[Centraal]Return to Castle Wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dioga, 28 mrt 2003.

  1. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje...

    Kan iemand mij vertellen hoeveel missions de singleplayer heeft?
    Ik ben pas bij mission 1 (Cursed sands) part 7.

    Thanx :)
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Er zijn 8 missies. En alle 6 episodes van wolf 3D.
     
  3. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    oeh dat is wel een beteje weinig...ik heb weer behoefte aan een goede shooter,ik heb halo al, nu zit ik te twijfelen tussen nightfire ts2 en RTCW mijn grootste voorkeur gaat uit naar RTCW maar ik betwijfel de houdbaarheid,en ik heb ookal geen live.
    zijn het een beetje grote levels? net zo als bij halo ongeveer?
     
  4. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry voor offtopic maar christie ik probeer je al heel lang te bereiken. Je hebt al heel veel pm's. Bekijk ze een even a.u.b.
     
  5. De levels zijn ook best groot hoor, elke missie heeft weer een aantal submissies. Ik ben denk ik zeker wel een uurtje of 12 bezig en heb hem nog steeds niet uitgespeeld. En hij shiet lekker :)
     
  6. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    ok ik denk wel dat ik hem ga kopen als ik zo die reviews bekijk alleen jammer van die slecht uitgewerkte co-op maar even over de levels speeld het zich meer buiten af of binnen?
     
  7. Zowel binnen als buiten, wel vaker binnen als buiten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2003
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gisteren ff gammo gekeken en daar lieten ze ook RTCW live zien. Zag er erg lijp uit. :9
     
  9. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb het gemist..ik heb gehoord dat het beeld erg donker is is dat in alle levels?
     
  10. p1m

    p1m Guest

    nee wel in veel maar is wel sfeervol.
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee niet in alle levels. Je kan de brightness bij opions ook op turbo zetten. Maar ja, ik heb er af en toe wel last van dat alles zo donker is. Dan moet je verplicht alle rolluiken dicht doen.... maar het is dan wel beter voor het effect.
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is jullie favo mp mode? van mij is destruction, checkpoint (axis)
     
  13. p1m

    p1m Guest

    stopwatch
     
  14. twist

    twist Guest

    HAHAHA, ik heb em uitgespeeld nu krijg ik wolfenstein 3D :eek:
    haha maffe shit!
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben nu toch wel wat teleurgesteld van de game, de co-op is echt schraal dat had ik niet verwacht. De single player was leuk om uittespelen maar is niet echt lang of tof om 3 keer te doen....
    Misschien dat xboxlive nog leven in de brouwerij kan brengen...
     
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Alvast mijn excuses maar ik ben iets te lui om de hele thread door te lezen maar als ik het goed begrijp is de System link helemaal gaar?!

    Is het wel mogelijk om met twee personen op 1 Xbox te linken met andere Xbox met max twee personen? En is de Systemlink te vergelijken met die van Halo?

    Alvast bedankt
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt in iedergeval niet met één xbox met z'n 2en spelen, dus deathmatch of al die andere modes.
     
  18. Techno Fly

    Techno Fly Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige manier om met max 2 op één xbox te spelen is de slecht uitgewerkte (geen save) coop. Meer splitscreen bestaat er niet , niet voor multiplayer. Als je multiplayer games wil doen , moet je per persoon 1 xbox + 1 tv hebben !??! Dit is dus hilarisch als je ziet wat bij HALO en UC wel kan .... Ik heb dit aangeklaagd op een forum van activision en ze antwoorden doodsimpel dat je maar coop moet spelen : zie
    https://activision.custhelp.com/cgi...mFueX4mcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9wYWdlPTE*&p_li=

    greetz,

    Ik hoop dat de mensen van Activision en RTCW (greymatter) , beseffen dat de levensduur van hun produkt zo wel erg kort wordt voor mensen die geen xboxlive hebben. Trouwens ik heb xbox live , maar speel ook wel eens graag een potje deathmatch of beach met vrienden thuis en wil daar geen 4 ! xboxen voor kopen. :mad:
     
  19. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit meen je dus niet. Joepie weer een """"""topper""""" op de Xbox. Echt, Live betekend volgens mij het einde van gamen.

    Waarom zou je als developer nog de moeite doen om goede AI te maken en en diep verhaal verzinnen. Ontwerp een berg grote levels, hoopje wapens, Xbox Live optie euro 70,- Kassa
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  20. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohooo, nieuwe downloadble content verschijnt vandaag, waarschijnlijk één nieuwe map. Klik.
     

Deel Deze Pagina