welke game bevat de beste multiplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 3 jun 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Games zijn cool....das een mening, er zijn een aantal aspecten die een game cool maken zoals de moves die je erin kunt doen, de nabootsing van realisme de voices er zijn er talloze.... Maar 1 aspect van ee game kan een niet zo leuke game weer gelijk leuk maken en dat aspect is 1 van de belangerijkste:

MULTiPLAYER

lekker met je vrienden tegenelkaar deathmatchen of met elkaar co-open.....heeel veel spellen hebben zo'n multiplayer mode, maar ook veel niet. Nou is de vraag: "wat is volgens jou de game die de beste multiplayer optie+mogelijkheden bevat". Als je wilt zet je er ook nog een ervaring die je bij deze game zo leuk vond bij. Denk bij de games aan: ghost gecon, unreal championship, halo, burnout serie, timsplitters 2 en ga zo maar door. Geef bij je keuze ook wat redenen waarom je hiervoor koos, bijv (mogelijkheid tot co-open- veel multiplayer opties enz.)
    En als je het helemaal uitgebreid wilt doen kan je het ook nog per genre doen:p :p

geef je mening!:) :)

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Halo.. co-op in legendary blijft gewoon briljant.. hetzelfde geld voor Ghost recon. co op in elite.
    Kung Fu chaos is er lache met meerdere spelers.. zeker omdat het voor iedereen vrij simpel is om het meteen op te pakken.
    Deathmatch en Co op zijn ook in timesplitters leuk.. Neem b.v. maar het Wildwest level met alleen maar rocket lanchers en homing missiles. + Timesplitters heeft veel opties en veel bots.
    Sega Soccer Slam ook een leuk "party" game met vrij simpele controls waardoor iedereen het snel leert. Tegen elkaar het leukst.
    Een goede Co-op vind ik eigenlijk het belangrijkste MP aspect.

Ik heb momenteel Red Faction besteld alleen maar vanwege de MP mogelijkheden van dat spel. :)

Bovenstaande spellen speel ik zeer regelmatig in MP. Waarbij Halo, KFC en Ghost Recon toch de favorieten zijn.. Met mijn broertje is het bijna altijd Halo uiteindelijk wat we spelen :)

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Rtcw is geweldig op xboxlive!:D, maar het ligt er ook aan wat je leuk vindt..

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    de stelling gaat hier om multiplayer tegen vrienden op huidige xbox (ook systemlink natuurlijk) niet om xboxlive ok?:)
    geef je mening dus over de bovenstaande stelling.:) _O_ dank

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    kom op mensen geef je mening:p :p :p nog nooit een leuke multiplayer ervaring gehad op de xbox?:confused: _O_

6. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0

Eerlijk gezegd: nee, nog nooit. Afgezien van Live dan.

De beste multiplayerspellen zijn naar mijn mening Goldeneye (N64) en Super Smash Brothere Melee (GC). Ik heb in geen spel de multiplayer zo vaak gedaan als in die twee spellen, nog geen Xboxspel gevonden die die fun kan evenaren.

7. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ok....dat kan ..heb je timesplitters 2--halo--ghost recon of mechassault nog nooit in multiplayer gespeeld...ik denk dat je daarin zeeeeeeer veel lol gaat beleven hoor...tenminste had ik.... :p :p :p denkjeniej?

8. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja allemaal in multiplayer gepeeld, maar op een of andere manier blijven ik en me matties altijd toch weer teugkomen bij Goldeneye en Smash Brothers.

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Halo co-op heeft het gewoon. Ik blijf het spelen, keer op keer. Ook via systemlink of splitscreen is het echt wel vet! *)
    Ghost Recon vind ik ook leuk in multiplayer, maar toch iets minder dan Halo.

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb tot nu toe alleen Halo multiplayer gespeeld (met :cool:, dus ik heb er niet zo veel ervaring in.

11. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb smash en goldeneye ook gemultied, maar ik vind halo nogsteeds de beste. vooal over syslink. KFC is ook wel leuk als partygame, maar haalt het niet bij Halo.

12. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Halo co-op is vet, spilt screen ook, maar dan moet je wel met 44en zijn. Nightfire is ook leuk, alleen hadden de bots wel wat moeilijker gemogen.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Timmesplitters 2 is een echte multiplayer game, maar om de een of andere reden blijft Halo toch boven aan staan...
    Ik kan het niet echt uitleggen, de sfeer, de bestruing, de maps, de guns, de graphics....zoiets

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ghost Recon vind ik top!

15. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Halo erg leuk in de multiplayer. Ook Burnout 2 scoort op dat vlak erg hoog bij mij.

16. BoUtErSe HIQ

BoUtErSe HIQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon beste multiplayer ooit (Elite Firefight

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Doa 3, Tag Battle met 4 vrienden iz vette fun.
    Timesplitters 2, met zoveel opties en bots enz is het wel een hele goeie multiplayer.
    Halo, vooral voor de co-op , alleen jammer dat je maar met z'n tweeen kan co-oppen :mad:
    Verder is de multiplayer deathmatch van Halo ook wel leuk(Blood Gulch :) )

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het jammer dat je bij halo geen bots kunt instellen. Gewoon lekker met z'n 4en in een team tegen goeie bots en lekker raggen maar. En als je een keer alleen bent kun je nog altijd in je remie gaan spelen tegen bots... anders word het wel heel saai in je uppie.

19. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo, je kan met zijn 16en spelen, zelf gametypes maken en Co-oppen.
    Verder verwacht ik veel van Brute Force, vanwege co-op via System Link.

20. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    De beste xbox multiplayer games zijn Halo (Co-op owned) TimeSPlitters (viruuuuuuuuuuuuuuuuus!!! :D ) en DOA3 (blijft leuk)

Deel Deze Pagina