1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik stop nu met kijken in dit topic totdat ik de game zelf heb :'-(:'-(.
     
  2. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

    snijeder fifa 12

    [​IMG]
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    _O_
     
  4. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    jep en dat idee zullen meer mensen hebben. Ze zullen ook veel geld gaan verdienen met FUT, waar ik er met Fifa 10 nog voor moest betalen werd de addon in Fifa 11 al gratis omdat ze doorkregen hoeveel ze er mee konden verdienen. Nu hebben ze weer een promo bedacht. Slimme jongens.

    ga je nog clubs spelen?
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je krijgt dus alleen korting met ms points? Dus niet met coins?
     
  6. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij aub vertellen hoe je de roulette goed doet:D
    Ik doe maar af en toe de roulette en heel heel vaak de akka of de schaar:mad::mad::mad::mad:|:-|:-|:-|:-|:-
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Ja, om over de 1200 MP per drie maps nog maar te zwijgen. Bloedzuigers. :cool:
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen met MS points helaas.


    Ja ik ga vast wel weer clubs spelen maar voorlopig nog niet denk ik, eerst ff career en head to head seasons.. En beetje beginnen met Virtual Pro upgraden :)
    edit: en clubs moet nu gewoon eens normaal gaan werken want dat al dat gezeik met lag en spelers die werden gekickt heeft het voor mij echt verpest in fifa 11.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2011
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speelt Topal?? Wat is zn rating? Hij speelt echt goed bij Valencia. heeft een goed afstandschot ook :thumbs:
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij 78, maar hij speelt echt belabberd. Belachelijk sloom, en een lachwekkende handelingssnelheid. :lol:
     
  11. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Thiago Motta heeft ook 50 voor snelheid, stats zijn een beetje vaag dit jaar.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Toch wel jammer dat die season pass niet op de ps3 beschikbaar is, had h'm zeker gehaald...
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    :+
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Was het maar zo makkelijk ;) Ik wacht nog wel een paar dagen, kennelijk is het erg lastig om h'm op de Europese PSN te krijgen :{
     
  15. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook dat het lastig was maar het valt mee.

    - Gewoon US account aanmaken (voorzover je die nog niet had)
    - Dan via (bijvoorbeeld) psncardsdirect.nl voor $30,- aan psn cards kopen (wel van de us store dus!)
    - Je krijgt dan de codes direct op je scherm en in je email
    - achter je ps3 kruipen en de codes invoeren
    - daarna de season pass kopen, naar fifa 12 gaan en downloaden die hap
    - daarna je toch een beetje schamen omdat je je hebt laten piepelen door EA
    - tenslotte (hopelijk) wel lekker genieten van fifa 12

    Waarom het niet gewoon in de NL store kan snap ik dan weer niet.
    Ik split de kosten overigens met een paar gasten waar ik altijd 2vs2 mee speel. Toch schaam ik me wel een beetje.
     
  16. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat ook om het gevoel, wachten en spanning naar het spel toe is nog het leukste dan hem droog te downloaden. Boekhe lezen ib de bus :D
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat ik jammer vind is dat Eriksen bij Ajax maar 73 is. Terwijl Serrero bijvoorbeeld wel 75 is. Boerrigter speelt trouwens echt als een baas en Siggie ook. Scoor echt vaak met Kolbeinn in Fifa 12. Sowieso speelt Ajax heel fijn. Ze zijn ook gewoon een 4 sterren team, dus je speelt online met seasons ook gewoon tegen Napoli en Udinese bijvoorbeeld. Zijn leuke wedstrijden.

    Eerste wedstrijd online was echt een schiettent. Mijn tegenstander en ik hadden duidelijk nog niet door hoe je online moet spelen / verdedigen. Daardoor werd het uiteindelijk (ik was Ajax, hij Napoli) 3-4 voor hem. Alle goals vielen in de eerste helft. :+
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    En hoe is de balans snelheid - kracht?

    En hoe speelt de 433 4321 opestellingen? Vorig jaar was 433 te "wijd" en 4321 te narrow. Hebben ze dat nu aangepast of is et gewoon net als FIFA 11?
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Balans is prima. Het grootste voordeel is dat je heel goed de vrije man kunt vinden door combinatie en positiespel. MAAR daarnaast kan je ook solo's maken en je mannetje passeren. Je kunt eindelijk echt dwingend voetballen.

    Ik speel 4-3-3 met Ajax online en zet de tactiek meestal op aanvallend. Daar waar ik de tactiek in Fifa 11 vaak op verdedigend zette omdat er gaten ontstonden die je niet kon afdekken. Door de nieuwe manier van verdedigen is dat veel beter. Daarnaast heb je nu ook voordeel van je eigen voetbalinzicht. Je bent veel vrijer in het bepalen wat je team doet.

    Beste voetbalgame ooit voor mij. Hands down!

    Edit: Iemand wilde ook nog de rating van Boerrigter weten? Hij is 73. Wat ik wel jammer vind is dat hij niet een trait snelheid heeft, zoals Lukoki.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  20. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Was hij niet 80 in deze game? in FUT wel in ieder geval.

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina