Welke game(s) houden je deze zomer toch binneshuis?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 2 jun 2003.

1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    De zomer is het bijna altijd mooi weer. Ik ben een fanatieke gamer maar in de zomer zit ik bijna nooit op de pc of in dit geval achter de xbox. Toch is het vaak lekker om binnen een beetje af te koelen en een leuke game spelen. Maar welke game vraag ik me dan af, welke zal ik nu toch eens gaan spelen. Ik zou graag veel nieuwe spellen willen gaan kopen alleen daar heb ik het geld niet voor. Toch wil ik er een of twee nieuw hebben zodat ik in de vakantie weer lekker vooruit kan, ik namelijk dit jaar voor de verandering niet op de vakanite :'-( . Welke game of games gaan je deze zomer er toch van weerhouden om naar buiten toe te gaan en van het warme weer te genieten?

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik ga gamen in de zomer doe ik het buiten. (GBA).

Maar waar ik denk ik wel voor binnen blijf (een uurtje of 2) is de game Midtown Madness III. Dat lijkt me zoooooo gaaf online.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan niet elke avond buiten staan gangsteren :)
    Kga wel Brute Force spelen tijdens de coole avondjes :)

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb het gevoel dat ik deze zomer nog vele uurtjes MM3 zal liven, de force van Kotor zal voelen en ik zal gedumpt worden door Deus Ex 2....(als die laatste tenminste nog in de zomer uitkomt).

voor de rest weet ik het eigenlijk niet zo..

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kotor komt pas eind van het jaar geloof ik... September ofzow... Alleen in USA al eerder geloof ik :mad: Evilness!!

6. mischa

mischa Guest

Alleen nerds blijven heel de zomer binnen zitten om spelletjes te spelen!
    Ik ga toch echt lekker zwemmen hoor :+

Als ik dan toch moet kiezen brute force en midtown madness3
    :p

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wissel dat af, dan binnen, dan buiten.
    Als ik binnen blijf zal ik het spel spelen dat ik ga kopen na de laatste periode.

8. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yes dan ben ik een nerd. Ik zit lekker de heeeeelllllleeeeeeee zomer binnen achter me pc en xbox met me overhemdje aan en jampot bril. Denk dat ik me strikje ook wel aan hou.

En als ik wil zwemmen dan doe ik dat wel online. En een beetje flirten met de girls van DoaX. Echte vakantie liefde.

9. mischa

mischa Guest

okee is goed, mag ik ook komen want eigenlijk ben ik een verchrikkelijk grote nerd maar durf het niet toe te geven!
    ik heb doax niet dus moet heel zielig al mijn trekvoer van internet halen; arme ik!

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zeker weten blijf ik binnen voor Midtown Madness 3!
    Ten eerste omdat het zo'n gaaf spel is, en ten tweede omdat het binnen koeler is :)

11. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    The Sims en Enter the Matrix houden mij nog wel tijdens de warme zomerdagen zoet:D

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik binnen wil blijven doe ik dat voor de spellen Brute Force en MM 3 en RTCW omdat ik dan live heb :9. En als ik naar buiten ga om een beetje in de zon te bakken pak ik m'n GBA en ga zelda of Donkey kong spelen, of pak laptop en ga ff Rise of Nations of Generals spelen :D. En ga ik op vakantie neem ik toch alleen maar de gba mee. Ik kom de zomer wel door :)

13. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hmm ik ga wel op vakantie met een paar maten die ook gamer zijn flinkzuipen daar enz en xbox gamecube mee dus dat komt goed.
    en als ik weer thuis zit..tja zal ik niet van de xbox weg te krijgen zijn....topspin,SOF2,bruteforce,RTCW en nog veel meer !

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    halo en burnout2...gewoon leuke gameplay om even te doen

15. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Soms zet ik ook wel eens min tv in de achtertuin en dan ga ik lekker met de Xbox in de achtertuin zitten, met het Brute Force denk ik. lijkt me wel een vet spel.

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zomer = festival tijd....
    zomer = strand tijd....
    zomer = terrasjes tijd....
    zomer = vriendin tijd...
    zomer = RtcW en UC tijd....maar niet zoveel als normaal :) TV in de tuin lijkt me wel vet...alleen 't was al zoveel moeite om em de trap op te krijgen....hmmm...misschien die van m'n ouders maar nemen...mar die is niet zo groot :'-(

17. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De thread starter woont vast niet in Nederland want bij hem is het in de zomer bijna altijd mooi weer maar goed.

Ik speel op dit moment Resident Evil 0 en 1 op de cube.
    Ik ga Metal gear solid substance en DTM op de box spelen.

En alles dat ik ondertussen onder de vingers kan krijgen trouwens.

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Midtown maddnees

19. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij geen 1 game, misschien even voordat ik ga slapen Halo ofzo. Maar ik heb een GBA SP, waarop ik in de zomer flink buiten op ga gamen, waar ik nu even flink games voor aan het kopen ben. Mijn broertje heeft ook een GBA, altijd gaaf met zijn 2en een potje deathmatch doen met Ecks vs Sever :)

20. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik ga dus echt heel veel van het vakantie weertje genieten, maar toch een keer een lanparty, halo houden in de achtertuin met 16 man en het geluid gewoon lekker hard zetten. En natuurlijk met een koud biertje erbij he.

Deel Deze Pagina