Helaas alleen op PC en PS2.. Naja, ik check em wel op de PC. Ben toch wel erg benieuwd wat ze er deze keer van hebben gemaakt.
ene kant wel raar dat zo'n top spel niet uitkomt voor de x box. Heeft eidos helemaal geen spellen voor de xbox?
Wel hoor, Thief 3 bijvoorbeeld of Deus Ex 2 Blijkbaar betaald Sony veel om Tomb Raider exclusief te houden. Kan ik opzich wel begrijpen, want Lara verkoopt altijd wel
oftewel weer veel geld bieden en zodat alle niet xbox'ers weer gaan zeiken over MS en hun geld altijd bla bla bla. Wat ik er tot nu toe van heb gezien ziet er goed uit...het ingame filmpje dan. Nou maar hopen dat de gameplay ook een beetje goed is.
ja, tombraider gaat weer ownen maar toch had ik het liefst een game gezien op de tomb raider 3 engine aangezien dat echt de beste was.
Zo belangrijk vind ik tombraider nou ook weer niet dat MS geld moet gaan bieden, anders koop je toch gewoon Inidana Jones?
tomb raider 3 enige??? das dezelfde engine die ze voor de rest ook gebruikt hebben... ik zie het verschil namelijk echt niet... deeltje 1 is nog steeds het best!