1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Niet? Bij mij stonden er 2. 1 vlak bij die deur en 1 iets verder weg. Moest wachten totdat hij wegkeek....
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh, ik ontdek ff dat je turrets kan oppakken en verplaatsen. Nu wordt het wel heel verleidelijk om ze te hacken.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die kun je overal mee naartoe slepen inderdaad, kun je hele grappige ambushes mee maken
     
  4. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben benieuwd naar wat jullie van de game vinden ..? Wil hem graag hebben maar komen dit najaar en winter te veel games uit die ik wil hebben aanrader of niet..?
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hem hem gewoon gehacked terwijl die de andere kant op keek, in plain sight :)

    Omat ik zoveel praxis points over heb, ben ik maar in dingen gaan investeren, en zo blijken bepaalde augs toch erg handig:

    - cloak, maakt het toch wel een stuk makkelijker, er zijn een paar stukken die erg crowded zijn en erg lastig als je gaat voor no alarns + no kills.
    Bovendien maakt het het op andere stukken ok leuker, creatiever :)

    - No falling damage, kan erg handig zijn , shortcuts nemen enzo en een erg coole animatie!

    - Zware objecten liften, die zorgt voor veel handige shortcuts en je kunt er idd turrets mee oppakken!

    Verder zit ik nu op een stuk met af en toe erg veel enemies die allemaal erg oplettend zijn, dus dan is het soms best een tour om geen alarms en geen kills na te streven. Cloak is dan toch wel handig.
    En nog steeds geen 2e boss gezien, maarja, ik stealth niet voorbij de guards, ik clear alles silently en dan zoek ik rustig alles door voor loot :)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gakkie, als je voor no alarms gaat zou ik idd investeren in cloak. Ga je later nodig hebben.... ;) oohw en silent lopen is ook handig.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er is al nieuwe DLC aangekondigd:

    Missing linkhttp://deusex.com/news/The-Missing-Link
    :thumbs: \o/
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geweldig dit

    [yt]whtNHRYJnrU[/yt]
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vind het 1 van de coolste games die ik dit jaar gespeeld heb _O_


    heb trouwens net de jumb augmentation gekocht...
    coole upgrade!!
     
  10. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Opnieuw begonnen. Ik heb nu Hack lvl 4 ( door 2 gekochte en 2 level up praxis points ) en ga straks aan de eerste side mission beginnen. Ik wil eigenlijk in het begin de "punch through a wall " en "no falling damage " hebben. Kost me wel weer 4 praxis points maar ik wil eens kijken of er ook dingen zijn in begin waar je door muren heen kan meppen. Qua uplevelen kom ik in het begin hopelijk tot de 4 praxis points.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Doen jullie ook altijd jullie punten opsparen en pas uitgeven wanneer je het nodig hebt op dat moment?
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ja dat doe ik meestal wel ( behalve met hacking ). Leukste vind ik als je een perk helemaal in 1x kan unlocken.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zit nu trouwens vast bij baas nummer twee zonder ammo. I'm fucked. 8)

    En in het kastje zit niks nuttigs :mad:

    edit:

    Ah toch gelukt

    elektrische kastjes ftw!
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik speel games vooral voor de ontspanning hoor.

    Ga maar eens naar de difficulty settings en lees de verhaaltjes die bij de verschillende ''graden'' staan. Als je dan die van de makkelijkste leest, dan weet je hoe en waarom ik mijn games speel zoals ik dat altijd doe.

    Een keer een game op alle stande uitgespeeld, dat was Ace combat 4 op de PS2 en voor de rest denk ik alleen nog Mass Effect I op insanity tot twee keer aan toe.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben weer in Detroit, maar kan ik nu wel combat rifle ammo halen? Ik zie alleen maar heavy, machine, shotgun shells en 10 mm ammo. |:-

    Iemand moet echt een walkthrough schrijven met dealer locations.

    edit:

    YES GEVONDEN!!
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe zat het nou met die code die bij de Collectors en de Benelux Edition zat, met die 10000 credits enzo? Kon je die nou alleen op het begin van de game gebruiken?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    De guide of de juiste dealers? Ik kan ook nooit de juiste dealers vinden. :'-(
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dealer. 40 kogels heeft ie voor me. Jippie, dat is 4/5de van een clip voor me. :mad:
     
  20. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je moet em voordat je begint met spelen al ingevoerd hebben. Dan krijg je de helft van de items en 10000 credits zodra je uit die helikopter stapt bij de Plant.
    Ik weet niet of je de andere helft wel later kan krijgen als je die code later invoert.
     

Deel Deze Pagina