member revieuw ideetje

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Renegades NL, 4 jun 2003.

  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    beste mods,

    ondanks dat ik xbw de beste xbox site vindlijkt het me wel een aardig idee om member revieuws naast mod revieuws/previeuws of whatever te zetten. dit hebben ze bij xboxaddict.com best aardig gedaan. weet dat je al cijfers kan geven maar dat geven mensen al voor dat ze het spel hebben.

    mischien een leuk ideetje voor de toekomst
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    re & previews kun je altijd mailen naar xbw.. en worden dan als ze goed genoeg zijn op de site gezet.

    ik heb ook ergens horen vallen dat de mogelijkheid in V3 komt dat mensen zelf reviews op de site kunnen planten :eek:
    (of 't waar is... ?)
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja.. allemaal V3.0 toekomst verhalen..
     
  4. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze in jullie internet server of hoe dat ook heet kunnen inlogggen moet het mogelijk zijn denk ik
     
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    jahh leuk, weet ik maar vond het een beetje onoverzichtelijk.

    ik heb ook ergens horen vallen dat de mogelijkheid in V3 komt dat Dioga mij niet probeert te dissen (of 't waar is... ?)
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Reviews posten zal imo dan opdezelfde manier gaan als dat je b.v. een reactie post op een nieuws item. Daar hoef je niet voor op de server in te loggen.

    Nope, dat is maar een gerucht, klopt geen reet van :+
     
  7. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    steeds meer mysteries rond V3.0.....
     
  8. nielzo

    nielzo Guest

    cooooool das wel vet ja, dan maak ik van elk spel die ik heb een kleine review.

    wanneer is die v3.0 dan ongeveer gepland???
     
  9. ITNL

    ITNL Guest

    jah kan ik ook eens reviewtjes schrijven :D
     
  10. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan evengoed al en je kan ze naar de crew mailen en als het goed genoeg is komt het op de mainpage en je gewone review kan je nog altijd plaatsen hier op het forum,zodat het zeker gelezen word.(toch is de main veel belangrijker maar ja)
     
  11. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    When it's done ;)
     
  12. Sneaker

    Sneaker Aspirantgamer

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hm. als een gebruiker van deze site denkt dat hij/zij een revieuw moet schrijven, dan kunnen ze dat beter op een apart forum doen. anders wordt het achteraf veel te onoverzichtelijk (bijv. 60 rev/prev. voor een spel.
    vind ik dan persoonlijk niet meer plezant om te lezen omdat het dan veel te onoverzichtelijk is.
    het idee dat gewone leden zich met het inloggen ook rev/prev kunnen schrijven vind ik ronduit belachelijk. dat deze wannabe reporters dan bij een host gaan soliciteren... ;)
     
  13. Sneaker

    Sneaker Aspirantgamer

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Sneaker

    Sneaker Aspirantgamer

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    revieuw is dus fout:+ . moest review zijn :)
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dan edit je je post toch ???
     
  16. IK NL

    IK NL Guest

    december 2001
     
  17. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Zó lang nog?:{
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nu, en met het geplande systeem in 3.0, is het niet mogelijk voor íedere bezoeker een review te plaatsen op de mainpage. Mochten we zelf nog geen review hebben dan kan/mag dat een uitgebreide zijn. Mocht dat niet het geval zijn pleit ik voor een wat korter betoog waarin je je mening duidelijk maakt - en andere bezoekers dus niet alleen hoeven af te gaan op het XBW oordeel. Natuurljik moet alles wel goed onderbouwd en in goed Nederlands zijn geschreven :)
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    sneaker het gaat er juist om dat er een aparte plaats komt waar je dit kan doen als dat je er ook snel kan komen als je naar de game aan het zoeken bent. tuurlijk kan dit op het forum maar het gaat er juist om dat je niet allemaal van die onzin er tussen krijgt maar alleen revieuws, snapte

    dat bedoel ik wouter, hoeft geen superlange revieuw te zijn gewoon een regel of 10/20, als iemand een waardeloze revieuw geeft kunnen jullie hem er toch gewoon uitflikkeren(zoals niet goed beargumenteerd)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  20. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschie een domme vraag maar wat is V3.0??????:confused:
     

Deel Deze Pagina