Enter the Matrix moves

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Clone, 31 mei 2003.

1. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als niobe je tegenstander wurgt met het geweer moet je een beetje rammen op de knopjes in op naar achter drukken....dan breekt ze de nek van je tegenstander.

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    zo ik zag vandaag moves bij gamekings die ik echt nog nooit gezien had...
    speel het op de pc en zou dus ook echt neit weten hoe je die vage moves moet doen

3. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook nog een grappige combo. eerst trek je je wapen. dan ga druk je (als je bij je tegenstander staat) Y en B tegelijk in. nu pakt hij het mannetje, gooit het op de grond, en schiet hem in 1 keer neer!!
    }:]

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

'Je hoeft niet persee je eigen wapen te pakken voor deze move....hij kan het ook met het wapen van de tegenstander doen.

5. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er nou iemand nog leuke moves ?!?!

6. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Yoow Mensuh..!! Uhh [MayB Spoiler?] Nahjah iig kheb nu dat zwaard na het uitgespeeld te hebben..maar ik krijg hem niet meer weg! Ik wilde nu het spel met Niobe gaan spelen ipv met Ghost en Niobe heeft ook het zwaard! Zo wordt het echt vet saai en makkelijk! Duz weet iemand hoe ik hem uitzet? THNX!

En nu ff ontopic, met dat zwaard heb je ook vette moves!
    Ennuh, in The Chateau ofzo, met die Staking Moves zijn er ook best veel verschillende, weet iemand die? meestal lukt het wel welke ik wil maar ik weet niet precies wat ik doe ofzo..thnx..

7. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ff gaan hacken met niobe of ghost ( afhankelijk met wie je speelt ) en daar ff naar 'Training' gaan, en dan sword.dsk uitzetten.

8. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een vette move uitgevonden (zal wel allang bekend zijn):

met wapen getrokken
    focus+kick+shieten

resultaat: je schopt het ventje de lucht in (beetje schuin naar achteren) en schiet dan lekker na. De camera gaat automatisch naar een zij-aanzicht. Ik vind deze move er wel lache uitzien en nog best wel makkelijk ook.

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het zwaard gaat ook weg als je Xbox heeft uitgestaan. Dan moet je dat eerst weer loaden met hacken.

10. nielzo

nielzo Guest

ik heb nu ook het zwaard maar niobe gebruikt hem alleen als een grab doet :confused::confused::confused::confused:
    btw dat zwaard vind ik echt saai....

11. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Jah kvind ut zwaard ook niet zo geweldig. Het is ff leuk, maar daarna nie meer. Gewone combo's maken is toch wreder dan btje een salg met een zwaard doen.

12. nielzo

nielzo Guest

maar ik kan niet eens een slag doen :confused: mijn mannetje gebruikt alleen het zwaard bij grabs

13. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Jah dat is ook zo, tis een btje vaag. Alleen bij een grab trekt je character het zwaard.

14. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik weet een paar moves:

focus+y+b+vóór een persoon staan
    =je schopt de voeten weg(vloeren) en je slaat degene keihard weg in de lucht. zeer effectief.
    dus focus+schoppen+slaanknop tegelijkertijd!
    ook een hele goeie: als je een klein leger tegenkomt zonder 'shelter'(ik weet t woord even niet meer), dus dat je nergens achter kan gaan zitten:
    focus+wapen(s) in je handen+naar voren+a(of ook nog b, dat weet ik nietzeker)
    = een naar voren vliegende schietende kurkentrekkende kogelsontwijkende-bewegende Niobe[ik weet niet of dit ook bij Ghost kan]
    Die hierboven is best koel, en ook heel effectief, als er een groepje van 5 lui staan zijn ze na deze move allemaal dood en je hebt geen schop/slag uitgedeeld!alleen 1 of 2 magazijnen.

15. X Impulse

X Impulse ..::PLAY MORE::..

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een link waar allemaal moves overzichtelijk onderelkaar staan!

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk maar eens bij gamefaqs :)

17. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zie bij de Xbox geen guide waar alle moves staan :confused:

EDIT: en dan heb ik het dus over waar echt de bulltettime moves staan zoals die van Trinity etc...

Laatst bewerkt: 29 aug 2003

Deel Deze Pagina