"kosten van games"

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 2 jun 2003.

1. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet niet dat de xbox verlies maakt met de xbox ( best veel).
    En dan moeten de spellen de omzet hoger maken. En games zijn redelijk goedkoop te maken alleen het dnek werk erachter kost veel geld.

Dus ik vind het niet erg, heb ''goedkoop'' (toender tijd 369 euro betaald maar kreeg wel 2 free games+ontroller) de xbox gehaalt.
    En dan weet je van te voren dat de games duur zijn. Zelfde verhaal met de printers!
    Inktpatronen zijn duur maar printers onder de productie prijs.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ghost, je hebt helemaal gelijk. Maar bij de start, toen de Xbox 2X zo duur was als nu, waren de games ook 70 euro.

Zoals ik al zei; met deze prijs heeft M$ de meeste winst!

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    net alsof iemand genoeg heeft aan 2 spellen per maand.

Ik bedoel ze zijn te duur om je behoeftes te kunne vervullen...

p.s k weerk ook:p :confused: :confused: :confused: *)

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    waarom staat er "newbie"bij me naam,???? ik zit al ruim 8 maanden op deze site elke dag:confused::confused::confused: maybe door men password change....kan da.

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neej, omdat je niet genoeg hebt gepost in de belangrijkere forums, je kan het eventueel veranderen als je je zielig voelt hoor :p

6. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games zijn de laatste tijd juist erg goedkoop geworden.
    Als je online een beetje rondkijkt zie je dat een hoop games tegenwoordig 30 of 35 euro kosten.
    Dit zijn ook de nieuwere titels Panzer dragoon, MGS, Indiana Jones noem maar op.
    Ik heb Eternal Darkness voor 25 euro gehaald bij Free, Starwars op de cube voor 15 euro pikmin voor 25 euro.
    Als ik al een probleem heb is het dat de games online vaak zo aantrekkelijk geprijst zijn dat ik er veel te veel geld aan uit wil geven.
    KIJK een beetje rond op het web.
    REPLAY (boven 50 euro geen verzendkosten)
    DVDCRAVE (weinig verzendkosten)
    CDWOW
    GAMECOM
    PLAYCOM (geen verzendkosten)
    GAMEORDER
    Dit zijn een aantal zeer goede online shops.

7. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Ik kan me ook nog wel herinneren dat ik standaard 120 gulden moest neertellen voor een NES-spel en een Megadrive-spel. Dus als je de inflatie meerekent, zijn de spellen zeker niet duurder geworden. Natuurlijk neemt dit niet weg dat de spellen ALTIJD duur geweest zijn! Maar goed, nieuw is het niet.

8. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg altijd zo'n slappe als ik de prijzen zie wat games in Amerika kosten. Bijvoorbeeld, mijn vader was 10 jaar terug naar Amerika geweest. In die tijd kostten nieuwe Gameboy spelletjes rond de 80 gulden in Nederland. In Amerika kosten ze daar rond de 12 dollar, omgerekend ongeveer 25 gulden. Natuurlijk heeft mijn lieve papa ( 8) ) daar 5 games voor mij gekocht die nog niet uit waren in Nederland. Echt slecht gewoon dat games hier in Nederland zoveel verschillen met Amerika, wij delfen gewoon het onderspit (ofzo).

9. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb een stuk of 7 threats geopend en ze worden helemaal vol geschreve (1daarvan is deze) dusk snapet niej..........|:- :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: (en btw k voel me niej zielig maar die moderator zei het_O_

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  10. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    dan post jij toch nix
    maar je kan het veranderen in je user cp bij edit profile geloof ik

11. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    oiooooooh zo tnx man....dus alleen replys helpen daarbij_O_ _O_ _O_
    dank voor weazel:cool:

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Eh newb, aub even normaal typen en niet zoveel smiletjes gebruiken. Bedankt :)

13. okkie

okkie proud to be A

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel ze tegenwoordig alleen nog maar bij DVD crave of play
    echt super relaxt,Gisteren Red Faction 2 voor maar 31 euro + 3 euro verzekering besteld,die gaat bij de FRS of GC toch echt wel 55 eurootjes ongeveer kosten,en wat d8 je van RTCW voor 44 euro,matrix ook,dus ik bedoel maar,gewoon ff het web afstruinen,kom je echt goedkoper uit

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ey mate ik leg net uit dat ik die naam nog niet verandert had, ok?
    verder laat me lekker beetje blij doen :cool: :cool: ik zal er volgende keer op letten.*) *) speciaal voor jou...btw...schrijf wat nuttigs in me threat.O-)

15. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de site van playcom?
    ik kan em niet vinden :confused:

16. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.play.com is een leuke site waar je nog wel eens wat kunt weghalen voor weinig.
    succ6

17. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de duidelijkheid mensen, ik heb bij play.com gekeken, en incl verzendkosten zijn de games daar bv 33 pond, wat inhoud €45,--. en het klopt toch dat je ondanks de kreet die ergens onderaan staat bij Region - Pal - will play on UK Xbox only!!! het spel dus gewoon op onze Xbox kunt spelen, Pal is toch Pal of zie ik iets over het hoofd??

Greetz :)

18. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    jah, je kan de spellen gewoon op je nederlandse xbox spelen is geen probleem.
    PAL = inderdaad gewoon PAL

19. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Oke...Thx voor de reply, en ik heb idd maar gewoon besteld, ff kijken hoe het daarvandaan geleverd wordt, ze zijn redelijk goedkoop, in verhouding met de nederlandse winkels, en in de UK is het aanbod gewoon wat groter!! Heb SOF II DH besteld, coole game en Live enabled!!!

Greetz en C-ya online

:)

20. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Spellen zijn eigenlijk alleen maar goedkoper geworden. Als je kijkt naar SNES games, die waren vroeger ook ƒ144.99 (wow, lang niet meer een florijn teken gezien :D). Daarbij bij je wel leuke spellen, maar de games van tegenwoordig bieden veel meer dan de games van toen. Live, downloadeble content etc.. terwijl de prijs gelijk is gebleven, of zelfd naar beneden is gegaan. Als je ook nog de toegenomen koopkracht eraf haalt zijn games alleen maar goedkoper geworden (voor de console althans). Tevens denk ik dat de sites als GCshop en Play wel prijskrakers zijn en grote bedrijven dwingt om lagere prijzen te hanteren. Die gasten van GCshop verkopen echt wel veel, en dat heeft FRS ook door. Die springt daar weer op in en verlaagt de prijzen. Dit heeft een spiraalwerking, want FRS is wel weer een grote jongen in Nederland, die eist goedkopere inkoopsprijzen bij MS om dezelfde winst te behalen... etc etc.

Deel Deze Pagina