1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

QuickScopen in Black ops.

Discussie in 'Algemeen' gestart door qualityscoper, 27 sep 2011.

  1. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    quickscopen.. sneu;)
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De enige reden waarom quickscopen moet worden verwijderd is omdat het niet realistisch is in een game die de arcade shooter ervaring wil aanspreken...juist. Er is geen legitieme reden behalve de niet gerechtvaardigde haat van ontwetende spelers die het willen zien worden verwijderd.

    Haat naar mensen die duidelijk voor zichzelf spelen(montagemakers/trickshooters/overall doucebags), omdat het niet realistisch is(wederom dit gaat niet op voor CoD), en de misconceptie dat quickscopen een exploit is. Oh, dit word hoogstwaarschijnlijk verkeerd opgevat door velen...omdat mensen jaloers zijn, valt het niet op dat mensen die quickscopen weg willen hebben ook diegenen zijn die het zelf niet kunnen. Jazeker, je leest het goed, ik gebruik dit argument omdat het waar is, dit gaat natuurlijk lang niet voor iedereen op.

    Persoonlijk ben ik van mening dat het snipen overall in MW2 gewoon te makkelijk was, niet OP, maar het mocht minder. Door de zoom in tijd groter te maken moeten mensen bewuster zijn van hun omgeving, dit alleen zorgt ervoor dat veel ergenis van beide kanten zullen worden verminderd, that's it.

    Ik ben langdradig, ik weet het, deal with it.
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    2 dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben: CoD en realistisch.

    -3/4 kogels in je linkerteen en je bent dood. 8)
    -marathon/lightweight pro: maakt niet uit van hoe hoog je valt, want je mankeert niets. 8)
    -killstreaks 8)

    En zo zijn er nog 100 dingen. Beschouw CoD niet als realistisch want werkelijk niets is realistisch aan deze games.
     
  4. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 100% gelijk. Doordat mensen het niet kunnen en gaan haten, ga ik ze alleen maar meer irriteren =D
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Camper.....
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Quicscopen is irritant, net als de juggernaut perk.
     
  7. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet jij niet wat een camper is lol.
     
  8. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Quickscopen op zich is niet irritant.
    De manier waarop het werkt op de console wel.

    Quickscopen op de console is misbruik maken van de aim assist.
    Je sleept over iemand en de crosshair vertraagd automatisch cq. blijft hangen...
    Je hoeft niet echt te aimen, vandaar al die leuke filmpjes met 360graden quickscopes.

    Op de pc moet je helemaal zelf mikken en is quickscopen zoals het moet zijn. Snel mikken, snel scopen.
     
  9. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik zelf nog (klopt af) nare ervaringen gehad met iemand die quickscoped maar ik vind het inderdaad gewoon niet realistisch. In het echt zie je ze ook niet zulke shit uitvoeren. Het zou wel baas zijn tho xD
     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Het doet mij nou helemaal niks dat Quickscopen..
     
  11. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Volgens mij is een camper iemand die de hele tijd op een plek blijft en een claymore achter ze reet heeft staan om zo hoge killstreaks te halen. En dat doe jij blijkbaar.... Zeg anders maar wat een camper in jou ogen is.
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Kan best, maar in tegenstelling tot juggernaut is het niet ONEERLIJK...:+
     
  14. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten de sniper juist beter maken. Vergelijkbaar met de gemodde promod snipers op cod4 pc. Want als je alle cods gespeeld hebt, vanaf het begin dus, dan had je kunnen zien dat die snipers uit mw2 juist geen ene reet voorstellen. Op competitief vlak is de sniper namelijk nog steeds inferieur.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  15. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg mensen die aim assist niet aan hebben staan... Ohja, waarom zou je aim assist abusen? Competitive snipers blackscopen/popshotten bijna alleen maar en als je gewoon online gaat, dragscope je meestal. Je kunt op een gegeven moment zelf inschatten hoe ver je naar links of naar rechts moet draggen. Ik merk zelf niets van aim assist... In principe werkt het als volgt: je ziet iemand en je richt erop met je crosshair. Op het moment dat je crosshair in de buurt van die speler komt, wordt je crosshair met een lage sensitivity naar je target getrokken, dus als je dragscopet (in de zin van tijdens het inzoomen naar je target draggen) merk je er bijna niets van.
     
  16. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je het niet uitzetten op een console.
    Als je aim-assist helemaal uit zou kunnen zetten (zoals op de pc) raak je geen drol meer met dat knuppeltje.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Op MW2 kan het inderdaad niet ondanks dat het wel in de opties staat aangegeven. Op BO kan het wel, en ik moet zeggen dat het véél meer opvalt met een gewoon wapen dan met een sniper. Zoals ik zei maakt aim assist bar weinig uit bij snipers, daarom is quickscopen ook geen exploit of iets dergelijks.
     

Deel Deze Pagina