ik heb wat geruchten gehoord over dat GT:4 op de xbox zal komen. maar vandaag zei iemand uit mun klas weer dat ie alleen maar 4 de ps 2 komt... weten jullie het? (hij komt toch volgend jaar uit?? op de ps 2??)
Hij komt niet op de xbox uit. Wel op de ps2 aan het einde van het jaar. Ook kun je dit spel dan online spelen.
Kijk hier eens (hier staat wat info + screens in). Hij is (tot nu toe) exclusief voor de PS2 en hij zou, als alles gaat zo als het moet, ergens tegen kerst dit jaar gereleased moeten worden.
Ach maakt me niks uit ik heb toch ps2 en xbox. Ik vind online gamen op de xbox wel tof maar ps2 heeft gewoon super goede spellen. En dat weet iedereen.
Op zich wel jammer want Gran Tourismo 4 is echt een hele mooie game....zelfs op de PS2 is ie ontzettend mooi.....Als die denvelopers toch eens een Gran Tourismo exclusive voor xbox zouden ontwikkelen he....oi oi.......dat zou sexy zijn .....
Nee maar denk je eens in wat die lui voor moois uit de xbox kunnen toveren als ze Gran tourismo al zo mooi op de PS2 kunnen maken.