Eerste indrukken MGP2

Discussie in 'Algemeen' gestart door frankx, 21 mei 2003.

1. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    woensdag, ik ben trouwens ook niet te fanatiek bezig geweest omdat ik preview versie van socom heb en dat iets beter vind :D

maargoed die laatste punten zijn wel wat lastiger hoor

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wordt tijd dat we wat Real-laps races gaan rijden :)

3. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja ik wil weleens gewoon ff een paar real lap races rijden met zn 10en of meer ofzo beetje leuke baan estoril ofzo.

4. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel leuk. Gewoon met zijn allen van xbw ff wat races gaan rijden. Wanneer gaan we? Heeft iemand vanavond tijd???

5. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb vanaaf wel tijd wel leuk om een x met kingtuur te rijden misschien leer ik nog wat :D

6. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je zo in mijn friendslist zetten. Lijkt me ook wel leuk om met andere xbw kerels te rijden.

Ik denk dat ik 9 uur of zo ga rijden.

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    9uur???????????????????????????,
    Toch niet op één dag???
    Da's wel héél veel.
    Alhoewel mijn record: smorgens opstaan, donsdeken meenemen naar beneden, hele voormiddag perfect dark, eten, terug onder donsdeken en hele namiddag spelen tot 6u dan eten en dan tv kijken:)
    Maar anders speel ik toch wel ni langer dan 2u per dag hoor.

8. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde om 9 uur. LOL

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, DAN is het goed:)
    Kvind die challenges wel kut bij een parcours.
    Kzit nu bij zo'n fucking chicane in een warm land en ik geraak er ni voorbij.
    Vanavond nog maar eens een halfuurtje:mad:

10. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    met welke afstelingen en welke motor rijden julie de career races en hoe verdelen julie de punten(credits)

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik nu met die honda 2 stroke, 4stroke op snelle circuits en ik heb nu (sinds gisteren) alles bij acc en corn. gezet en rest bij br en top speed.
    Ik doe nu zo verder tot top speed opgevuld is en dan braking.

12. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu een beetje van die speedglitch setup aan het afstappen en ik rij op estoril nu echt bijna met een omgekeerde setup ervan en won 2 seconde...

13. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jezus..ik heb em vandaag gehaald..
    ik kan niet eens 360 draaien :mad:
    damn, moet maar weer gaan oefenen..

14. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ook wat aan het opkomen in de ranking (sta nu 900), moet nog wel op de standaard demo banen wat hoger zien te komen... op jerez gaat het echt K*T op dit moment denk dat ik eens de yamaha 2 stroke daar ga proberen..

donington stond ik vandaag 2500 ofzo omdat ik het een totaal kromme baan vind maar ben toch ff ervoor gaan zitten en heb 6 rondjes gereden en sta nu precies 1000ste, kan nog duidelijk wat vanaf...

op sepang ook ik denk dat ik er 1.48 uit kan krijgen maar op deze baan doet mn motor ontzettend raar met zijn gears heb thq een meeltje met het probleem gestuurd....

phillip island is niet echt mijn baan omdat ie gewoon simpel is eigenlijk zonder uitdagende bochten....

estoril is echt mijn favoriete baan helemaal geweldig gewoon leuke bochten en je hebt ook top nodig omdat er 2 grote lange stukken opzitten....

suzuka heb ik vandaag 3 rondjes gereden en ik denk elke x veel sneller te zijn en dan in de chicane verlies ik veel misschien iemand tips voor die chicane?

15. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik heb hem net een dagje binnen...ik moet zeggen het ziet er erg mooi uit!!

Alleen ik moest persoonlijk heel erg wennen aan de besturing aangezien ik altijd racing evoluzione speel :)

Ik heb eerlijk gezegt geen idee welke motor ik moest kiezen dus heb ik eerst maar een honda gekozen...
    En mn baantijden ga ik voorlopig nog maar niet posten want die zijn angstaanjagend ;)

16. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik hem echt een heel stuk moeilijker vind als deel 1, hij is in bijna alle opzichten wel beter, maar de banen rijden nu gewoon nog niet lekker.

17. holly

holly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook mee eens, deel 1 was iets eenvoudiger.
    Ik ben ook vaak benauwd om uit de baan te raken omdat dit straf seconden opleverd.

Ik zuig op elke baan anders dan de Demo banen van deel 1, maar met veel oefenen moet het wel lukken.

Wat is jammer vind is dat je jouw eigen motor design niet echt kan showen aan de anderen (of kan dit wel ?). Ik heb een "melk de witte motor" motor design gemaakt en ziet er best kewl uit.

18. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dit niet kunnen???
    Je kunt elkaars motor toch zien onder de race? :eek:

Oke I agree dat je de teksten enzo niet kunt lezen als je 300 km/uur gaat maar toch, als je goed kijkt zie je toch wel een beetje hoe de ander zijn motor eruitziet!!!*)

19. holly

holly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ooit gelezen te hebben in een preview dat de winnaar van de race zijn motor geshowed werd aan de andere racers.
    Maar deze functie hebben ze dus geschrapt.

20. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je ziet gewoon de winnaar op het eind in je beeld maar dat is niet echt showen.

Deel Deze Pagina