1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help, ik begin te twijfelen !

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door emile1987, 14 sep 2001.

  1. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok :)
    Dus als je in het vervolg zo typt als in mijn voorbeeld zou ik erg blij zijn.
     
  2. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    K'zal me best doen het niet te vergeten :+ :+ :+
     
  3. Vegeta

    Vegeta Guest

    Ja, het bekeren is een zwaar werk, maar het is voor een goede zaak :):)
     
  4. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    voor alle zwakheden in de Gamecube tegenover de Xbox kun je compensaites vinden en omgekeerd.
     
  5. Paul S.

    Paul S. Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo Fan is echt een wijze gozer... De Xbox is niet slecht of zo, maar Microsoft staat me niet aan. oké dat is geen reden om een console niet te kopen, maar het zelfde geld voor de games. MS koopt spellen, zo werkt het niet. Je moet de spellen verdienen, niet door zo veel mogelijk geld over de balk te smijten en niet door gniepige contractjes af te sluiten. Ja, ik weet het voordat iedereen begint te flamen, dit geld niet voor alle spellen, maar de spellen waarbij het niet is interreseert het me ook niet. De spellen hoef ik niet te spelen. Hoe mooi DOA3 ook is en hoe goed Project Gotham eruit ziet, dat zijn niet mijn spellen. (en ja, er zijn nog veel andere spellen...)




    PS: flamende reacties worden verwacht van WouteR en Martijn (en nog wat andere waar ik de namen niet van weet).
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Microsoft is beginnend in het console wereldje, Nintendo en Sony lopen MS een beetje te bashen, en MS wil succes hebben, ze gebruiken hun geld (ja idd een beetje smiegterig) maar maken er wel een goeie console van of dat is hoe het er nu toch uitziet (een goeie, dus ik zeg niet ze maken de BESTE ofzow) Sony heeft het met de PSX ook op een smiegterige manier gedaan
     
  7. Paul S.

    Paul S. Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    WouteR, mooi gereageerd. Niet gebashed! GA ZO DOOR!!!!

    Jongens, meningen verschillen nou eenmaal. Ik denk dat het tussen de GameCube en Xbox fans op dit forum een stuk beter zou gaan als iedereen elkaars mening respecteerd. Ik denk dat iedereen de ander hier wel om wil halen om ook die andere console te kopen en daar is niks mis mee. Haal mij maar over, je mag het proberen.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het moeilijker is om een NIntendo'fan' over te halen dan een Xbox fan : Nintendo levert al tientallen jaren kwaliteit, van MS weet je nog geen zak :)
     
  9. Terry

    Terry Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, das wel waar... Maar hoe kan iemand nou in hemelsnaam een 'Xbox fan' zijn? Je weet nog niks over die console.
    Mij een raadsel hoe je dan Xboxfan kan zijn....
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jullie komen met de term Xboxfan, ik denk dat je dit wordt omdat de games je aan staan, als ik de launchlist zie van de NGC in amerika vind ik geen 1 game echt leuk, behalve rogue leader kan leuk zijn..
     
  11. ultimateun

    ultimateun The Ultimate Teun

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    kopen die handel

    Kijk jongens als ik jullie advies zou moeten geven zou ik zeggen : KOPEN DIE HANDEL !!!
    Ja je moet er wel 1050,- piek voor neertellen en Ja, Microsoft is een beginner in de console-wereld, maar,
    SO WHAT? Gewoon op 16 Maart je geld over de toonbank jagen !!!!}:] }:] }:]
     
  12. rderijk

    rderijk Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat ook zeker wel gebeuren.
     
  13. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt niet echt fan van iets zijn als je de games die erop verschijnen goed zijn. Als je namelijk zot bent van RE en voor RE koop je een Gamecube dan ben je geen Gamecube fan maar een RE-fan. Ik kan Nintendofan zijn omdat ik ook achter het idee van Nintendo sta over gamen, niet voor hun games. Anders was ik wel Star Foxfan of Zeldafan ofwhateva.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar JULLIE (pro-nintendoers) beginnen met de Xboxfan termen hier :)
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach, who gives a dipshit what other people think? :D
     
  16. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wouter: alsof je nog nooit xboxfan gezegt hebt
    kobold: veel, want als de XBoxflopt dan daalt het aantal 3rd party's en dalen ook de games. Met een console die zoveel van 3rd party's afhangt zou het zeer erg zijn als het een tegenvallende launch heeft
     
  17. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus WouteR, je vind je zelf (nog) geen X-boxfan :D



    En nog even van de verhaal dat de Gamecube met modem en hard-drive en DVD duurder zou wezen dan de X-box? Onderhand is de prijs dus bekend, 1055 piek! (heb je maar een 56kb modem erbij overigens) + nog eens een de DVD playback van 120 piek, dus 1175 piek bij elkaar (zelfs duurder dan de PS2 in het begin). Ik denk dat de Nintendo zo rond de 900 gulden zou kunnen blijven met een harddisk ( + 120 piek) + (breedband)modem (+130 piek)+ DVD-playback (+ 120 piek). De console natuurlijk in begrepen zo rond de 500/550 piek (en volgens de laaste cijfers wordt het 229 Euro, is zo'n 506 piek!, de Euro staat namelijk gunstiger tegenover de Yen dan verwacht...), dus 510 + 120 + 130 + 120 = 880 piek, kan altijd wel wat duurder uitvallen, of goedkoper... maar zeg dat het met 40 a 50 piek daar boven of onder het wel redelijk goed is geschat...

    En meteen even de launch af handelen, zou slecht gaan in Japan,.... NOT!, Nintendo heeft zijn winstprognose de afgelopen 2 maanden voorbij geraced, dat werd maarliefst 6 miljard yen omhoog geschroeft (600 miljoen gulden), dus in andere woorden; "ze hebben meer verdient dan ze hadden verwacht!" kun je nu nog moeilijk zeggen dat de launch niet volgens verwachting zou zijn geweest..... dan zouden de prognoses juist niet gehaalt zijn..:D:D. Er zijn nog wel meer dingen die er mee te maken hebben, zoals de LCD-schermen die goedkoper zijn en de goedkopere Yen (Nintendo produceert voor het grootste gedeelte buiten japan,...), maar dat scheelt zeker geen 600 miljoen gulden ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2001
  18. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heren, de launch moet succesvol zijn, anders zullen de 3-part-developers de console verlaten. Het is dan ook beter voor het bedrijf om met een stel 'eigen' games uit te geven bij launch, die al garant staan voor een goeie verkoop, dat weten Nintendo (luigi: mansion) en Sony (Tekken) maar al te goed. Microsoft laat het allemaal afhangen van andere bedrijven, velen die nog wachten met een spel uitgeven, pas na de release, als de launch vaalt zetten ze de games in de ijskast. Een ander aspect is dat de er genoeg games moeten zijn die alleen op die console verkrijgbaar is, Nintendo heeft een hele bulk aan zulke games, Sony niet zo veel en Micro$oft (te)weinig.

    Ik heb geen twijfels dat de X-box in de verkoop blijft, zelfs als ie niet echt verkoopt, M$ heeft genoeg geld, verdienen doen ze er toch niet aan de X-box. Maar voor de 3trd party is het heel belangrijk dat er grote 'installed base' is, als er te weinig mensen zijn met een X-box, dan is de afzet markt te klein. De 3rd party zal dan de console verlaten en dan komen er in het geval van X-box (zeer weinig eigen spellenbakkers) er maar heel weinig (goeie) games uit.

    Als ik een X-box zou nemen zou ik een paar maanden afwachten, je geeft geen 1055 piek uit om na een jaar geen (goeie) game meer te kunnen kopen (de wat meer interessante games zijn 'allemaal' voor launch). Bij Nintendo is dat al anders, zij hebben kaskrakers ook al in de toekomst gepland zoals Zelda, Mario, Resident Evil, Eternal Darkness, Dinosaur Planet, Metriod, Kameo en Perfect Dark, je weet dat in de komende twee er goeie games zullen uitkomen...
     
  19. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, ja. Prepare to be screwed zou je moeten zeggen ;)
     
  20. ballegojer

    ballegojer Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    De X-box is een schitterend apparaat,

    Als trotse bezitter van een PS2 moet ik gewoon zeggen dat de X-box alles gaat verslaan. De meeste mensen zeggen hij is te duur en komt te laat maar als je zijn motorkap omhoog doet en je ziet wat er allemaal inzit zal je snel tot een conclusie komen de X-Box is gewoon af:cool:
     

Deel Deze Pagina