hey ik wil een game koopen maar ik weet niet welke kan imand mij helpen heeft inmand een goet spel en kan mij deze aan raden bedankt alfast
ik kan je deze games aanraden: burnout (zowel 1 als 2): dit kun je allen of met je vrienden doen het is echt super gaaf. En het geeft je een kick. ghost recon: de missies zijn erg spannend en ik vind het zeer realistisch en met de multiplayer mode kun je de grootste lol van je leven beleven (ook op xbl).v Er valt ook veel te unlocken. halo: je kentem wel....en ook waarom ie leuk is.....vette multiplayer ook. binnekort komt uit: MM3 ik ga hem kopen lijkt me vet spel door de vrijheid. verder zijn timesplitters 2, splinter cell, pdo, nightfire, uc ook vette spellen. +natuurlijk true crime die rond 18 septemeber uitkomt. ( maar da weetik natuurlijk nog niet alleen maar uit mening+uitgaan van de klasse van eht spel) zie mijn signature onder deze reply....en lijst vol goede spellen die inmijn bezit zijn (OWW IK BEN EEN OPSCHEPPER )
Ten eerste: Welkom op het forum! Lees Als je tijd hebt ook heel snel "Het Beleid" en "De F.A.Q." door! Zodat je de regels van het forum goed kent! (Dit heb ik van een mod geleerd!) Van Wat voor games houd je? Lees Reviews kijk wat bij je past en koop dan die game! probeer deze ook eens Word uberforumer in 2 stappen Met onder ander het hoofdstuk. Leer geen opsomtopics meer te maken
Oke ten 1e: Als je een topic opent dubbelcheck dan eerst je taalgebruik, dit is echt niet prettig om te lezen. Ten 2e: Geen opsomtopics openen, daar zijn er genoeg van (Check reviews, of gebruik search om info over desbetreffende spel te vinden) Ten 3e: Welkom op het forum*) /Edit: Mischa had het ook goed geformuleerd.