1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke actie van GameMania: 2 games inleveren van gezamenlijk minimaal 20 euro inruilwaarde en je kunt FIFA 12 meenemen voor maar 35 euro:).
    Morgen dus meteen doen, Black Ops en Dante's Inferno inleveren!
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Voor een tientje meer koop je hem ergens anders, en die games die je hebt kun je makkelijk per stuk voor 10-15 euro verkopen. GameMania is echt een fucking scam, man. Zonde van je games ook.
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Valt mee, ik lever gewoon Top Spin 2 en Alan Wake in, heb ik toch geen zak voor betaald :)
     
  4. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag ook dat het nieuw is dat je emailtjes krijgt in het spel van als een speler geblesseerd is en dat je info krijgt over de spelers wanneer die weer terug komen. Mag je hopen dat je geen blessure golf krijgt, anders ben je meer bezig met je berichtjes te bekijken dan met voetbal. Maar buiten dit is een goed potje online voetbal erg leuk om te doen.

    En word er eigenlijk ook wat gedaan aan de personen die in een wedstrijd verliezen en die dan tussendoor gewoon stoppen met de wedstrijd. Zag ook op andere forums dat mensen zich er soms aan ergeren.
     
  5. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Had de eerste blessure in de carreer mode van een top speler al bij de eerste oefenwedstrijd.. Nani van Manchester United voor 9 maanden eruit vanwege knie blessure..
     
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde topic.
     
  7. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik weet het dat het vreemd is. Als je niet direct buiten ligt vind ik het al heel wat.Als je met een top team buiten de top 3 of 4 valt op het EINDE van het seizoen en geen andere bekers pakt begrijp ik het nog. Maar na een paar wedstrijden al ontslagen worden vind ik er wat over
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ach, met een topteam (wat jij pakt) gebeurt dat gewoon.

    IMO, moet je ook gewoon met slechte teams beginnen..
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Het ligt er aan wat je inlevert. Als je gewoon een paar oude kutspellen inlevert en je daardoor korting krijgt is dat toch prima. net of jij een spel uit 2006 nog voor een acceptabele prijs kan verkopen via marktplaats bijvoorbeeld...
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat doe ik dus ook :)
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb net mw2, world at war en splintercell conviction ingeleverd. FIFA kost me nu maar 21 euro.
     
  12. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de bal vanaf de zijkant voor kunt geven bij de tweede paal maak je een grote kans, omdat ze vaak niet goed meelopen of in ieder geval vaak niet goed staan opgesteld. Verder is het gewoon een verkrachting van het spel. Dan heb ik het over de keeper.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt dit in dan?

    Edit: Ah ik zie het al. Gewoon op back drukken en de AI het werk laten doen... Als dit niet gepatched wordt oid cancel ik mn pre-order. Hier heb ik zo geen zin in.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  16. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, dat is wel echt een belachelijke optie...

    EDIT: Zal ik vanavond in de demo eens even checken. Als dat namelijk echt zo kinderlijk eenvoudig is, wacht ik wel even met aanschaffen totdat het gepatcht is.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Van iemand op 't forum daar:

    "Wow just tried this in my promotion match to Division 8.

    Won 1-0, but could have easily have been 3-0. The opposition had only 1 shot on goal. It was my first ever clean-sheet if I recall correctly (Overall record 8-4-4)

    Just incredible!
    --------------------------------------------
    Tried it a second game, comfortable 2-0 winners.

    Decided not to try it the 3rd game.. Fell back to 2-1 after 20 minutes.. Switched to GK tactic, won 4-2 at the end of 90 minutes. Just incredible"
     
  18. Jbruijnje

    Jbruijnje Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de ea applicatie op mijn xbox 360 niet downloaden.... Het enige wat ik kan doen is rate... Iemand enig idee hoe dat komt?
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waarschijnlijk omdat FIFA morgen uitkomt..
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bedoeld hij niet die applicatie dat je de game eerder kan spelen, die Season Pass?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina