1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik zou lekker een andere game kopen als ik jou was Richard...

    Als je Forza niet tof vind ga je dit ook niet leuk vinden.
    Beter koop je dan NFS.
     
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt omdat ik toen Forza had en toe ook even F12010 had gespeeld, vond F1 10x toffer dan forza maar toen der tijd niet gekocht.
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    heb de laadtijden niet getimed. maar ik heb wel vaak als ik de pitbox uitrijd en de auto rijdt door de pitstraat dat ie ff twee keer schokt ofzo.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een korte impressie:

    - co-op online is te gek! Het is wel rondetijden bekijken in de pits en elkaar aftroefen met telkens weer een beter rondje.. zorg wel dat je iemand hebt die net zo goed/slecht is als jou ;)

    - naast de normale online opties, nu ook de optie om een volle pack auto's te hebben die bestuurd word door de AI.
    Dus je nodigt 2-3-4 etc, vrienden uit en de rest is AI.. mooie optie, want online met 15 andere spelers gaat nog steeds niet lukken zonder brokken helaas.

    - handling is echt stukken beter en realistischer dan in 2010.. complimenten voor codemasters.
    Het voelt echt alsof je een auto onder controle moet houden in plaats van simpelweg wat rondjes raggen met een makkelijke besturing.. dit is sterk verbeterd, en er is echt verschil tussen bijvoorbeeld een virgin tegenover een ferrari.

    - grafisch is deze veel mooier dan 2010.. de inmiddels befaamde "urine" filter is weg, veel kleurrijker deze keer en het loopt wat beter allemaal.
    Beetje blur hier en daar, wat lichteffecten erbij, en de regen kan echt heel intens overkomen in combinatie van de bovengenoemde effecten.

    - gameplay is in orde.. menus zijn nog wat vaag hier en daar, en de AI heeft de neiging om op 1 track precies zo hard als jou te rijden.. en een track later zijn ze opeens 2 x sneller of langzamer.
    Ook moet ik altijd mijn banden warm rijden, en de AI lijkt dat niet te hoeven doen.

    Verder zijn de races nog wel saai in singleplayer omdat er niemand uitvalt.. er amper race-ongelukken gebeuren.. laat staan dat de safety car naar buiten komt (nog niet gezien tot dusver).

    Maar al met al een sterke verbetering t.o.v. 2010.. op alle punten.
    Nog even wat dingen/bugs patchen en voila, een echte topgame voor de race/F1 liefhebbert. ;)
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem zonet gekocht, paar races nu achter de rug, in 1 word fantastisch. N al zoveel leuker dan forza, ziet er grafisch ook gelikt uit.

    Alleen 1 dingetje, niet over het spel maar volgens mij ligt dat nog aan mijn scherm.

    Als je met Career in dan kantoor staat zeg maar, kan iemand dan eens kijken naar die poster van F1 2011 op de muur, en dan eens heen en weer bewegen met het scherm, word dan die poster ook schokkerig bij jullie weergegeven:+

    Heb soms het idee dat mijn beeld niet helemaal Oké is.


    Verder echt nu al een top 1e indruk, ga weer verder gamen_O_
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    AI is erg wisselend.. ik ben bij lotus en moet echt om posities 19-20 strijden, geen probleem. Maar bij sepang kwalificeerde ik me opeens als tweede :? Om vervolgens in de race weer keihard ingehaald te worden en 18 te eindigen. Ik reed zowat precies hetzelfde als in de Q. lijkt me een bug

    Ik speel trouwens op professional en dat is dus echt lastig, zeker in zo'n begin team. Heb het gevoel dat plaats 10 en hoger onhaalbaar zijn zeg maar.
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat schakelen is vet moeilijk man, hoe kun je automatisch
     
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel noob vraag.
    Maar hoe start je nou in de Career een race.
    Zie alleen maar steeds op die Calendar: Practice staan ..
     
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Op die deur richten en dan a werkte bij mij:+
     
  10. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan ga ik naar Main Menu?
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    toen begon bij mij wel de race?!

    Maar sturen is echt moeilijk:eek:
     
  12. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je wel even de options geraadpleegd hebt alvorens te starten? Kun je ook de verschillende hulpfuncties naar eigen voorkeur tweaken.

    Heb het spel nog niet en ben het ook niet van plan snel te kopen. Zit nog een tijdje zoet met de 2010 versie en ik heb de indruk dat er eerst weer een dikke patch nodig is om de 2011 versie volledig speelbaar te maken.
     
  13. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij stuurde het me toen naar Main Menu ..
    Moet je die Practice eerst doen ofzo?

    Ik stel daarbij namelijk ook in 3/58 laps, maar hij blijft maar doorgaan.

    Vreemd dit ..
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je kan als je in practice zit op je monitor naar de Quali of de Race skippen ;)
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Je moet gewoon practice doen idd. Kan je een paar rondjes rijden of niet.
    Ga naar je monitor 1 naar rechts dan kan je skip to Q doen ;)

    En in de Q kan je de tijd ook versnellen door bij de actuele stand (RB) in te drukken ;)
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Man Man wat is het moeilijk haha, veel oefenen heb ik wel door
     
  17. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank je wel !
     
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, dat valt wel heel erg mee. Heb het spel nu al 3 dagen gespeeld en ben nog geen bug tegen gekomen. Het is ook veel beter en completer dan f1 2010. Vooral de objectives online en het verlies van xp als je een crash veroorzaakt spreken mij erg aan. Had gisteren een full grid race en moest in m'n renault 9e worden. Werd 7e! (30% race) Vooral de statistieken etc zijn erg vet om na te kijken.
     
  19. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Sturen is gewoon erg lastig met een controller op deze snelheid (voor mij in ieder geval) daarom ga ik ook een stuurtje kopen :)
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Man Man Man ik glij steeds van de baan af, crash overal, ik heb al zo ingesteld dat ik niet meer hoef te schakelen maar dit is gewoon niet te doen, zo op de weg blijven
     

Deel Deze Pagina