[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Qua graphics, bugs met impact engine, menu etc.?
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    5 wedstrijden gespeeld, volgens mij minder bugs met impact engine. nog niks echt raars gezien.

    Graphics maybe ietsjes beter. Menu zo te zien gewoon hetzelfde.

    Head to head seasons is wel nice gedaan trouwens. Je kiest eerst je team, DNF en of je manual of assisted speelt. Dan pas gaat hij zoeken naar een tegenstander met zelfde sterren team als jij. Je ziet dus pas tegen wie je speelt in dat filmpje vóór de match begint (zoals in de demo ook zit) Vervelend is wel dat je tegen amerikanen en japanners kan komen te spelen en dat merk je dan pas ingame.
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben pas morgen avond thuis,heel weekend bij mjin vriendin.
    Het bedrag maakt me niet uit,had toch nog genoeg punten op mijn account.
    Dinsdag vrije dag dus heel de dag spelen en dan savonds hopelijk de game kopen op cd.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Oke, klinkt goed :thumbs:. Je kunt dus voortaan bijv. altijd met Ajax spelen en alleen maar 3,5-4 sterren tegenstanders krijgen?
     
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes :)
     
  6. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar potjes offline gespeeld en één pot online. Online hanteren ze het division-systeem, dus het systeem van Fifa World Cup 2010. Online werkt subliem, je kiest een team en heb alle tijd voor je opstelling en formatie. Dan druk je op start en EA zoekt een geschikte tegenstander. Dus kies je voor Ajax dan kom je ook iemand tegen met bijvoorbeeld Schalke 04. Ik koos even voor een zekerheidje, moest met Chelsea tegen Manchester United. 7-0 gewonnen, tactical defending werkt heerlijk.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zit te twijfelen. Aan de ene kant vind ik het zonde van m'n geld. Maar aan de andere kant wil ik hem gewoon zo snel mogelijk spelen!!

    Vraagje, die 20% korting op dlc. Geld dat nou alleen met ms points of kan je ook ingame coins gebruiken? Dat is me nu nog niet echt duidelijk.
     
  8. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Nireal

    Nireal Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen wat de rating van Boerrigter is? Alvast bedankt :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nice, dus je hebt de game al? Moet je hem soms voor een website reviewen?

    Ben erg benieuwd naar deze titel, vooral ook of ze de menu's nu eindelijk eens wat vlotter en minder uitgebreid hebben gemaakt.

    Je moest bij recente edities altijd door een hoop menu's heenploegen. Imo overbodig. :cool:
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    De hele middag Fifa lopen spelen. En hij is honderd procent beter als de demo. De aanvallen zijn soepel wanneer je creativiteit voorin heb, maar met brekers zoals Topal (Valencia) is het gewoon lastiger. Het is echt een geweldige game. Voor de mensen die twijfelen om twintig euro extra neer te leggen. DOEN!! _O_
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Het probleem is dat hij op de PS3 $24,99 is :mad:. En aangezien ik geen CC heb moet ik een kaartje van 10 en 20 kopen wat uit komt op 33 euro. Dat vind ik wel iets teveel van het goede....
     
  14. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    20 euro om een spel 5 dagen eerder te kunnen spelen en mensen betalen het ook nog, heerlijke marketingtruc :lol:
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waaah, zin in! _O_

    Wat zijn verbeteringen tov. de demo? Noem ze eens op :D
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ach, ik kan het betalen. Dan kan het mij geen ene .... schelen. :cool:
     
  17. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    snap ik, maar met marketingtruc bedoelde ik dat ze weer een manier gevonden hebben om geld uit een spel te persen.
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Zouden ze met MW 3 moeten doen 8). Dan komt er pas veel geld binnen bij Activision.
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    De verschillen zijn overduidelijk te merken. Een Valencia heeft meer moeite met een aanval snel en gevaarlijk te houden dan bijvoorbeeld Atletico Madrid, omdat ze geweldenaar Diego hebben (fap fap fap _O_). De Impact bullshit is compleet opgelost, want wanneer je valt is het zo realistisch, echt ongekend. Het is nooit echt aangetoond, maar ik merk dat een speler beter begint te voetballen wanneer hij gescoord heeft. Ik was bijvoorbeeld Hoffenheim en ik maakte een goede goal door naar binnen te trekken vanaf links met Babel om hem daarna steenhard in het doel te jagen. Erna begon hij lekkerder te spelen, zijn looplijnen waren aanzienlijk beter. Zijn passes kwamen beter aan. Daar zit realistisch genoeg ook een downside aan. Ik speelde dus met Sporting Portugal tegen Bayern Leverkusen en Stijn Schaars speelde erg slecht, en dat werd alleen maar erger, omdat de moed in zijn schoenen zakte. Dus toen maar gewisseld in de rust. :+

    Nog nooit zo'n goed voetbalspel gespeeld. _O_
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2011
  20. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je maar ik vind het best slim van ze.. ze begrijpen dat vrij veel 'echte fans' er wel 18 euro voor over hebben.. zoals ik onder andere.

    En ik koop ook altijd wel redelijk wat packs in FUT met MS points dus die korting daarop is ook wel chill :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina