Daar gaat het niet om. Ik heb nog GEEN Xbox, dus ik wil gewoon ff zien hoe ie eruit ziet. Van de Thompson en de Philips weet ik het al, maar ik had ng geen plaatje van een Samsung gezien dus...En als iemand hem heeft kan ie toch wel ff een plaatje posten.
Helaas, het is en blijft willekeur. IK heb zojuist mijn limited ontvangen. In hier zit zo'n thompson in.
Weet je het zeker johoo? Ik dacht dat ze die thompsons niet meer gebruikten. Is het gat niet een beetje de vorm van een lamp?
idd waarschijnlijk je ventilator die nog ff uitdraait btw ik heb een philips drive, en nog geen problemen mee gehad.
Met schaamrood op de kaken. Bij mij is het geen Thompson maar een Philips. Dit in tegenstelling wat ik eerder melde. Ik was dus in de war gebracht door de post van Sam_Fisher.
Mijn Thomson doet het nog steeds prima. Toch al een goed jaar lang. En ik heb er zelfs een keer een regio-buitenland dvd op gekeken, geen probleem! Het blijft natuurlijk lopende-band-werk, dus zullen bij alledrie de merken wel eens foutjes gemaakt worden. (misschien dan wel vaker bij Thomson als ik iedereen moet geloven, maar bij mij in ieder geval niet )!!
Mijn Thomson werkt ook perfect, alleen vind ik de beeldkwaliteit bij DVD's zo bagger Je ziet na een uurtje kijken duidelijk pixels:{
Oke mijn Xbox is van 04-05-2002 en er zit zo'n U vorming in de lade, dus heb ik een thomson. Alles gaat goed spellen en dvd's nergens last van. Alleen bij het intro filmpje van Rallisport Challlenge schokt als de klere niet normaal, maar als je speelt is er nix aan de hand . Hebben meer mensen hier last van? ligt aan et spel of aan me dvd-drive?. Groetjes Plu!$.
Ik heb een thomson, met KOTOR heb ik niet echt veel last alleen wat me wel opvalt is dat met fmv's dus die filmpjes dat het soms een beetje schokkirig gaat. En soms tijdens het spelen als je met iemand praat dat soms het geluid wegvalt. Hebben jullie hier ook last van?
ik heb een U vormige lade, maar met nog 2 rondjes erin. das een samsung toch? ik heb iig geen problemen met de xbox
ik heb een philips, ik kan ook gemakkelijk CDR muziek, op me xbox zetten, ik altijd maar denken dat dat niet kon met een philips
Ik heb een Samsung Drive, en die speeld inderdaad alles ! Een vriend van me heeft een andere drive (ik d8 Thompson) en die kan enkelt originele CD's afspelen.. Ik kan CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW enz... Ik maak nog wel een fotootje binnenkort van mijn drive..