[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 goede dagen spelen, kan je wel wat beter oordelen. In het begin vond ik het ook ERG! wennen met het verdedigen en het feit dat legendary niet meer makkelijk is, sterker nog ik heb nu het idee dat professional even moeilijk is als legendary bij fifa 11. Maargoed dit is tegen de AI, een wereld van verschil als je tegen een human speelt.

Ik vind echt naarmate je het spel vaker speelt het steeds beter wordt. Gelukkig heeft EA ervoor gezorgt dat je met het oude verdedigen niet ranked games online kan gaan spelen!

Die divisies met promoveren en degraderen lijkt me echt vet trouwens ! Waar hebben jullie je pre-order gedaan?

PS.
    Robben 90
    Sneijder 89
    VP 87
    Vd vaart 87
    (bron transfer filmpje van ea van gister)
    Hoeisset:p

Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje, zit kolo Touré wel in de final version? Aangezien gij in de demo nergens te bekennen was. En hij is een stukkie beter dan scarface lescott.

Wat me trouwens ook opviel, als ik tevez BV cb neerzet, hij gewoon z'n overall stat behield... Ook al wisselde ik kompany naast hem. In 11 verspringen dan vaak pas de stats.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb hem niet gepre-ordered, want waarschijnlijk ligt hij toch wel eerder én goedkoper in de winkel. Dusja :cool:.

4. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel me ook al op, ik denk dat dat in de full version wel weer zo gedaan wordt dat je niet pique in de spits kan zetten, want nu is hij baas in de spits met zijn stats die hoog blijven :p En over kolo, volgens mij zit hij er bij de full wel weer in want hij is nu weer speelgerechtigd dacht ik !

5. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke winkel fix jij je games meest dan ? :9

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Adam (EA-journalist op Twitter) heeft gezegd dat Kolo Touré wél in het echte spel zal zitten. Hij zit niet in de demo, vanwege zijn 'drugs'-problemen. Net als met Mutu (oftewel: Murgu in FIFA) en Fenerbahce nu.

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hij bij game mania gepreorderd. Normaal doe ik dit niet maar ut pakjes gaven de doorslag.... Oohw ik heb hem al op een paar sites voor 40€ zien staan. Dan wel de preorder zonder pakjes.

8. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan is het vaak de engelse versie toch?

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik dacht dat het al iets met die drugs te maken had... Maar beter dat hij er wel bij is. Maakt de verdediging nog beestachtiger.... ;)

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat je zegt klopt niet hé. 'ik denk dat dat in de full version wel weer zo gedaan wordt dat je niet pique in de spits kan zetten, want nu is hij baas in de spits met zijn stats die hoog blijven'. Het kan best dat FIFA nu gewoon de overall-rating laat staan, in plaats van het steeds te veranderen (wat NIETS met de stats zelf deed, maar alleen liet zien of hij het daar goed kon of niet). Je zegt dat Piqué nu een baas is in de spits omdat zijn stats hoog blijven, maar dat is natuurlijk niet waar hé. Als Piqué een overall rating van 88 heeft in de CB en dat nog steeds heeft in de spits, betekent dat gewoon dat ze de overall ratings niet meer veranderen. Dat betekent dan níét dat Piqué ook een goede spits is van 88. Hij zal gewoon een langzame, sterke, koppende, anti-dribbelende, anti-afmakende, anti-goedlopende spits zijn, omdat hij een 88 verdediger is.

11. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedacht ik me ook toen ik het typte, maar je snapt mn bedoeling:p Jammere van barca is dat se geen fysieke spits hebben, in de demo tik je ieder team van het veld met barca, maar de afronding als je via de zijkanten met een voorzet komt, kom je nergens

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Abernaturlich heb jij gelijk Siemenn. Hij is gewoon 88 alleen zijn zijn aanvallende stats gewoon poep. Hij kan wel goed koppen en is sterk. Maar afmaken zal niet al te best zijn. alhoewel piqué wel eens vaker in de spits staat.... ;)

Maar ik vind het persoonlijk mooier staan als die stats verspringen.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Met Barcelona zal je inderdaad ook anders moeten spelen dan met een team als Chelsea (Drogba), Liverpool (Carroll), Manchester United (Berbatov), Inter (Pazzini/Milito/Forlan), AC Milan (Ibrahimovic), Juventus (Toni/Iaquinta/Matri/Vucinic/Amauri), Real Madrid (Ronaldo), etc. Als je vanaf de zijkant komt, kan je een strakke voorzet geven (ground cross of low cross) zodat Villa de bal er in kan tikken, of je kan naar binnen komen om het uit te spelen alla Barça.

Trouwens, lulz, best veel clubs die een kopsterke spits hebben :eek:.

Er is trouwens een best leuke glitch tevoorschijn gekomen hé, de Houdini-glitch, ziet er niet uit. Gelukkig wordt die meteen gefixed, want dit is pas de E3-versie. Kan nog veel veranderen :cool:.

Houdini-glitch
    [yt]YYuTfxctxU4&feature=youtu.be&hd=1[/yt]

Impact Engine faal :D
    [yt]ee2zXy9Q-bU&feature=related[/yt]

Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Villa kan ook best koppen. Hij is alleen beetje klein.... ;)

Ik ga online met Napoli of Benfica. Sterker team ga ik voor man city of real.

Spurs wordt ook leuk, ze hebbe nu eindelijk een kwalitatief goeie spits lopen.

15. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet t, denk dat online en tegen je vrienden op de bank barca een beestenteam is, alleen tegen de AI is het echt verrot, omdat trucjes haast niet lukken, de computer altijd op het juiste moment hapt en meeloopt met de spelers zodat steekpassen etc, juist het barca-voetbal niet goed te oefenen is tegen de AI. Ben benieuwd naar real madrid, lijkt me de ideale mix voor fifa 12! Waar ik echt blij mee ben is dat de balans superieur lijkt bij fifa 12. B-teams worden ineens interessanter en teams als chelsea (denk ik nu, zeker weten kan nog niet) zijn niet meer zo overpowered tov barca etc.

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Aswome vooral de laatste is geniaal ! :lol:

17. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allebei zeer geniaal:+

18. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de keepers na is alles verbeterd dus je bent wel heel erg kritisch... En wat is er op het 360 graden dribbelen, het niveau van passing assitance en de trick stick dan allemaal nog meer gekopieerd? Want de 2 van de 3 grote vernieuwingen van dit jaar zitten juist al in pes.

OT:

Het schieten is erg vet gedaan en je kan nu eindelijk eens lekker brullen als je hem van afstand erin knalt \o/. En eindelijk af van die pressure hoertjes die gewoon in je sprinten om de bal af te pakken _O_

De ai van de verdediging zuigt nog steeds though =( en het op snelheid dollen van mensen zoals Messi dat doet kan nog steeds niet door de matige balcontrole op snelheid

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vraag,

Ik heb de demo nog niet (geen gold) maar zat even bij FUT te kijken naar welk team ik ga bouwen voor Fut 12. Nou is mijn vraag of iemand even de stats (algemene rating alleen) kan vertellen van de volgende spelers.

Sagna en Walcott

Alvast bedankt!

20. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je met de overall ranking? Volgens mij staan die nog niet vast en daarnaast zegt het niks over of je speler wel past bij het type spel wat je wilt gaan spelen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina