1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbox 360] Gears of War 3 (geseald)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door dantheman NL, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dantheman NL

    dantheman NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze verkoop ik Gears of War 3 nog geseald.... MAAR de reden dat ik hem verkoop is omdat het doosje aan de achterkant ERG beschadigd is maar de dvd moet nog speelbaar zijn.

    Daarom vind ik het alleen maar eerlijk dat ik hem verkoop voor 38 euro (incl.) maar niet lager.
     
  2. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Foto van de beschadiging is misschien handig voor kopers om in te schatten. Kon je hem niet terugsturen?
     
  3. dantheman NL

    dantheman NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, ik ga een foto maken en zal hem in dit draadje zetten.

    Probleem met waar ik Gears of War 3 heb gekocht was dat al hun gegevens over mijn account zijn kwijt geraakt (ze konden de ordernummer enz. niet zien).

    Dus vandaar dat ik hem opnieuw ga kopen.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar je hebt toch wel een bevestigingsmail? Internet orders heb je standaard recht op terugsturing binnen 7 dagen. (WET KOOP OP AFSTAND)
     
  5. dantheman NL

    dantheman NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was volgens mij half aan het slapen toen ik dit draadje maakte :p maar ik heb ze teruggebeld ordernummer gegeven en ze sturen me gelukkig nu een nieuwe.

    Ik heb ook gevraagd of ik de oude moest terugsturen maar dat hoefde niet, schijnbaar hebben veel meer mensen problemen met de pre-orders van Gears of War 3.

    Dus ik heb hem nog steeds. Als mensen hem hier niet willen verkoop ik hem wel voor dezelfde prijs aan een maat maar ik heb hem hier eerst op gezet dus ik laat het draadje dan nog maar even staan en zet er z.s.m. foto's op. Nu nog mijn kabeltje voor de pc vinden :p

    Ik had hem trouwens bij 12game vandaan.
     
  6. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook bij 12game gekocht. Alleen hij is nog steeds niet binnen :confused: Ze zeggen dat ze hem vrijdag verstuurt hebben... geloof er niets van
     
  7. dantheman NL

    dantheman NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat er nu aan de hand met 12game is maar er is wel volop chaos daar. Ik kon eerst niet bellen omdat de voicemailbox vol zat en ik geen verbinding kreeg doordat alle telefonisten bezet waren.

    De persoon die mij hielp moest telkens terug lopen naar z'n afdelingschef want hij wist niet wat ie met mij aan moest.

    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt |:-
     
  8. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Dus ze sturen je kosteloos een tweede spel zonder dat je diegene met een beschadigd doosje hoef terug te sturen?

    Waarvoor zouden ze het niet terugnemen een hoesje kost geen drol, en dan kunnen ze dat spel alsnog normaal verkopen.

    Hmmm, mss ook maar bestellen daar....
     
  9. dantheman NL

    dantheman NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik stond er ook van te kijken toen ik het hoorde maar zoals ik het al zei heeft 12game nu veel fouten i.v.m. pre-orders en de verandering van het bestellingssysteem enz. (als je een account hebt zie je dat alle afgelopen bestellingen nog overgezet moeten worden naar het nieuwe systeem).
     
  10. dantheman NL

    dantheman NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Slot erop omdat 12game achterlijke mongolen in dienst heeft die niet weten wat ze moeten doen met een klacht. Vandaar dat ik uit onzekerheid deze niet meer ga verkopen.

    Excuus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina