Hoi mensen, ik heb dit spel laatst aan mijn collectie toegevoegd en ik zit een beetje de arcade leagues uit te spelen, en ik heb al meeredre " hats' unlocked, maar wat kan je ermee? Ik neem aan dat je char ze aan kan doen, hoe doe je dat dan? In het boekje staat niks.... En oh ja, is het mogelijk de besturing zo te krijgen als in bv. Halo of UC? Ik heb ff gekeken maar het lukt niet helemaal... Alvast bedankt!
De besturing kun je net zoals Halo of UC doen ja. Dat heb ik ook gedaan. Je kunt bij het option menu daar terecht. Bij controls dacht ik. Ik weet niet wat je bedoeld met 'hats'
Hmmmm.... kan je me misschien vertellen welke controller setting daarbij hoort? "Classic" etc heten die setups, je weet wel... En die hats; tja, het is zo vaag. Dan speel je zo een Arcade Challenge ofzo en dan haal je bv. zilver, en dan zie je dat zilveren standbeeldje zo ronddraaien en daarnaast dat menuutje met "Complete!" en daaeronder "New hat unlocked: Viking Hat!" Zoiets dus, heb je vast wel ns gezien... maar wat KAN je ermee?!
oh das heel simpel. Als je dan gaat multiplayen tegen vrienden of tegen de computer (arcade dus maar niet die speciale leagues) dan zullen sommige poppetjes die je dan uitkiest die hat ophebben. Volgens mij kan je niet zelf bepalen welke hat, en verder niet alle poppetjes hebben ze. Meestal zijn de characters met hat mensen, een geen robots, koekjes of vingers
Okee, das 1 antwoord.... thnx! Nog iemnad de naam vd setting voor Halo controls? Of iets dat ik aan moet vinken ofzo? Please mensen! Ik kan het echt niet vinden, bij alles doet ie zo dat ik de roos zeg maar wel in beeld kan bewegen maar niet het hele beeld + roos....
als je custom(ik weet niet zeker of het deze is) doet, kan je elke knop de functie geven die jij wil dat die heeft
Je begrijpt het denk ik niet, of ik volg het niet helemaal. Is het niet mogelijk dat je zonder op autoaim, dus in AIM mode, zodat je zon mikdingetje ("roos") in je beeld ziet, het zo in kan stellen als bij Halo, dat het HELE beeld + dingetje beweegt, ipv dat je het dingetje beweegt en met het andere knuppeltje het beeld?
met timesplitters II moet je altijd ff wennen aan de besturing, er valt gewoon niets aan te doen. Het is gewoon net even anders dan halo. Je kan niet dat mikdingetje a la halo doen nee, best wel jammer. Het is gewoon de 007 - Goldeneye besturing. OHja nogwat over die hats: je moet ze eerst "aandoen" bij cheats bij de opties.
pwnge! "Hoe krijg je de controls zoals bij Halo?" "Zet inverted uit." "Maar ik speel altijd met inverted." "ja ga dan naar preferences en doe dan on... zo moeilijk is het toch nie...." lol, niets verandert dus
Je hoeft daar toch geen oude thread ineens weer voor te openen. @ LeoGeo, het enige dat je kan instellen is aimmode op toggle (een keer klikken naar aim-mode of normal) of op hold (ingedrukt houden voor aim-mode). Het is vrij lastig om met aim-mode te werken (wat soms echt moet om te kunnen snipen), de 'roos' schiet altijd terug naar het midden als je hem beweegt, zeer irritant voor challenges/arcades met snipen erin:{.