1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt, kan ik zonder problemen ooit eens wat DLC verwijderen als de HD vol is!
     
  2. MaestroVincent

    MaestroVincent Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje...

    Ik heb zo goed als iedere keer problemen met de ea server..
    Dan start ik mijn xbox op en moet ik soms wel een half uur lang proberen door de ea server te komen.

    Mijn NAT Type staat wel op Open..

    Kan iemand mij helpen :)
     
  3. Kudreti

    Kudreti Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag leden,


    Heb sinds paar dagen internet aan laten sluiten in Turkije (stage) en heb een huawei modem gekocht van een internetcafe eigenaar. Ik heb alles configureerd naar eigen smaak alleen als ik dmv een kabel aansluit op mijn xbox dan zegt ie je moet je mtu aanpassen. Ik heb het aangepast naar 1365. De modem heeft wifi en 1 port voor internetkabel en die heb ik gelijk aangesloten op me xbox. Downloadsnelheid is 3mbps. Maar ik word gek heb elke forum doorgezocht maar kan geen oplossing vinden voor mijn probleem. Wat is jullie bevindingen hierover en kan iemand mij misschien helpen? Want ik wil echt online spelen nu ik hier zit. Wie o wie kan me helpen!??

    Groeten,

    Kudreti
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ligt Live er weer af? Las dat gisteren in een post van G Force en nu is er vandaag weer hetzelfde probleem bij mij.

    Jullie daar ook last van?
     
  5. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Zat net bo te doen met een maat. Die werd gekikt....ik kreeg een minuut later ook de melding. De server van black is op....
    Dusja, live zal wel op z'n gat liggen o.i.d.
    Trusten
     
  6. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn vorige kamer stond de modem, dus ik had altijd op mijn Xbox 360 gewoon Xbox live via de kabel die erbij zat. Nu ben ik een etage omhoog gegaan en heb ik van mijn broer zijn wifi adapter van Xbox gekregen. Maar hoe krijg ik die adapter aangesloten? Als ik 'test connection' doe, krijg ik een foutmelding. :+
     
  7. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Je klikt de adapter aan je Xbox vast, selecteer je jou internet en wacht je tot het lampje op de adapter van rood naar groen kleurt. Probeer daarna test connection opnieuw te doen.
     
  8. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je het internet selecteren dan?

    edit: Bij settings, waar je kunt selecteren of je wired of wireless hebt? Als ik dat doe dan gaat er geen lampje branden. 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  9. DutchMancunian

    DutchMancunian Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs een router aangeschaft om optimaal te kunnen gamen. Connectie getest en geen NAT( is dus open) foutmelding. Ook bij het opstarten van een game als FIFA 11 geeft de firewall satus aan dat deze open is. Ik kreeg dus geen enkele foutmelding en alles zou goed moeten staan.

    Echter,als ik Formule 1 wil spelen of iemand uit mijn vriendenlijst wil uitnodigen dan komt het nog weleens voor dat er geen connectie mogelijk is met een bepaalde lobby/persoon.
    Ligt dit probleem bij mij of bij de andere kant?

    Alvast bedankt!
     
  10. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn account is suspended door het niet betalen via paypal van 2 maanden.
    Weet iemand hoe ik dit kan rechtzetten zodat ik meer op mn account kan?
    Plz kan iemand helpen wil morge eigenlijk al gears spelen.

    Details:
    In juni 23 had ik 1euro voor 1 maand gekocht en betaald via paypal.
    12 Juli ging ik op vakantie en was ik vergeten om te bellen, dus ik heb bij paypal iets veranderd dat ze geen payments van microsoft moeten accepteren.
    Nu weer paar maandjes verder zie ik dat mijn account is suspended.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is er een storing op Live ofzo? Xbox tript hem hier als een malle. Party kan ik niet joinen, bij friends krijg ik geen avatar/info te zien etc.
    Connectie paar keer getest en is goed, laatste stap, verbinden met Live heeft ie veel moeite mee. Dacht eerst dat het aan mijn eigen netwerk lag, maar dat kort getest en is prima. Andere kabels, mediaplayer op zelfde netwerk getest etc, speedtest op Macbook, alles prima, behalve Live. Hij ziet wie er online zijn, maar verder tript ie de boel als het om Live gaat. Inloggen duurt ook lang.
    Dan maar verder met campaign.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja bij mij tript ie dood. tig keer mn internet gereset.
    Maar mn xbox blijft vast lopen. Dacht dat het aan mij lag
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde volgens mij. Telkens als ik naar Avatar Editor ga loopt mijn Xbox vast.

    Ah, kijk:
    Bron: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
     
  14. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik m'n xbox vandaag opstartte kan ik niet meer op mijn netwerk geraken. Wanneer ik zoek naar netwerken staat hij er niet meer tussen. Ik heb wel nog internet op mijn pc. Wat kan dit zijn?
     
  15. xbooxer

    xbooxer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    KAN IEMAND MIJ HELPEN????

    Hallo,

    Ik zou heel graag xboxlive willen, maar begrijp niet helemaal wat je ervoor nodig hebt. Ik dacht xboxlive-abbonement en breedbandinternet. Zou iemand mij alstublieft kunnen helpen?

    Dat breedbandinternet snap ik niet helemaal, is het iets dat je moet kopen ofzo? Ik weet dat je computer een bepaalde snelheid moet hebben, maar weet niet precies hoeveel minimaal. En als je een snelle snelheid hebt, heb je dan ook meteen breedband? We hebben 1 computer maar heb met mijn laatste geld wel een snellere laptop gekocht.

    Geld maakt niet uit; ik zou het liefst gewoon de beste en veiligste oplossing weten. Niet dat ik zoveel geld heb, maar mijn ouders en broer betalen mee.

    Stel dat ik xboxlive heb gekocht, moet mijn broer dan ook een abbonement betalen of is het xboxlive voor de hele xbox? Ik zag ook dat je gratis 1 maand xboxlive kon kopen dat ga ik eerst dan wel doen.

    Dan hebben we nog de verbinding met de xbox zelf, wat voor kabels heb je daar voor nodig? Moet ik allemaal nieuwe kabels aanschaffen? Ik heb iets gehoord over dat je een router nodig hebt maar dat klonk ook een beetje vaag...

    Bedankt als iemand mij kan helpen, zou diegene ook zo aardig zijn meteen het totaal bedrag neer te zetten?
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Jo hier een snelle vraag..
    ik ga waarschijnlijk vanmiddag een nieuwe xbox kopen..

    uiteraard heb ik ook een live gold membership

    is het mogelijk om die op alle twee de xboxen te gebruiken..

    ik hoor het nog van jullie

    latar
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Om te kunnen gamen op Xbox Live heb je 2 dingen nodig.
    1. Internet abonnement.
    2. Xbox Live Gold.

    Jullie hebben waarschijnlijk een internet abonnement via Tele2 , dus met het breedband internet is het dus wel goed ;)

    Xbox Live Gold kan je online kopen of gewoon in de winkel (Intertouys , Bartsmit , enz).
    De prijzen in de winkel liggen wel hoger dan als je ze online koopt.
    3 maanden voor € 19,95 en 12 maanden voor € 59,95 (advies prijs Microsoft).
    Op internet heb je al een 12 maanden abonnement voor rond de € 35.

    Xbox Live Gold wordt gekoppeld aan 1 gamertag , wil jouw broer ook online gamen dan moet hij ook Gold kopen.

    Je kan de Xbox360 2 manieren aansluiten op de modem van Tele2.
    1. Netwerkkabel.
    2. Wifi ( Draadloos ).

    Bij de oude Xbox360 heb je voor draadloos een speciale draadloze netwerkkaart nodig , bij de nieuwe "slim" zit deze al ingebouwd.
    Aansluiten via een netwerkkabel is heel simpel.
    De ene stekker druk je de modem van Tele2 en de andere stekker in de Xbox360.
    In de meeste gevallen zal de Xbox360 automatisch verbinding maken met Xbox Live.
    Voor een goede werking zal je wel een paar instellingen moet veranderen in de modem van Tele2.

    De modem die van Tele2 heb gekregen is ook een router !!
    [​IMG]
     
  18. xbooxer

    xbooxer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, bedankt, maar ik heb nu geen draadloos internet dus zou een nieuw abonnement moeten kopen. Ik denk dat dat op Tele2.nl kan maar kon het nog niet vinden waar. Deze router heb ik :

    [​IMG]

    http://www.google.nl/imgres?q=tele2...bM&w=599&h=211&ei=Obh9TsKmDYGWOu-vqdYP&zoom=1

    Wifi is een of ander apparaat? Kan je me een linkje geven van de prijs etc.?
    Sorry, ik denk dat ik niet zo slim ben met dit soort dingen....

    Oh ja, ik heb al een jaar (denk ik) een xbox en heb ongeveer 5000 GS, raak ik dat allemaal kwijt als ik XBL installeer? Weet je nog een betrouwbare site waar je XBLabonnement kan kopen?

    Ik wil draadloos internet voor mijn laptop dus Wifi zou wel handig zijn, maar heb je wifi echt nodig? Ik zie prijzen van €140,- pffffff...

    http://www.google.nl/imgres?q=xbox ...0&tbnw=224&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:3,s:0
    Kan het niet gewoon zo? Dan hoef ik alleen een router en wireless internet te kopen.



    Dank je
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is de decoder voor Digitale televisie ;)

    Achter in de decoder zit een netwerkkabel volg deze en je vindt van zelf de modem.
     
  20. xbooxer

    xbooxer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Super bedankt! Kan ik nou gewoon een netwerkkabel(weet niet hoe die heet) aansluiten op mijn modem en xbox en dan gewoon een maand gratis XBL spelen?
     

Deel Deze Pagina