Whooooooooooooooooooooooooooooot!!
De game is cool!
Het ziet er allemaal goed uit op wat kartel randjes na maar het ziet er allemaal gewoon leuk uit. Lekker drukke stad vol met wagens en mensen.
Kheb nog niet echt veel gespeeld, pas 3 missies (waar ik overigens ben ingemaakt door de AI) maar dat zit allemaal volgens mij wel in orde. De besturing is ook lekker makkelijk en al zit ik nou nog in de sloomste wagens het gaat al flink snel.
(schrik niet als je in die mercedes A word gestopt als 1ste want dat is gewoon een klote stuiter auto).
Wat trouwens wel 1 enorm irritant nadeel is in de cruise mode (gewoon rond rijden dus) is dat je de politie niet meer weg krijgt. Als je word gespot dan blijven ze achter je aangaan en omdat ze ene stuk harder dan je rijden zetten ze hun auto precies achter jouw zodat je geen reet meer ziet. Ben je van ze af gereden (wat al een heel werk is) dan staan ze op een gegeven moment toch weer voor je neus en beuken ze je.
Zelfs als ze je auto kapot hebben gereden gaan ze niet weg.
maar dit is natuurlijk alleen maar in de cruise (en daar kan je gelukkig ook de politie uit zetten).
Mijn Live doet het op het moment niet dus daar kan ik niks over zeggen.
BTW: ik heb gewoon een Pal versie dus verw8 de game maar 20 juni in plaats van 7 Juli wat tothegame.com zegt.
BTW2: Als je hard crasht of een vette stunt doe krijg je zo'n soort van movie mode netzoals bij vice city (tenminste op de pc). ziet er ook vet uit
Laatst bewerkt: 11 jun 2003