De multiplayer van Halo Reach is toch best aardig. Maar het had veel beter kunnen zijn!
Er zijn toch best wat dingen verbeterd ten opzichte van Halo 2 + 3 en ook wat aardige dingen die toegevoegd zijn of juist weggehaald zijn.
-Geen Dual wielding meer
-Betere netcode,
-Toch wat gave wapens bijgekomen zoals de Needle Rifle,Grenade launcher en het Pistool is weer teruggekomen.
-Nieuwe gametypes zoals Stockpile, Invasion en Headhunter.
-Het geluid (Geluid van de guns, explosie van granaten enz)
De multiplayer van Halo Reach heeft toch ook redelijk veel minpunten.
Zelf speel ik Halo Reach toch nog redelijk vaak, maar soms vraag ik me toch echt af waarom! Halo 2 was qua multiplayer naar mijn mening de beste uit de series. Niet dat Halo 2 geen fouten in de multiplayer had, maar het was toch echt meer fun. Halo 2 had ook veel meer snelheid. En inderdaad wat ik hier eerder als las. De bloom van de DMR haalt zeker de snelheid uit de game, net zoals de Armour lock dat bijvoorbeeld doet. Maar ik schiet echt 10x liever met de BR dan met de DMR. En dat is heus niet omdat ik zo scheef schiet
Verder ben ik ook absoluut geen fan van de Active Camo en Jetpack.
Qua maps is het toch echt niet wat het moet zijn.
-Halo 1 had Hang 'm High, Battlecreek, Sidewinder, Prisoner, Blood gulch, Wizard.
-Halo 2 had Lockout!, Midship!, Zanzibar!, Ivory Tower!, Sanctuary! etc
-Halo 3 had The Pit, Narrows, Guardian, Valhalla, High Ground
-Halo Reach heeft......hmmm.......inderdaad
Forge had ook beter gemogen. Elke map ziet er zo saai uit! Elke map heeft dezelfde "kleuren" etc. Qua map design zit het bij sommige echt heel goed.
Maar het ziet er zo slecht uit! Het lijkt wel alsof ik een 10 jaar oude game aan het spelen ben.
Hopenlijk heeft Halo 4 een echte map editor.
Je zou miss zelfs maps op de pc kunnen maken om ze daarna te exporteren naar Halo 4. Quake 3 en UT hadden allebij bv een map editor en ze kwamen echt met de meeste mooie maps. Hetzelfde zou denk ik zeker ook kunnen met de Halo community...of ze dit ooit zullen doen? Who knows..
Zelf ben ik ook niet echt blij met de armour abilities. Hier hebben meet devolopers last van om dingen toe te voegen omdat er iets toegevoegd moet worden. Call of duty krijgt meer killstreaks, Halo krijgt onzin dingen zoals bubble shields, Amour lock etc. Er zijn zoveel andere gebieden waarop je kan innovatie kan tonen, zoals een goede map editor! Laten ze dat is voor elkaar krijgen!
Verder zie ik er zeker naar uit om de Halo Anniversay te gaan spelen en ben zeer benieuwd wat ze gaan doen met Halo 4.
Klik om te vergroten...