MGS3 zonder Solid Snake??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zexy.Poo.Maker, 30 mei 2003.

1. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een beetje informatie aan het zoeken over MGS3 en ik vond dit:

In Metal Gear Solid 2 gaf Kojima ons Raiden en wat krijgen we nu...

Big Boss. Althans als wij tussen de regels door lezen in ieder geval wel.
    Na de eerste beelden van MGS3: Snake Eater gingen er al geruchten dat de Snake die wij zagen in het filmpje niet de Solid Snake was. De eerste hint werd gegeven doormiddel van het jaartal. MGS3 speelt namelijk in de jaren zestig af. In die jaren was er nog geen sprake van Solid Snake zoals wij hem kennen.
    Dan was er nog het rechteroog van Snake. Dat zag er namelijk niet al te fris uit.

Alles duid erop dat Niet Solid Snake de hoofdrol vervult maar Big Boss. En als dat nog niet genoeg was, dan dit misschien wel ;-)
    Een klein cadeautje van Konami, naast een bouwpakketje van MG Rex en een Metal Gear uit MGS3 (hier komen we wel later op terug) stak er wat tekst op de map. En als je goed kijkt zie je dit. (zie screenshot.)

Excuses voor de slechte kwaliteit overigens, webcam @ home is niet van bijzonder goede kwaliteit.

Het plaatje waar ze het over hebben is deze:
    Als je goed kijkt, zie je dat de onderstreepte woorden 'Bigg Boss' vormen.

Wat denken jullie ervan, moet Solid Snake in deze game zitten of Bigg Boss?
    Ikzelf vind het wel zonde als Solid Snake er niet inzit, want dat maakt de game gewoon niet Metal Gear Solid.

Bron:

Laatst bewerkt: 30 mei 2003
  2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    dat zou echt gewoon slecht zijn.
    Ik denk ook echter dat ze dat niet doen aangezien de grootste kritiek die op 2 was gegeven was dat je niet het hele spel met snake speeld.

Zonder Snake is metal gear solid gewoon geen mgs_O_

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar slaat dit nou weer op

de letters:
    b o x x vormen ook xbox , toevallig of niet!!??

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik weet wel zeker dat het Big Boss is maar eigenlijk speel je dan dus met snake (insiders snappen dit wel)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kijk nog eens, er staat dus duidelijk geen x tussen.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar een soort prequel op MGS. Zal wel zeker gaan over Big Boss die het bestaan van de Patriots ontdekt ofzo. En dan ook, zeg maar, "slecht" wordt (zie Metal Gear 1).

6. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze na alle kritiek die ze kregen op deel 2 nu Solid Snake wéér niet als main character gebruiken, zijn ze echt verkeerd bezig.

7. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken me vergissen...maar volgens mij zag Big Boss er anders uit dan Snake...

Snake lijkt toch ook niet Precies op Liquid!

maar wel weer op Solidus en dat komt omdat Snake en Solidus uit dezelfde cell zijn gemaakt...

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat snap ik niet:confused: . Liquid, Solid en Solidus waren toch alledrie uit het DNA van Big Boss gemaakt?

9. Zexy.Poo.Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt. Maar Big Boss is hun 'vader' omdat het zijn DNA is. Big Boss deed dit omdat hij een superleger ofzo wilde ontwikkelen met allemaal verschillende eigenschappen.

Laatst bewerkt: 30 mei 2003
  10. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game schijnt alleen voor de ps2 uit te komen ( las ik ergens hoor) en dat zal wel balen zijn. Ik heb dan wel een ps2 maar ik koop mijn games toch liever op de xbox!!

11. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    het wordt waarschijnlijk weer meer een film dan een spel

12. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    @Sanderlagrande dat zal wel in het begin zijn, Konami zou gek zijn het niet op de xbox doen

@$$$$$, heerlijk altijd die onwetenheid van mensen, je hebt het spel waarschijnlijk niet gespeeld zeker??

13. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb net deel 2 nog eens uitgespeeld en ik denk dat je als het ware terug in de tijd gaat.. The Patriots waren volgens het eindfilmpje namelijk 100jaar geleden vermoord.
    Maar dat zou ook betekenen dat MGS2 zich in 2061 afspeelt en dat weet ik niet zeker.

14. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het spel gehuurd, dus jawel, ik heb erop gespeeld

15. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    MGS vind ik ook meer verhaal dan game maar de bosses zijn soms best moeilijk en komt ook aardig wat gameplay bij kijken.

Maar laten we hier over MGS3 praten

16. Zexy.Poo.Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik verwacht van MGS3 is nog meer stealth acties, wapens en gadgets. MGS2 had te veel filmpjes, niet dat het erg was, dit zou in MGS3 wel wat minder mogen zijn. Meer spel en minder film. Verder mogen ze de AI van de vijanden wel een flinke boost geven zodat je meer over je acties na moet gaan denken.

17. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind wel dat ze big boss in het spel moeten doen. ik heb nog nooit een MGS gespeeld. maar toch vind ik dat als je een verhaal hebt, dat je dan niet ineens met het zelfde character 100 jaar terug kan spelen. je moet wel het verhaal gewoon volgen.

18. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zucht.....laat ik het zo zeggen (voor de honderdste keer) Snake eater is nep....das gewoon door hobbyisten gemaakt....het is ook de MGS2 engine en voor MGS3 wordt een totaal nieuwe engine ontworpen. (is namelijk ook xbox only). En dat van die big boss weet ik nog zo net niet......en voordat iedereen nou een grote mond opzet en het denkt te weten.....wacht nou maar gewoon rustig af todat Konami zelf de informatie geeft....want al die domme geruchten heb je allemaal niks aan.

19. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    |:- Jah tuurlijk dit is door hobbyisten gemaakt:
    En ook de officiele website http://www.konamijpn.com/products/mgs3 is door hobbyisten gemaakt|:- doh

20. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    zucht........ laat ik het zo zeggen (voor de honderste keer)
    het is WEL echt, heb je de E3 trailer niet gezien ofzo??
    maar idd wachten wel op konami's info voor er verdere geruchten worden verzonnen

Deel Deze Pagina