Oblivion? En nog steeds vond ik dat groot zat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina