1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 sep 2011.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814



    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 - Playstation 3
    ~
    Uitgever
    Namco Bandai
    ~
    Developer
    Spike
    ~
    Genre
    Fighter
    ~
    Release datum
    October 28, 2011

    [​IMG]


    Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi dives into the Dragon Ball universe with brand new content and gameplay, and a comprehensive character line up. It has faithful manga-style graphics, totally destructible battle fields, and refined controls designed to bring the experience closer to the highly acclaimed Budokai Tenkaichi series.

    The character and environment graphics are upgraded since the previous series; characters are drawn straight from the original series and to match the anime and makes it a true Dragon Ball experience. The game features the original Japanese voices and music.
    Environment destruction

    “Impact Break” system allows large scale environment destruction. This includes realistic craters and Kamehameha tracers cutting across the sky, delivering a heightened sensation of realism and dynamic immediacy.

    The controls are designed to bring the experience closer to the previous Budokai Tenkaichi series, making the play accessible to all, but retaining all the tactical depth in battle. Improved mechanics allow for faster long-to-short range fights. The gameplay also includes elements from the Budokai series, such as Quick Time Events during certain combos. There is also an added health recovery system and a vast collection of more cinematic camera angles.

    Modes

    Hero Mode

    Ultimate Tenkaichi includes a special mode, called "Hero Mode", which allows the player to experience the brand new age of Dragon Ball Z. A "Complete Character Creation & Customization" feature was confirmed on July 2011 by Namco Bandai Games. Appearance and attributes can be customized such as model body, face, hair, attire, and fighting style. Additionally fighting style and special moves can be selected. The created characters can roam the world, battle various enemies from the series and share their characters online. So far, only male Humanoid characters have been confirmed.

    [​IMG]

    Story Mode

    The enhanced Story Mode immerses players in the Dragon Ball universe, and included bonus levels from the Dragon Ball Z movies and from the Dragon Ball GT series. It includes a free-roam type of gameplay similar to the Story Mode of Dragon Ball Z: Budokai 3 and Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2. Fifteen animated scenes with bosses are included. Great Apes and other giant characters, such as Janemba (First Form), up to 15x the size of playable characters are featured in boss fights and/or cinematics. The story mode also features scenes from the anime, making it more true to the Dragon Ball

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
















    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Duizendste DBZ game, maar dat maakt niet uit. Dit klinkt eindelijk weer eens zwaar tof! Hero Mode waar je een eigen DBZ fighter kan maken is netjes maar vooral de Story Mode lijkt me dit keer echt geniaal. Eindelijk veel echte gebeurtenissen uit de serie, inclusief scenes filmpjes uit de serie, free roam zoals in Budokai 3 en enorme toffe boss fights! \o/

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  2. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verbaast me dat er nog steeds geen Super Saiyan 23 is...
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Die screens zien er nice uit. Heb laatst Raging Blast gekocht en die viel me echt zwaar tegen, dus misschien wordt dit iets?
     
  4. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    altijd al diehard fan geweest van dbz, maar ik vond die laatste 2 games van raging blast echt helemaal niks
     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde hier altijd die hard DBZ fan, maarja het wordt nu alleen nog maar uitgemolken.. Ik wacht eigenlijk op een mmorpg met Dragonball.
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    AW YEAH! Ziet er tof uit :) Ben benieuwd.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit ziet er wel veel toffer uit dan voorgaande delen in ieder geval.
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ziet er nog best vet uit ja :) Als het een beetje op Budokai 3 lijkt kan het wel eens wat worden, dat vond ik echt een vette game. Al is het wel jammer dat dat vechten weer gewoon 3D wordt, denk ik wel dat het goed kan werken bij deze game. Als de besturing maar een beetje goed wordt dan.
     
  9. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, wat zijn die graphics mooi. Of ik heb geen DBZ game gespeeld sinds Tenkaichi 3, dat kan ook. :+ Dit is misschien de eerste next-gen DBZ game die ik ga kopen.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan je wel vergeten. De titel zegt het zelf al, het is terug één van de Tenkaichi reeks waar de camera achter het personage staat. Persoonlijk vond ik de Tenkaichi reeks leuker dan de Budokai reeks, op de PS2 dan toch. Sinds deze generatie consoles geen DBZ game meer aangeraakt.
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Komt die collector's edition ook hier uit?

    Als de game qua controls een beetje goed werkt, lijkt de game erg interessant. Burst limit nooit gehaald, want die ging maar tot en met de Cell-saga en Raging blast 1 en 2 nooit gehaald, want die vond ik in de demo's niet fijn spelen.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht het wel af.

    De vorige delen vielen zwaar tegen.
     
  13. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste (en laatste) DBZ game was Budokai op de GC... Ik had eigenlijk verwacht dat er nog wel een paar Super Saiyans bij waren gekomen, die de wereld konden vernietigen door te niezen... -,-
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste DBZ game waar ik echt van heb genoten is Budokai 3. Dat hele Tenkaichi reeks heb ik overgeslagen. Vind ik gewoon niks aan. De besturing, story mode, ze hebben alles verneukt imo.

    Burst Limit kwam dan nog het meest in de buurt van B3, maar die had gewoon te weinig characters, en de story mode was slecht. Qua gameplay speelde het wel erg lekker weg. :) En Raging Blast 1 & 2 waren gewoon minder qua besturing, en alweer qua Story Mode.

    Wat ze wat mij betreft het beste kunnen doen, is bouwen op Burst Limit. Dat wil zeggen, alle saga's van DBZ + een gedeelte van DBGT + karakters als 'Bardock' en 'Broly'.
    En dan een Story Mode zoals Budokai 3 / Ultimate Tenkaichi en je hebt een geweldige DBZ game. :)
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuk mij een erg vet spel, om tegen je maten op de nemen ! Laat igg maar komen en vooral de nieuwe features zijn erg gaaf! :b:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Jup, dit is de Europese versie.

    Raging Blast 1 had wel een toffe singleplayer moet ik zeggen, maar deel twee was dan weer op dat gebied wel kut. Gameplay van deel twee was wel erg tof en speelde lekker moet ik zeggen, ook een hele tijd mee bezig geweest.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dit wordt denk ik ook mijn eerste DBZ game op deze generatie consoles laatste die ik heb gespeelt was Budokai 2 op de GC.

    Deze ziet er iig super tof uit. En is geloof ik bevestigd dat alle Saga's er in zitten en de GT saga's en een aantal movies. Dus ik ben benieuwd.

    De directe overname van de anime beelden in de game zijn ook vet.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  18. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof hoor, die spellen hebben toch altijd wel wat.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Even zoeken dan.
    Game lijkt tof te worden, maar op basis van de laatste voorgaande DBZ-games toch nog wat behoudend om de game te gaan halen.
     
  20. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    mijn laatste die ik gespeeld heb is budukai tenkaichi 3 op de wii wat nog best wel lekker weg speelde met de wii controlers op de xbox 360 heb ik van alle delen de demo's gespeeld die op xbox live staan maar ik vind het voor geen meter spelen deze ziet er wel weer tof uit zker nu je een eigen personage kan maken maar aan de andere kant zie ik in de filmpjes die online staan zie ik toch dat de buu saga er waarschijnlijk weer niet in zit
    terwijl de gouden aap van Gt er wel in zit mocht ik hem kopen wacht ik wel tot hij in de uitverkoop ligt
     

Deel Deze Pagina