ja dat kopt af en toe gewoon dan gaat ie bullet time pam pam pam dan spring je alleen in de lucht maar tijdens een aanval kan ie wel bullet time gaan
Normaal speel ik altijd 3th person.. Maar de vetste bullet-time in het spel krijg je toch door single player, sportsview te pakken. Als je dan bullet-time krijgt zoomt de camera met en razende snelheid over het veld naar jou actie en weer terug... Geweldig ! Soms zet ik alleen ff het spelletje aan om dat ff een keer te kijken. * Dioga houd van bullet-time
lol De nasty-ste greep is toch wel van de slachers, dat jaagt ie eerst zijn ene spikes door zijn lichaam, haalt ie um omhoog, dan met veel geweld met die andere hand wegslaan!! Atelenooie toen ik dat voor het eerst tegen me kreeg incl bulletime... omg toen liet ik mijn controller toch bijna uit mijn hand glippen..
mij lijkt deze game ook wel funny om te kopen, zeker nu hij nog maar 20 euro kost..alleen vraag ik me af of hij wel zo goed is...want hier op de site is bijna iedereen er positief over en krijgt het ook een hoog cijfer...maar als je naar andere gamesbladen en sites kijkt krijgt hij toch meestal wel een dikke onvoeldoende.....of zeggen jullie dat ie toch zo vet is dat ik hem moet kopen?
Je moet er van houden .. Single Player is leuk voor een tijdje, multi player daarintegen heeft een oneindige replay value *)
Ik vond Deathrow best leuk, vooral met mijn neef heb ik dit veel gespeeld. Grafix zijn goed en die bullit-time ziet er erg mooi uit. Controls zijn in de sportsview niet al te moeilijk, in de andere view had ik wat meer problemen (heb die ook bijna niet gespeeld). Ik speel het nu nooit meer en probeer hem te verkopen, wat niet echt goed lukt. Check je pm maar ff Tha real gamerr.
Tip om veel Unlock Credits te krijgen: Ga met de Slashers tegen een team dat alleen de 4 beginspeler hebben (bij mij de Protectors) en speel dan op hard, 4:00 minuten lang en kies dan 'Edge' als je speler. Doe dan de hele tijd Grijptrucje bij de keeper! in 1x Injured en als die gast op de grond ligt te leiden komt een nieuw gastje aan om de keeper te vervangen mooier kan toch niet? ga net zolang door tot je het hele team K.O. hebt en dan heb je binnen 3 minuten 400 unlock credits erbij bruuut
Speel altijd in Action View. Toen ik onderlaatst vroeg aan mijn neef wat voor spel die wilde doen zei die Deathrow. Ik had dat spel al geen maanden meer gespeeld. Maar het was toch best lachuh en dat had ik niet verwacht.