Ik vind het echt knap dat ze dit allemaal op één disc hebben weten te zetten, en dat de Wii het eigenlijk aankan! Ik heb nog geen pop-ups gezien, en de omgevingen zijn echt groots, en gevuld met van alles! Achtergronden ademen echt sfeer uit. En.....zonder laadtijden (op een enkele uitzondering na natuurlijk, zoals bv met cutscenes). Hier mogen de makers echt trots op zijn, dat ze dit hebben weten te maken. Top!
Vabdaag weer lekker aan het spelen. Ben level 37nu en bij nopon village. Wat een mooie plek is dat zeg
Weer een stuk verder. Ben op het hoofd va de bionis aangekomen en dat is ver uit het mooiste stuk wat ik gezien heb! Echt geniaal mooi. Level 43 nu, en het verhaal begint nu echt heel tof te worden . Iemand die hem al heeft uigespeeld? En welk level was je toen je klaar was?
Meestal wel. Zal het zo eens opzoeken. Jammer dat er niemand meer speelt. Ben ondertussen level 48geworden en in een sneeuw gebied. En snachts is dat het vetste ingame gebied wat ik in tijden gezien heb . Allemaal ijskristalle. Die oplichten en dan een soort van lichtstraal de lucht in schieten. Echt bizar tof om te zien
Tsja, er zijn ook mensen die het te druk hebben. Ik wil hem graag spelen, maar heb er gewoon de tijd niet voor. En als ik wel de tijd heb kijk ik momenteel liever een filmpje dan dat ik intensief ga gamen.
Haha das waar. Ik heb het normaal ook te druk voor dit soort games, alleen deze week een keer wat meer tijd gehad. . Denk alleen wel dat ik in de buurt van het einde aam het komen ben. 42uur tot nu toe.
Game ligt ook bij een weekje stil. Weinig tijd + andere games die ook nog tussendoor komen. Daarnaast hoop ik dit weekend en de aankomende paar weken deze game door te komen. Want vanaf eind september t/m december stopt het niet meer met games die ik moet aanschaffen .
Level 38 en heb er ook 38 uur op zitten.... Ja ik neem mijn tijd en vind dat wel prima zo Lange tijd niet zoveel plezier beleefd met een JRPG. Spoiler Ben nu in Eryth Sea en op weg naar Prison Island... Beste Party is Melia (speel dit char), Dunban (tank) en Shulk.
Net een verzoek van Nintendo gehad om een enquete over de game in te vullen. Een zeer positieve uitslag je begrijpt. En levert weer 50 sterren op......al heb ik geen idee wat ik ermee moet.
Eindelijk de game weer verder gespeeld. Zat even vast in die mines (zonder te veel te spoilen), dan zullen jullie wel weten waar. Ben nu alweer een stuk verder en ondertussen level 28 en 12 uur gespeeld. Ik kijk uit naar de mooie gebieden die nog komen. Het huidige is weer nice. Edit: Shit, ik zit nog niet eens op een kwart van de game.
Ik vind het overaanbod aan side-quests gewoon demotiverend . Ik als perfectionist wil ze allemaal doen, maar het zijn er zovéél dat ik gewoon niet de moed heb om er aan te beginnen. Anderzijds wil ik zo snel mogelijk verder om de omgevingen te checken enzo maar heb ook geen zin uiteindelijk underpowered te geraken.
Ik heb hem vorige week uitgespeeld (lvl 81 75 uur) Ik taal niet eens naar mn PS3 en 360. Gears 3 valt me ook zo tegen, omdat ik deze game gewend ben. En ik ga weer met de ng+ verder en alles halen. Schijnen ook ng+ only monsters te zijn. Dit is echt de leukste jrpg die ik ooit heb gedaan en staat hoger dan Chrono Trigger, FFVI en FVII op mijn lijst. Ik zoek eigenlijk ook naar een goede vervanger, maar ik kan niks verzinnen...
Gisteren een stukje verder gespeeld (Na toch een aantal weken/maanden niet gespeeld te hebben). Ik wist het hele combat-gedeelte niet meer . Dus ik ga nu steeds dood bij de eindbaas. Spoiler Ik zie in een grot met een grote machine in het midden waar je helemaal naar beneden moet. Daar zit dat jongetje wat ontvoerd is door zo'n pratende Mechon.
Oe ja, die is pittig. Als ik me niet vergis moet je het vol zien te houden tot een bepaald punt.....alleen leek ik die de eerste paar keer ook maar niet te krijgen, maar de dag erna lukte het me in 1 keer. Check anders effe een youtube filmpje.
Die is inderdaad best klote. Dat is toch die gast die ook telkens weer hulpjes spawnt? Daar heb ik echt zo'n hekel aan, bazen met hulpjes.
Hij is dus ook echt lastig.. Ik ben gewoon een aantal zaken vergeten. Dus dat maakt het nog lastiger. Vanmiddag maar weer verder . Ik wil hem toch graag uitspelen voordat Zelda uitkomt (Ik ben Gears 3 & FIFA 12 ondertussen ook alweer zat).