Daar staan inderdaad nog een heleboel ander toptitels tussen. Sommige ken ik niet, maar die ik wel ken, zijn vooral toptitels. Bedankt
eigenlijk moet je inderdaad alledrie de consoles hebben om ze goed te kunnen vergelijken. iedere console heeft zijn voor en nadelen en zijn goeie en slechte games. Persoonlijk vind ik dat sony met de ps2 het publiek een heel duur oor heeft aangenaaid. Toen de ps2 uitkwam koste hij nog zo'n 1300 gulden en er waren amper goeie games uit. Al die mensen hadden beter nog kunnen wachten op de echte nextgeneration consoles. De cube en xbox zijn gewoon veel sterker en mooier (technisch gezien) en kunnen meer aan. Voor mij persoonlijk heeft dan de cube weer beste games en is het meest gebruiksvriendelijk en heeft verreweg de beste controller, een ergonomisch wondertje dat ook draadloos perfect werkt. Als je de consoles vergelijkt met auto's dan vind ik de ps2 een lelijk eendje, de xbox een te dure maar luxe volvo en de gamecube een soepele snelle ferrari.
Nou er is niet veel om jaloers op te zijn. 60% van die games is bagger 30% zijn een beetje leuk maar geen vette games 10%zijn de toppers en de echt vette games en daarvan is 5% multiplatform. (ruwe schatting) om nou voor die 5% die over blijft jaloers te zijn, dat gaat voor mij niet op want elke console heeft zijn eigen 5% aan exclusieve toppers.
die 5% in aantal spellen die cool zijn voor de PS2 zijn er evenveel als alle XBOX games bij elkaar, daarom ben ik jaloers...
Het is hoe je het bekijkt. Ik vind dat voor de Xbox geld. De PS2 heeft veel meer toppers dan de xbox.
Ik heb een gc en een xbox omdat ik van spellen zoals zelda hou maar ik wou ook heel graag spellen als halo. En ook omdat xbox online kan, alleen ik nog niet.
Alle drie hebben ze hun voordelen. Maar ik vind PS2 het minste, weinig games die ik echt tof vind, en natuurlijk wazige graphics... Dat met die graphics valt pas echt op als je een poosje Xbox heb gespeeld. Nintendo staat bij mij tweede, leuk design, snel en mooie graphics en hoewel er nog weinig topspellen zijn, zijn er wel een paar juweeltjes op komst --> bijvoorbeeld F-ZeroGC!!! Xbox vind ik dan toch het beste, maar dan meer met het oog op de toekomst dan wat er nu in mijn collectie zit. Met diverse Livegames en spellen als Fable en Halo2 op komst gaat Xbox boven de andere twee uitsteken.
Ik vind gran turismo 3, ff 10, mgs2, nba street 2, devil may cry 2 en rachet and clank nou niet echt bepaald wazig hoor.
dat is misschien dan zo, maar aangezien ik (de meesten) niet geld hebben om alles te kopen en dus alleen de echte AAA titels kopen zit ik er niet zo mee. En aangezien Halo ruled over PS2 games...
Het is eigenlijk allemaal een kwestie van smaak. Wat de een, een topper vind, vind de ander zwaar shit, en omgekeerd. Ik persoonlijk vind GTA dus niet zó geweldig, wel leuk, maar niet om te zeggen, wauw, (niet meer tenminste).
Nou... dat er mensen zijn die Halo niet leuk vinden kan ik wel snapen. Het was m'n éérste Xbox-game, na het één keer te hebben doorgespeeld, heb ik 'em ook meteen verkocht. Voor multiplayer heb ik geen Xbox nodig, want dat doe ik wel met m'n PC'tje. Ehhh...... Tja, nu kan Sony Computer Entertainment wel inpakken hé, Halo ruled volgens deze gast over alle PS2-games Kut, kan ik nu m'n aandelen Sony wel weg doen, t'is geen fuck meer waard
Kijk........ Daar hebben we wat aan Ik heb zo'n beetje alle consoles, en speel nog steeds met plezier Zelda a Link to the Past op m'n SNES, maar ook gewoon Metropolis Street Racer op de Dreamcast en evengoed GTAIII op de PS2. En wat jij met GTA hebt, heb ik ook. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik de eerste minuten door Liberty City rond scheurde wat een tof spel, wat een pret. Maar nadat je 'em hebt uitgespeeld, kloot je een beetje rond, maar op een gegeven moment zie je dat je door een muur probeer te rijden, en realiseer je je dat je zit te staren. M.a.w. de game heeft voor jouw niet meer de potentie die het in het begin wel bezat. Dus tijd voor een andere game
voorkeur = XBOX maar moet wel zeggen de game cube is een perfecte aanvulling op de xbox qua games... daarom staan ze ook netjes naast elkaar