1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Misschien kun je het beste nu alle hulpmiddelen aanzetten: brake assist, ideale lijn, abs, automatische schakelen en traction control op full. En zet de downforce op je voor- en achtervleugel op 11 (bij carsetup, kom je via de monitor in de pitbox).
    Later, als je een beetje gewend bent, kun je een voor een hulpmiddelen uitzetten. Houdt het leuk, plus dat je dan meer het gevoel krijgt zelf te racen ipv bestuurd te worden.

    maar gezegd mag worden dat het inderdaad geen gemakkelijke game(/sport) is. En een stuurtje is beter dan een controller voor deze game. Rij zelf aardig goede rondes met een controller, maar sommige bochten zijn toch erg lastig. Die drie dubbele doordraaier op Istanbul Park (zesde versnelling) lukt me nooit foutloos.
    Edit: de bekende turn 8 is de bocht die ik bedoel, weet niet of ie ook een naam heeft.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal het eens proberen, maar wat hebben die versnellingen eigenlijk voor zin? kun je toch beter automatisch zetten?
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Kan, maar zelf doen vind ik leuker. En voor soms kan short shiften wel handig zijn.
    En ik weet dat het bij forza 3 zo is dat bij automatisch langzamer geschakeld wordt dan handmatig, om je zeg maar te 'straffen' voor het gebruik van hulpmiddelen.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Co-op Championship is erg leuk!
     
  5. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, 1e geworden in de race van Maleisiƫ =D!

    Sorry dat ik zo trots ben, is m'n eerste F1 game :p
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik blijf het erg moeilijk vinden, vaak penaltie tegen (wat houd het eigenlijk in?) veel gediskwalificeerd, veel crashes. Echt moeilijk maar als ik het wat onder de knie krijg lijkt het me super leuk:cool:
     
  7. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin toch wel erg veel zin in deze game te krijgen. Wil eigenlijk eerst nog Gears of War 1, 2 en 3 spelen, :thumbs:.

    Is de AI op barcelona nog steeds zo bloedsnel? En zijn de tijden tijdens vrije training en kwalificatie nu wel correct. In 2010 had ik geregeld dat de AI tijdens kwalificatie vet bij mij wegreed en dat ik dan wel een snellere tijd had dan de coureur die bij me weg reed.
     
  8. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat penaltysysteem een beetje in orde? Zelfs na de patch op 2010 kon ik me nog doodergeren aan dat systeem, voor online |:-
     
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jij me uit legt want het penalty systeem precies inhoud:+
     
  10. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Penalty's zijn straffen die je krijgt voor dangerous driving, anderen aanrijden/crashes veroorzaken, vlagsignalen negeren, ..
    Hierdoor krijg je straftijd waardoor je plaatsen zal verliezen. Wordt je bijvoorbeeld 13e, terwijl je wel als 8e over de streep bent gereden.

    Alleen was het vorig jaar vaak ergerlijk, zeker online. Reed een tegenstander je vol aan op de achterkant, kreeg jij 10 seconden aan de broek |:-
    En meer van dat soort dingen..
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor de uitleg, heb het een paar keer gehad maar dat was wel terecht :+

    Kan iemand mij ook zeggen waarom ik soms auto's verplicht moet laten inhalen?

    IK moet me toch maar een verdiepen in de F1 wereld
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Omdat ze dan een ronde op je voorliggen. Blauwe vlag is altijd een achterliggende bestuurder laten passeren. 3x negeren is meen ik penalty
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat houdt dat Co-op Championship eigenlijk in? Met een vriend via splitscreen een seizoen racen of hoe?
     
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja Co-op een heel seizoen racen. Maaar... dat kan alleen online :mad:
    Echt belachelijk. dacht ook dat het via split-screen kon.

    Het enige wat je met split-screen kan doen is een race-kalender samenstellen met banen waar je op wil racen. Maar daar kan je alleen de race doen. Dus je wordt zomaar ergens op de grid gedropt meestal rond de 3/4e plek.

    Echt 1 van de grootste min punten.
     
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179

    Weet je dat zeker? Want in singleplayer kun je wel kiezen voor weekend if race only. Kan in dat scherm waar je ook de lengte en moeilijkheid insteld. Kan t zelf niet checken nu
     
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand of KERS werkt met het nieuwe Xbox 360 speed wheel van Microsoft? De schouderknoppen ontbreken namelijk...

    Dit stuurtje:
    [​IMG]
     
  17. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt zelf de knoppen in game veranderen, ik heb mijn KERS op B op mijn stuur zitten. Maar kom op zeg, dat is toch geen stuur. :+

    Koop gewoon een Fanatec CSR Elite Wheel. 8)
     
  18. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Het lijkt me toch erg stug dat Microsoft zelf een stuurtje uitbrengt waarop essentiƫle Xbox-knoppen ontbreken..
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeuh 1 seizoen erop zitten..
    Nu op hard proberen in een red bull :)

    Online valt het me wat tegen , de nieuwe lobbies beginnen steeds met aftellen vanaf 30 maar zodra er iemand bij komt begint het weer opnieuw :mad:
    Ook al zitten er al 16 in de lobby dan nog begint die niet direct..

    Custom gp laat die ook alleen maar lobbies zien die al bezig zijn en niet zoals 2010 waar ze nog moeten beginnen.

    Het rijdt verder wel heerlijk al is het nog flink wennen.
    Je kan veeel later remmmen dan je denkt.
     
  20. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er weer zoiets inzit dat je een gratis rit naar een top team kunt krijgen, gelukkig ga ik die niet krijgen, sta maar 19e ofzo met een HRT op Legendary met alle assists uit behalve racelijn. :p

    Ben ook blij dat ik al 35 GP's gewonnen heb online, dus ik hoef geen sprint races meer te doen. :)
     

Deel Deze Pagina