[XOne] Call of Duty: World at War [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 jan 2010.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond dit spel ook pas geweldig nadat ik het ongeveer 2/3 dagen gespeeld had, daarvoor vond ik het ook niks.
     
  2. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick! Nou, vanavond MP maar weer is opgestart (afgelopen maanden vrijwel wekelijks gecheckt maar vrijwel alleen maar modders en glitchers online... allemaal godmode aan en maar vliegen om elkaar heen hoog boven de map... leek wel zwerkbal). Had dus totaal geen verwachting maar tot mijn verbazing heel de avond lekker ouderwets HC S&D gespeeld!! Uiteindelijk 1x een modder tegengekomen maar die was snel weer weg...

    Gelijk vriend gebeld en binnen no-time zaten we weer met 4-5 man ouderwets te knallen. Was weer genieten! Na maanden (noodgedwongen) BO gespeeld te hebben was dit toch wel supergaaf. Leukere en betere maps (upheavel, makin, de echte cliffside), vette WOII wapens (en weer overkill dus lekker snipen met PTRS)_O_. Laten we hopen dat de modders en glitchers het na 4 maanden een beetje beu geworden zijn en deze game gewoon weer fatsoenlijk gespeeld kan worden door diegene die deze game prefereren boven BO of MW2!
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dan ga ik dit ook maar weer eens spelen, laatste keer dat ik dit had gedaan waren er inderdaad alleen maar glitchers en modders.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    *megakick en gaat weer S&D spelen*

    Eerste potje 9 kills, 1 death. :cool:
    Blijft een geweldig spel.
     
  5. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    :) zolang die zielige modders/glitchers het niet verpesten. Al moet ik zeggen dat ik ze nu niet zo vaak meer tegenkom. Speel nu al weer bijna een maand een paar avonden per week HC S&D. Zeker met een vast team blijft dat baas :cool:

    *fuck Gears 3 co-op, we gaan lekker World at War spelen*
     
  6. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    De laatste keer dat ik dit speelde waren er alleen maar modders in elke room waar ik kwam.
    Het blijft een goed spel dus binnenkort maar weer even proberen
     
  7. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is gefixt nu. Geen/heel weinig hackers nu =)
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, CoD WaW vind ik nog steeds het leukste Call of Duty deel. De maps waren echt ZIEK in Multiplayer. Alles klopte, Zombies maps waren echt heerlijk...

    _O_ _O_ _O_ !
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin?
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sure, regel jij de chicks?
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Godverdomme wat is het spel verneukt online, je komt ALLEEN maar hackers tegen.
     
  12. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Het varieert... speel het spel 2-3 avonden per week (HC S&D met 3 tot 5 friends). Sommige avonden idd bijna in elke lobby een hacker en als je dan eindelijk in een fatsoenlijke lobby zit joint er weer zo'n pipo. Andere avonden kom je gelijk in een 'schone' lobby en kom je een hele avond geen hacker tegen...
     
  13. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook wel is zo een infection geprobeerd.. ik vind het 3x niks! maar je komt ze bijna niet tegen als je poorten open staan, gewoon 2, 3x searchen en je kan de hele avond top spelen, als je zin heb voeg me maar toe: harriehakker
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een leuke CoD maar de game is bijna onspeelbaar door de hoeveelheid hackers en gebruikers die de mappacks niet hebben.
     
  15. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er zoveel hackers via de Xbox 360 dan? Ik dacht dat de PC dat veel meer had met games? Wat voor hacks gebruiken ze precies dan?

    Heb de game namelijk alleen nog maar single player gespeeld, niet multi. Vandaar dat ik er (nog) niks vanaf weet.
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mensen gezien met onzichtbare wapens die je gelijk een headshot schieten en mensen die niet dood kunnen.
     

Deel Deze Pagina