1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. zen

    zen Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Turtle Beach X41 bevalt prima!

    Moet zeggen dat de Razers er wel mooi uitzien en dan met name de Tiamat.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  2. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Razer headsets zijn zeker nice, maar wel een beetje duur voor mij =P
    Morgen maar weer solliciteren bij de Jumbo...
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lees hier veel over de X11 maar dat is toch alleen stereo?
     
  4. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit gaat heel gestoord klinken,maar here goes...

    Ik ga van een Turtlebeach XC1 communicator headset van 26 euro, naar een Konig headset voor 9,99. De XC1 is geweldig qua vrijwel alles behalve 1 ding..en dat is dat ie gestoord gehorig is. Ik heb een behoorlijke surround set hier staan en als ik die ook maar een beetje aanzet(niet eens idioot hoge volumes) dan kon echt iedereen in de party meegenieten. Laatst deed ik Oblivion en had het geluid gewoon normaal aanstaan en echt alles was te horen, ik hoorde m'n vrienden ook zeggen 'zo hey...iemand heeft hier zijn geluid aardig hard' .

    Ik kan dan net zo goed mijn surround set niet meer gebruiken dan, dus ik kwam langs de MM en zag die Konig liggen, en ondanks dat ik weet van sommige reviews dat het crap schijnt te zijn, wil ik het toch een kans geven. Sowieso al veeeeeel minder gehorig, alleen de kwaliteit van de stemmen is iets minder goed en minder luid.

    De XC1 was behalve dat ene dus supergoed verder, heldere stemmen, comfortabel genoeg, etc..maar ja. Niet voor mij. Heel jammer..maar het is gewoon nogal abnormaal hoe gehorig ie is.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Misschien kunnen jullie mij helpen.

    Ik ben opzoek naar een draadloze headset waar zowel het geluid van de tv als chat door heen gaat. Mijn budget is ongeveer €75 tot €100,-

    Zelf kan ik door de bomen het bos niet meer zien, uit eigen ervaring weet ik dat duurder niet altijd beter is.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ziet er uit als een goede en betaalbare optie! Ik neem aan dat je het geluid van je TV ook over deze headset kan sturen, waardoor de buren een stuk minder last van je hebben?
     
  9. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop de X11 ipv de X31. De X31 heeft een paar kleine extra's en is draadloos. Hij is wel 2x zo duur...
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Jup, dat kan gewoon. Ook kun je het geluid van de partychat naar wens instellen. Je moet wel rekening houden met het aansluiten, want dit kan wel eens een probleem worden. Als je via HDMI speelt moet je ff je oude composiet kabel gebruiken om het geluid te regelen. Check onderstaand video voor uitleg:

    [yt]FptCB_3DOz4&feature=player_embedded#![/yt]

    Hier btw een lijst met winkels die de X31 verkopen:

    http://www.budgetgaming.nl/game-pro...rce x31 wireless gaming headset_hardware.html
     
  11. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    X31 kopen bij Pixmania =)
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De X31 is hier inclusief verzending zo'n €68,-. Een prima prijs, en ik ga toch voor de draadloze uitvoering aangezien er genoeg kabels door mijn kamer liggen :).

    Bedankt voor de tips!
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Iemand ervaring met de Razer Chimaera 5.1? Zowel voor PC als Xbox gebruik! :cool:
     
  14. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede vriend van mij speelt hiermee, zeer goede headset, een van de betere op het moment. Zelf zou ik wachten tot de release van de nieuwe trittons en turtle beach headsets...
     
  15. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inderdaad benieuwd naar de nieuwe headsets van Tritton en Turtle Beach. Zullen wel wannabe Astro A40 worden, met een prijs van boven de 200 euro...
     
  16. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Astro's zijn overrated, en ben er ook van overtuigd dat deze nieuwe headsets de astro a40's,tb x41's en axpro's en alle andere oudere headsets gaan overtreffen.
    De Tritton Warhead gaat rond de 270eu kosten en de Tb's weet ik zo even niet..
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dan eindelijk ook maar eens een goede headset kopen voor mn Xbox 360.
    Gaat mij vooral om het surround sound, kabel of niet maakt me niet veel uit.
    Moet ik dan even wachten tot Astro, Tritton en Turtle Beach met hun nieuwe modellen komen?

    Het liefst wil ik er eentje voor BF3 uitkomt hebben..
    Rond de 150-200eu...

    Ken de Astro A40, Tritton AX720 en Turtle Beach X41..
    Maar wat is nou het grote verschil/voordeel van elke?
     
  18. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beste wachten tot de nieuwe modellen uitkomen, want dan worden de oude goedkoper. Tritton AXPro is niet draadloos, maar goed voor soundwhoring. Astro A40 heeft een mixamp, waardoor het de beste all-round headset is. Je moet wel wat geld ervoor over hebben... De Turtle Beach is de goedkoopste van deze 3, maar heeft geen aparte instellingen. Er zit gewoon een FX button op voor bass boost, bijvoorbeeld. Ook is deze headset draadloos, waardoor veel mensen deze kiezen. Als je naar de geluidskwaliteit gaat kijken, is de Astro A40 veruit het beste, omdat je een mixamp hebt waarop je alles kunt instellen. De Tritton AXPro wordt veel gebruikt om voetstappen te horen, maar gaat best snel kapot. Turtle Beaches gaan niet zo snel kapot, maar de geluidskwaliteit is minder goed. Voordat ik het vergeet: wired headsets hebben ALTIJD betere geluidskwaliteit dan wireless.
     
  19. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen de tritton axpro van deze drie. Maar mensen op het internet, waarop we maar moeten vertrouwen, die zeggen dat ze alle drie deze headsets hebben zijn het erover eens dat de surround sound op de axpro het beste is. De kabels die ervoor zorgen dat je kan communiceren met mensen via xboxlive gaan echter wel snel kapot.
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe maakt het mij niets uit of ie draadloos is of niet. Gamen doe ik toch met mn controller in mn hand. Neem aan dat de enige draad degene vanaf je controller naar headset is?

    Bedankt voor de duidelijke uitleg.
    Als je alleen niet veel met die mixamp doet, lijkt het me dan juist weer een overbodig iets isn't it? Geen zin om elke keer opnieuw dingen in te moeten stellen, wil gewoon zo mooi mogelijk geluid.

    Is er al enigzins iets bekend over de nieuwe line headsets? Wanneer ze komen etc?

    Edit: Ohja ik ga er vanuit dat ze alledrie op PC én Xbox 360 kunnen (niet gelijktijdig)?
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011

Deel Deze Pagina