Ik game op een panasonic quintrix 63 cm diagonaal, met in de nabije toekomst (4 weken) dolby 5.1 pal 50 - 60 te gek beeld. daarnaast nog een philips tv 47 cm (nieuw model ) en een andere phillips tv 56 (oud model maar werkt perfect) En een stuk stront Erres 56 cm (deze ligt nu in coma) De tv's zijn vooral voor lans opzolder, dan hoef je die tenminste niet te regelen.
Valt misschien een beetje groot uit Maarrem deze dus...Maar ik denk binnekort een andere... Want ik verhuis misschien naar m'n ma en m'n zus en dan kan ik op m'n zus d'r kamer op de Xbox
@Munch: wat is dat zwarte ding vlak onder je Tv van philips? Je dvd-speler staat daar links dus dat kan het niet zijn...
Ik heb een tv projector met de afmeting 92 x 72 cm. De lampen zijn 'n keer gesprongen en heb nog geen geld om ze te maken. Heb nou een 100 herz tv van 72 cm doorsnee, maar heb geen digi camara om ze er op te zetten.
kheb een 36 cm goldstar (met ingebouwde VCR)op men kamerke geeft zeer goe beeld,is alleen wat klein. In de woonkamer hier staat een Sony 77cm real flat.
Ik heb denk ik dezelfde, is het zo één?? Ik ben er wel zeer tevreden af.... Ik moet niet meer hebben!
hier staat de xbox nu, maja normaal staat ie boven, hiero.. Ohja en nog sorry voor die fles Passie die in beeld staat, maja die foto is genomen op 'n zaterdagavond, en ja dan gaan we altyd 1st bij mij indrinken en beetje xboxen enzo, voordat we uitgaan zegmaar..
Ik werk in een winkel waar ze tv verkopen we hebben er al een hoop getest en natuurlijk is de 32Pw9527 van Philips erug vet door de pixelplus ( meer beeldlijnen) eigen moeten we een nieuwe JVC nog testen maar die geeft al minder beeld bij gewone DVD dus ik denk dat het met de X-BOX ook niet echt op zal schieten terwijl je er (incl meubel) iets van 2500 euro ofzo voor betaald. Van de week moeten we plasma krijgen ( lekker grote) ben benieuwd of dat vet is. PS reken maar als je een Finlux naast de pixel+ van philips zet dat de eigenaar van de finlux gaat huilen
die moet wel minimaal 1200 euro hebben gekost, loewe is duur > maar goeie kwaliteit.... ik heb zelf een klein AIWA Tvtje (400 gulden) 37 cm stereo teletext 1 scart ik ga een jvc, of een sony flatscreen 55 cm tv kopen, maar ben nu aan het sparen....
Heb ik juist gekocht! Jeez wat een prachtbeeld! Hopelijk gaat hij ook even lang mee als mijn vorige TV, 10 jaar, want die philips heeft me wel wat gekost!
In reply to Paradox en Reservoir_Dog en anderen... deze ? wat een prachtding .. wat kost ie als ik vragen mag?